Fitness Seller

T3/Clen

Leelord

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
81kg
Vetpercentage
17%
Ik beginnen binnen kort met T3en Clen maar nu zou toch graag mijn spiermassa willen behouden zonder te veel verlies wat zou ik daar naar nog kunnen gebruiken ik dacht a Test E of heeft er iemand een beter idee.

Wat wil je bereiken met T3 en clen

Ben je een vrouw?

Nee, ik niet:D

• Topic Starter Topic Starter

Nee ben geen vrouw

wat ik wil bereiken is mijn vet percentage naar omlaag halen
met anderen woorden droger worden maar heb gelezen dat t3 bijna alles weg vreet vandaar dacht ik misschien met test er naast nog wat spiermassa kon behouden of winnen you never know.

als iemand een alternatief heeft ?
zolang het maar met T3/Clen is

Waarom probeer je het niet op een natuurlijke manier?

Ik zeg: eten aanpassen en cardio erin. Klaar is kees!!

Calorien zijn niet zo belangrijk. Het gaat erom wat je eet en op welke tijdstippen. Ik heb 8jr helemaal naturel wedstrijden gedaan en je kunt heeel veel bereiken zonder troep. geloof me

probeer om de 2uur te eten, kleine porties

mmm het valt altijd te proberen maar toch zit hier met t3 en clen

ik kan misschien eerst nog wat cutten een daarna voor massa gaan

ik raad je aan om natural te cutten eerst 45 min cardio na je kracht training 4 a 5 dage per week na paar weken is de rek eruit dan zou je clen kunnen toevoegen voor een boost

ik raad je aan om natural te cutten eerst 45 min cardio na je kracht training 4 a 5 dage per week na paar weken is de rek eruit dan zou je clen kunnen toevoegen voor een boost

Nooit langer als 20min. cardio na je training.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

eerste 2 wk elke dag. opbouwen om de dag tot gewenste hoeveelheid +- 60ug, daarna 2dg op 2dg af

Laatst bewerkt:
ik doe altijd eerst 8 a 15 min fietsen dan ben ik opgewarmd daarna kracht training ongeveer dan crostrainer zo een 20 a 30 min ik zou clen willen nemen voor 4 weken a 6 weken met eventueel test E er bij dacht aan 2ml ed

Nooit langer als 20min. cardio na je training.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

eerste 2 wk elke dag. opbouwen om de dag tot gewenste hoeveelheid +- 60ug, daarna 2dg op 2dg af

60 mcg dus? verpreid over de dag of in 1 keer?

lijk mij toch het verstandigste te verspieden zeker in het begin

F*ck T3 en F*ck Clen. Ga je alleen je schildklier en hartkloppingen mee verkloten. Bewerk je voedingsschemaen als je niet afvalt nog lager in kcals/koolhydraten gaan. Eveneens je cardio, varieer met HIT en joggen. En als je er dan zoiets graag wilt naast zetten kies dan voor een ECAY capje.

Probleem opgelost. Nu ben je wel in de verkeerde SEXtie bezig :(

Terug
Naar boven