AndroidHealthClinic

T3/Clen

• Topic Starter Topic Starter
dat is een mogelijk Muayboran maar jij weet ook wel hoe het in of op de fitness gaat harder en sneller

en ja ik weet dat ik bij de verkeerde coïtustie zit had te laat gezien

er zijn dagen dat ik 2 keer per dag ga dan zit ik aan 60min aan de cardio maar dat gaat niet altijd

Je spieren zijn na je training aan rust en herstel toe. Zorg daarom altijd dat je je bcaa's nuttigd

ik neem 3 bcaa's cap's voor de training en 3 na

dat is een mogelijk Muayboran maar jij weet ook wel hoe het in of op de fitness gaat harder en sneller

en ja ik weet dat ik bij de verkeerde coïtustie zit had te laat gezien

Sneller en beter en daarom ben je zo laf om dat spul te gaan nemen? ik kan je garanderen dat het je schildklier alleen gaat vernken zoals bij vele mensen en T3 staat bekend voor het wegvreten van spier. Dus dan kan je wel bye-bye zeggen tegen je morphing lichaampje. Je hebt tijd zat man, de zomer is nog ver, train nu gewoon een volledig jaartje. Doe je cardio en KT, volg je cut-schema op een dagelijkse basis en je kan er eventueel een ECAY capje bijnemen (Ephedrine Cafeine). T3 en clen heb je echt niet nodig, neem dit aan van een buffel ;)

PS: NIET luisteren naar die mede gym rats van je, they are no good :)

Dat was een mogelijkheid maar ,tja laat ons zeggen dat het niet zo goed uit komt.
Ik zoek gewoon iets wat ik naast T3/Clen kan zetten

Zit nu al op 4 dagen 45min cardio en mijn voedingsschemazit op 2200 cal lager kan ik echt niet gaan

Komt niet goed uit, of zit je op een plateau?
Nou ken ik jouw situatie niet, maar ik zat zelf op een flink plateau door té weinig te eten en te VEEL cardio te doen... :rolleyes:
(richting overtraining)

Maar als jij persé aan deT3/Clen wilt...

Niemand heeft gelezen dat ie 2ml test ED wil zetten?

Niemand heeft gelezen dat ie 2ml test ED wil zetten?

Aub, antwoord men vraag eens ff normaal en zeg me WAAROM je mensen steeds zo slecht adviseert in de AAS sectie. Elke post van jou is oftewel : 3 woorden of advies waar je niets mee bent. Waarvan haal je het in je kop? Eiwitbespaarders ernaast leggen zal wel helpen MAAR heb je nog steeds die mindset van: alleen anabolika gebruiken voor te groeien? ROIDS ONLY? kerel laat die kerel eens doen en laat hem eerst naturel cutten en stop met mensen aan te moedigen om aan de juice te gaan. Ik ken veel mensen die schildklier problemen hebben na T3 gebruik of als ze stoppen met T3 meteen ALLES bijkomen. Wedstrijd atleten en normale jongens van de gym. Ja, T3 maakt je metabolisme sneller maar **** no kerel, ik zou daar echt geen russian-roulette mee spelen.

Ik zou het laten bij een ECAY capje icm een strict cutting voedingsschemadat je moet volgen op een dagelijkse basis. Verlies je geen vet na een paar maanden, kom dan terug. Klaar.

+1

T3 moet je niet aan beginnen. Het is je thermostaat van je lichaam, daar zou ik niet aan rommelen. Waarom wordt er gelijk naar aas gegrepen als ze niet eens weten hoe het op een natuurlijke manier te doen.. Op zo'n manier is het allemaal tijdelijk

+1

T3 moet je niet aan beginnen. Het is je thermostaat van je lichaam, daar zou ik niet aan rommelen. Waarom wordt er gelijk naar aas gegrepen als ze niet eens weten hoe het op een natuurlijke manier te doen.. Op zo'n manier is het allemaal tijdelijk

Tijdelijk en puur voor cosmetische redenen ook. "Even men abs laten zien voor 3 dagen show" zo. Echt how low can you go :rolleyes: sorry maar ik vind het maar zielig.

Snap het ook niet ik denk dat we goede adviezen hebben gegeven zo... Meer kunnen we ook niet doen:)

Eerst en vooral bedankt voor de raad.
ben dit weekend alles gaan opzoek in verband t3 en clen
ik heb met een aantal mensen gepraat die er ook ervaring me hebben.
En nu weet hoe ik moet doseren en waar ik op moet letten en ga er ook aas naast zetten kwestie dat er geen spiermassa weg gevreten word of massa kan behouden .
Ik begin met t3 25 mcg tot ik op 100 mcg zit daar naast Test
voor een 6 weken ik hou jullie op de hoogten

Verplaatst..

Ik ben benieuwd, meneer eigenwijs.

Terug
Naar boven