MuscleMeat

t3 cycle

Bezoekers in dit topic

Oh heerlijk, want het is goed koud buiten. Heb jij even mazzel dat de zomer nog wel even op zich laat wachten :rolleyes:
Geen andere bijwerkingen?
 
:roflol:

Drink sowieso ongeveer 3liter per dag. Zou er eens opletten

Vandaag 50mcg in de ochtend genomen. Nu bloedheet :D
Krijg je ook voldoende zout binnen?
 
Oh heerlijk, want het is goed koud buiten. Heb jij even mazzel dat de zomer nog wel even op zich laat wachten :rolleyes:
Geen andere bijwerkingen?
Haha ja inderdaad ;). Niet irritant heet maar gewoon lekker warm nu.
Nee verder nog niks ondervonden, ook nog niet meer trek.



Krijg je ook voldoende zout binnen?
Ja is allemaal berekent in voedingschema.
 
Snelle update

600 gram lichter. Vandaag mn cheatmeal gehad,smaakte goed :D.
Verder geen bijwerkingen te merken nog.
 
Hoeveel heb je berekend? Schildklierhormonen verhogen overigens ook de GFR.
 
Als ze 175mcg moet slikken ligt haar schildklier hoogstwaarschijnlijk helemaal plat van zichzelf?
Waardoor vind je het linke troep, kan je dit onderbouwen?

Denk niet dat ze t3 neemt op 175mcg:rolleyes: Zal wel t4 zijn.
 
Deze t3 werkt goed;)
En zou ook als vrouw rustig aan beginnen en kijken wat het doet.

Niet mee eens, deed niets bij mij op 25mcg p/d. Toen ik vorige zomer overschakelde op dezelfde dosis van Abdibrahim smolt mn spek weg en had zelfde dag nog hongerklop.
 
Hoeveel heb je berekend? Schildklierhormonen verhogen overigens ook de GFR.
ongeveer 800 mg natrium per dag krijg ik binnen.

Denk niet dat ze t3 neemt op 175mcg:rolleyes: Zal wel t4 zijn.
haha oops! :o
Niet mee eens, deed niets bij mij op 25mcg p/d. Toen ik vorige zomer overschakelde op dezelfde dosis van Abdibrahim smolt mn spek weg en had zelfde dag nog hongerklop.
Ik merk ook nog niet zoveel. Zit nu dus op 75mcg per dag maar geen verhoging van hongergevoel te merken. Alleen dus wat meer dorst gehad, is nu ook weer minder. Gisteren hoofdpijn maar hoeft in mijn ogen niet persé door de t3 te komen.
 
Dat is bekant te weinig :roflol: Zou ik beetje uppen met die t3.
 
Vind het sowieso al knap dat je op 800 mg uitkomt, dan moet je namelijk wel je best doen. Ik zit rond de 4 gr denk ik.
 
Vind het sowieso al knap dat je op 800 mg uitkomt, dan moet je namelijk wel je best doen. Ik zit rond de 4 gr denk ik.

Had even laatste dagen van m'n voeding nagekeken, vul het altijd in. Varieert van 700-1400 mg per dag. Wist niet dat het te weinig was. :o
 
Halve gram is zo'n beetje het minimum uit m'n hoofd wat je nodig hebt voor de essentiele processen. Tel daar het extra verlies op door gebruik van t3 (meer zweten, verhoogde GFR: natrium verlies in de urine is een functie van de GFR) en je gaat al richting 'n tekort.
 
Halve gram is zo'n beetje het minimum uit m'n hoofd wat je nodig hebt voor de essentiele processen. Tel daar het extra verlies op door gebruik van t3 (meer zweten, verhoogde GFR: natrium verlies in de urine is een functie van de GFR) en je gaat al richting 'n tekort.
Oke dankjewel

Vandaag en gisteren nogal moe, kan door t3 (lijkt me onwaarschijnlijk) of gewoon door werk komen.
 
Komt slechts zelden voor ja, werk is aannemelijker.
 
Back
Naar boven