- Waardering
- 6
dennis999 zei:mij lijkt de combi
test enat, eq, tren,anavar, proviron en t3 wel geil![]()
Vervang dan gelijk de eq met primo of masteron
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dennis999 zei:mij lijkt de combi
test enat, eq, tren,anavar, proviron en t3 wel geil![]()
IKKE zei:
2hard2die zei:hoe zit het met de spierverlies tijdens t3 gebruik.?
wat zet je ertegenover als steroide om dit te compenseren?
2hard2die zei:hoe zit het met de spierverlies tijdens t3 gebruik.?
wat zet je ertegenover als steroide om dit te compenseren?
heb je last van feedback (door trage schildklier) na beindigen van kuur?
zo ja, hoeveel vet percentage kwam je weer aan?
IKKE zei:Geen last van feedback gehad. Maar ben daarna nog effe doorgegaan met clen en igf-1.
krieltje zei:Wil zelf beetje harder worden,dus ga cardio combineren met T3.
Met chemical schemaatje gemaakt.Calorie iname blijft gelijk,25mcgr max T3 p/d.Gedurende een week of 6.Volgens hem geen katabol effect,wel als je extreem gaat naar bijv 150/200mcgr p/d zal je wel veel verliezen zonder as er naast.Maar dan zal je denk ik ver onder je onderhoud moeten zitten.Wel zorg ik voor voldende eiwit.Ik ga het wel zien.
pat21 zei:Laat weten hoe dit gaat lopen. Ben daar wel benieuwd naar. Wanneer ga je starten?s
IKKE zei:Ik zei dat ik het merkte op 50-75 mcg
Ben nog wel hoger gegaan![]()
Black Knight zei:Met alle respect bro, maar ik meen een topic van jou gelezen te hebben waarin je meldt serieuze prostaatproblemen overgehouden te hebben aan het gebruik van roids. En toch ben je weer van plan roids te gaan gebruiken? Mij lijkt dat je dan beter de roids links kunt laten liggen omdat die bij jou voor serieuze problemen zorgen. Bij een ander kan dat T3 zijn, maar dat kun je vaak van te voren niet weten.
Iedereen reageert weer anders op bepaalde middelen. En gezien de ervaringen en het beschikbare onderzoeksmateriaal rondom T3 is het, bij een normaal functionerende schildklier, niet nodig je direct zorgen te maken.
Als je er echt zo huiverig voor bent kun je nog altijd vooraf je schildklier laten onderzoeken.
krieltje zei:Novothyral, Prothyrid,Thyreotom is T3/T4 in de juiste verhouding
Suat zei:

Suat zei:
krieltje zei: