XXL Nutrition

t3 ervaringen

IKKE zei:
Ik merk het het al op 50-75 mcg

hoe zit het met de spierverlies tijdens t3 gebruik.?
wat zet je ertegenover als steroide om dit te compenseren?
heb je last van feedback (door trage schildklier) na beindigen van kuur?
zo ja, hoeveel vet percentage kwam je weer aan?

• Topic Starter Topic Starter
waarom eq vervangen door primo? door primo valt je haard uit je hoofd als een gek, is te duur en je moet er flink wat van nemen. masteron lijkt me alleen nuttig als je al laag genoeg zit.
maar t idee is zo gek nog niet....;)

Wil zelf beetje harder worden,dus ga cardio combineren met T3.
Met chemical schemaatje gemaakt.Calorie iname blijft gelijk,25mcgr max T3 p/d.Gedurende een week of 6.Volgens hem geen katabol effect,wel als je extreem gaat naar bijv 150/200mcgr p/d zal je wel veel verliezen zonder as er naast.Maar dan zal je denk ik ver onder je onderhoud moeten zitten.Wel zorg ik voor voldende eiwit.Ik ga het wel zien.

2hard2die zei:
hoe zit het met de spierverlies tijdens t3 gebruik.?
wat zet je ertegenover als steroide om dit te compenseren?
heb je last van feedback (door trage schildklier) na beindigen van kuur?
zo ja, hoeveel vet percentage kwam je weer aan?

Spierverlies treed op als je vrij hoog gaat zitten in combinatie met kcal laag dieet.

Tegenover zetten kan elke a.s.
Verder clen zal ook wel helpen als je niet gelijk aan de Test en dergelijke wilt beginnen. Verder kan ook efredine hcl helpen.

Geen last van feedback gehad. Maar ben daarna nog effe doorgegaan met clen en igf-1 :D.

krieltje zei:
Wil zelf beetje harder worden,dus ga cardio combineren met T3.
Met chemical schemaatje gemaakt.Calorie iname blijft gelijk,25mcgr max T3 p/d.Gedurende een week of 6.Volgens hem geen katabol effect,wel als je extreem gaat naar bijv 150/200mcgr p/d zal je wel veel verliezen zonder as er naast.Maar dan zal je denk ik ver onder je onderhoud moeten zitten.Wel zorg ik voor voldende eiwit.Ik ga het wel zien.

Laat weten hoe dit gaat lopen. Ben daar wel benieuwd naar. Wanneer ga je starten?s

Ik zei dat ik het merkte op 50-75 mcg :D
Ben nog wel hoger gegaan:D

pat21 zei:
Laat weten hoe dit gaat lopen. Ben daar wel benieuwd naar. Wanneer ga je starten?s

Is goed,wilden ook clen erbij,maar zag daarvan af,omdat mijn leverwaardes na mijn laatste kuur skyhigh waren,clen verstoord de enzymhuishouding ook vandaar.Deze week wordt de T3 afgegooid,zeker dat ik aan het eind van de week ga starten,ik hou je wel dmv pb op de hoogte

Black Knight zei:
Met alle respect bro, maar ik meen een topic van jou gelezen te hebben waarin je meldt serieuze prostaatproblemen overgehouden te hebben aan het gebruik van roids. En toch ben je weer van plan roids te gaan gebruiken? Mij lijkt dat je dan beter de roids links kunt laten liggen omdat die bij jou voor serieuze problemen zorgen. Bij een ander kan dat T3 zijn, maar dat kun je vaak van te voren niet weten.

Iedereen reageert weer anders op bepaalde middelen. En gezien de ervaringen en het beschikbare onderzoeksmateriaal rondom T3 is het, bij een normaal functionerende schildklier, niet nodig je direct zorgen te maken.
Als je er echt zo huiverig voor bent kun je nog altijd vooraf je schildklier laten onderzoeken.

Ja, klopt.. Ik dacht dat ik prostaat problemen had. Na diverse (rectale+bloed) onderzoekjes bleek er niets aan de hand te zijn, de prostaat is niet vergroot, ook niet een klein beetje! Waar de pijn nu precies bevond blijft voor mij vooralsnog een raadsel, volgens de dokter was het een geirriteerde bekkenbodemspier. Na een week nam de pijn af. Nu ben ik er achter gekomen (met behulp van andere forumleden) dat te pittig eten + te veel koffie + teveel cola, de problemen misschien wel hadden veroorzaakt! En dat klopt! Als ik voornamelijk teveel koffie drink of te pittig eet, komen de problemen (licht) terug, voor 1 dag! Blijft voor mij ook een raadsel wat het nu precies was, maar het was waarschijnlijk niet door Roid-gebruik..

En als je een goed werkende schildklier hebt, zal er waarschijnlijk, mits je er zorgvuldig mee omgaat, niets aan de hand zijn..
Maar ik blijf het een riskant goedje vinden!
Het is denk wel waar, dat de ene daar weer gevoeliger voor is als de ander en viceversa.

Ik vind van wel. Tijdens bulken en cutten.
Bij bulken kan dit stijging van vet% tegen gaan.
Bij cutten daalt je eigen schieldklier hormoon aanmaak na een tijd. Dus als compensatie zoiezo en als extra booster ook.

krieltje zei:
je heb goed je huiswerk gedaan;)

Nee hoor, ik heb ze in Turkije gehaald, vorig jaar. Nu heb ik de Tiromel. Ook de Turkse T3. Ik heb van beide nog een doosje staan, keek er even op en zette het hier neer :)

Terug
Naar boven