XXL Nutrition

tab kuur 3x in het jaar

areyouserious

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Tabs is slechter dan spuiten,
Dit heb ik zo vaak gehoord/gelezen.
Verschillende tabs in 1 kuur al helemaal.
De tijd dat je kuurt is ook de tijd dat je off moet?
Nu komt het hoe slecht is het voor je als je bijvoorbeeld.
Een tab kuurtje turinabol/Winny van 8weken doet.
8weken of gaat en weer hetzelfde gaat kuren.
En dat 3x hebt gedaan.
Graag serieuse reacties.

Je gaat gewoon niet 3x per jaar orals doen. Bullshit en veels te slecht voor de lever.

Enneeuh, turinabol/winny, dit doe ik in mijn dromen niet eens. Beter lees je je in.

Volgens mij was het zo dat je na eent tab kuur minimaal 3 maanden rust moet hebben, dus je zou er dus 3 kunnen doen. Wat betreft de belasting op je lever is natuurlijk je eigen beslissing, ik zou het in ieder geval niet adviseren.

Mag ik vragen waarom je deze vraag stelt terwijl je in de echt/nep sectie foto's van vials test post?

• Topic Starter Topic Starter
Dit gaat niet over mij!
Als je goed hebt gezien
Is het mast enthaat.

Ik ken in elk geval iemand die beweert al 8 maand aan de anavar te zitten, en het combineert met 6 , weken winstrol+ anavar, dan 12 enkel anavar, dan 6 weken dianabol+anavar, dan weer 12 weken enkel anavar enz... gezond kan het niet zijn maar hij heeft geen last beweert hij en is sinds het laatste jaar echt wel een klein beertje geworden. Hij is dan ook maar 1.65m of zo maar heeft in elk geval armen gekregen van naar schatting 45cm en dit terwijl hij misschien 3 jaar traint in totaal.
Ik zou het niet durven in elk geval....

Lijkt me echt niet verstandig.. zou als ik hem was zijn leverwaarde maar eens late checken. Kan niet goed zijn..

Ik ken in elk geval iemand die beweert al 8 maand aan de anavar te zitten, en het combineert met 6 , weken winstrol+ anavar, dan 12 enkel anavar, dan 6 weken dianabol+anavar, dan weer 12 weken enkel anavar enz... gezond kan het niet zijn maar hij heeft geen last beweert hij en is sinds het laatste jaar echt wel een klein beertje geworden. Hij is dan ook maar 1.65m of zo maar heeft in elk geval armen gekregen van naar schatting 45cm en dit terwijl hij misschien 3 jaar traint in totaal.
Ik zou het niet durven in elk geval....

Goed voelen is iets anders dan gezond zijn... 8 maand orals... Ik zou zn leverwaarden en cholesterol graag eens zien.

8 maanden orals doen ben je gewoon dom.
pak zelf nooit orals maar ik zeg max 2 keer per jaar en waarom nog orals als je tren a kan doen.

Anavar schijnt redelijk te doen voor langere periode. Schijnen studies van te zijn

Waarom zou je 't uberhaupt willen?

iets over gebruiken en misbruiken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga gewoon prikken ... N spuitje in de week is minder eng dan je lever vergiftigen

Sommige jongens hebben te maken met detectietijden en hebben meer baat bij de effecten van anavar (veel kracht weinig kg). Daarom zijn er een aantal die niet prikken.

Terug
Naar boven