AndroidHealthClinic

Taliban verovert Afghanistan

• Topic Starter Topic Starter
Jij een Miele, jij een Miele, en jij een Miele. Iedereen een Miele!

1629128649664.jpg

Ain't that a b*ch

Dit zijn dus de wereldvreemde ideeën van GL, hiermee wil Kaag, die ik wat dit betreft net iets hoger acht, wel mee wil regeren.
Kaag hoeft toch niet met deze mevrouw te regeren?
Op dit soort momenten moet je als politica gewoon even twee seconden nadenken voordat je iets op twitter plempt. Helaas lukt dat niet altijd.

Op dit soort momenten moet je als politica gewoon even twee seconden nadenken voordat je iets op twitter plempt. Helaas lukt dat niet altijd.
Ik denk dat ze wel langer dan 2 seconden na heeft gedacht voordat ze dit plaatste.

Die tijd is het probleem niet.

Wat is de pointe van dit plaatje? Dat ie een jaar geleden een foto van een Obama/biden sticker postte die op een taxi was geplakt maakt het terecht dat hij en zijn dochtertje nu blijkbaar moeten vrezen voor hun levens? Of is het gewoon omdat ie een journalist is?

Wat is de pointe van dit plaatje? Dat ie een jaar geleden een foto van een Obama/biden sticker postte die op een taxi was geplakt maakt het terecht dat hij en zijn dochtertje nu blijkbaar moeten vrezen voor hun levens? Of is het gewoon omdat ie een journalist is?
Khad gewoon zin om dat plaatje te posten.

Dat velen met een Obama Biden sticker rondreden en nu in deze shit is een b*ch. Vals vertrouwen in Sleepy Joe en dronebama. T gaat mij dus niet om hem, zijn dochter of journalisten.

Ik vind het een moedige beslissing van Biden, slecht verpakt, maar de enige juiste stap.
Hij had alleen gewoon eerlijk moeten zeggen dat het een gebed zonder eind was en terugtrekken onvermijdbaar. Er is NIKS verloren, er was nooit iets te winnen.
De stekker eruit, de enige juiste beslissing….

Daar heb je een punt, maar deze waanzinnige is heel representatief voor het volkomen los van de waarheid en werkelijkheid denken van GL.

Deze mevrouw wist dat dondersgoed.

Het is precies dat soort vrouwen bij wie het nat door de broek loopt als ze de Taliban als een soort nobele wilden zien die het Afghaanse Volk de vrijheid komen brengen van het imperialistische Amerika.
Dan is de positie van de vrouw opeens onderdeel van een prachtige cultuur, waar met zoveel eerbied met vrouwen wordt omgegaan. De Afghaanse vrouwen worden heel respectvol geholpen aan een goede echtgenoot, nadat de huidige man door de Taliban is afgeslacht.

Alle burgers evacueren. Hek eromheen en af en toe wat bommen erop als ze bijdehand doen. Verder niets meer verhandelenaan Afghanistan en Pakistan tot de taliban opgerot zijn.

Het was leuk geprobeerd. Maar zolang het grootste deel van de bevolking dit blijkbaar ook oké vindt is er geen beginnen aan. Ik zou zeggen; honger ze maar uit dan. Mag vast niet. Zou het toch doen.

Verder niets meer verhandelenaan Afghanistan en Pakistan tot de taliban opgerot zijn.
Je spelt invloed van Rusland en China vergroten een beetje raar.

Het Westen heeft al jaren een soort samenwerking met Pakistan.
De opium zorgt wel voor geld voor de Taliban, lithium en cadmium zijn toch nodig om de klimaatplannen te realiseren.

Je spelt invloed van Rusland en China vergroten een beetje raar.

Het Westen heeft al jaren een soort samenwerking met Pakistan.
De opium zorgt wel voor geld voor de Taliban, lithium en cadmium zijn toch nodig om de klimaatplannen te realiseren.
Gaat China het daar ook nog een keer proberen denk je?

Misschien stoppen ze daar de moslims ook wel in concentratiekampen dan.

Terug
Naar boven