Fitness Seller

Taliban verovert Afghanistan

Adolf had best wel een gaaf snorretje, stond 'm goed.

De Taliban in al die paleizen van corrupte officials doet wel een beetje denken aan Alexander de Grote.

In Rambo waren de Taliban de good guys

In Rambo waren de Taliban de good guys
James Bond ook.

In Dune zijn Jihad, Mujahedin en (Zen-) Sunni en andere termen ook positief. In de nieuwe film wordt naar ik begrepen heb wel het woord crusade gebruikt voor iets negatiefs.

Dit soort extremisten zijn veelal ontstaan door buitenlandse inmenging en geldstromen.

150109115802-afgrl-10001.jpg

Weer aankomend leed voor Sharbat :(

Zit Foute Vrienden te kijken. Focus is niet helemaal op dat gezeur in Afghanistan. Beste gewoon een bomtapijt er op
Het wordt gefinancierd door het Midden Oosten, Ann Coulter zei eens: we should invade their countries, kill their leaders and convert them to Christianity.

Gaat China het daar ook nog een keer proberen denk je?

Misschien stoppen ze daar de moslims ook wel in concentratiekampen dan.

Je hebt gemist dat China en de Taliban al druk bezig zijn vriendjes te worden?

Zolang de Taliban geen onderdak geven aan groepen die iets met Oeigoeren steunen willen gaan doen wil China vooral zaken doen.

Maar laten wij vooral boycotten, dat zal de Afghanen leren.... wat een onbetrouwbare bondgenoot het Westen is.

Halve maand geleden al:

Gefeliciteerd met het wereldrecord voor de meeste werkwoorden achter elkaar
Dankje, ik zal verbeteren herhalend blijven proberen!

U verwacht terecht beter van mij, mees T, maar ik kwam er niet helemaal uit zonder er een lang verhaal van te maken.

goed stukje op rtl wel bij Humberto

misschien kan hans kazan de taliban ook laten verdwijnen

Dat lijkt bijzonder onwaarschijnlijk :roflol:

Welke gasten?

Als de Taliban bij Humberto aan tafel zitten wordt het ook een warm bad.
iedereen kan er zijn mening over vormen na het kijken. Ik ben maar een simpele ziel en vond het wel aardig.

Gasten waren Erik Mouthaan (visie vanuit Amerikanen), Michael Ruperti (verdediging vanuit wat Nederlanders in Afghanistan) en ene Weis Mateen (had zijn vrouw daar)

iedereen kan er zijn mening over vormen na het kijken. Ik ben maar een simpele ziel en vond het wel aardig.

Gasten waren Erik Mouthaan (visie vanuit Amerikanen), Michael Ruperti (verdediging vanuit wat Nederlanders in Afghanistan) en ene Weis Mateen (had zijn vrouw daar)
Niets tegen jou en don't sell yourself short, wel tegen Humberto als talkshowhost. Ik zie liever Sven Kockelmans de Taliban interviewen, dan maar niet gezellig.

Die Weis Mateen zat ook in 1Vandaag eerder deze dag.

Terug
Naar boven