- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat snorretje heb ik nooit mooi gevonden, ik vond Adolf niet echt een stijlicoon.Adolf had best wel een gaaf snorretje, stond 'm goed.
Het geeft weer hoe achterlijk en zinloos het schreeuwen van die vragen is.Waarom?
Dat is bij iedere speech van iedere president.
Zit Foute Vrienden te kijken. Focus is niet helemaal op dat gezeur in Afghanistan. Beste gewoon een bomtapijt er op
Dat is maar net hoe het uitkomt, als het een echte goed nieuws show is dan is er vaak wel tijd voor.Het geeft weer hoe achterlijk en zinloos het schreeuwen van die vragen is.
Adolf had best wel een gaaf snorretje, stond 'm goed.
En je moest vaak lachen om mkijk hem eens glunderen. Ik moet vaak toch wel lachen als ik die kop zie.
James Bond ook.
Er was toentertijd een grotere vijandJames Bond ook.
In Dune zijn Jihad, Mujahedin en (Zen-) Sunni en andere termen ook positief.
Dit soort extremisten zijn veelal ontstaan door buitenlandse inmenging en geldstromen.
Het wordt gefinancierd door het Midden Oosten, Ann Coulter zei eens: we should invade their countries, kill their leaders and convert them to Christianity.Zit Foute Vrienden te kijken. Focus is niet helemaal op dat gezeur in Afghanistan. Beste gewoon een bomtapijt er op
Gaat China het daar ook nog een keer proberen denk je?
Misschien stoppen ze daar de moslims ook wel in concentratiekampen dan.
Je hebt gemist dat China en de Taliban al druk bezig zijn vriendjes te worden?
Zolang de Taliban geen onderdak geven aan groepen die iets met Oeigoeren steunen willen gaan doen wil China vooral zaken doen.
www.forbes.com
Gefeliciteerd met het wereldrecord voor de meeste werkwoorden achter elkaar
Dankje, ik zal verbeteren herhalend blijven proberen!Gefeliciteerd met het wereldrecord voor de meeste werkwoorden achter elkaar
Dat lijkt bijzonder onwaarschijnlijk

iedereen kan er zijn mening over vormen na het kijken. Ik ben maar een simpele ziel en vond het wel aardig.Dat lijkt bijzonder onwaarschijnlijk
Welke gasten?
Als de Taliban bij Humberto aan tafel zitten wordt het ook een warm bad.
Niets tegen jou en don't sell yourself short, wel tegen Humberto als talkshowhost. Ik zie liever Sven Kockelmans de Taliban interviewen, dan maar niet gezellig.iedereen kan er zijn mening over vormen na het kijken. Ik ben maar een simpele ziel en vond het wel aardig.
Gasten waren Erik Mouthaan (visie vanuit Amerikanen), Michael Ruperti (verdediging vanuit wat Nederlanders in Afghanistan) en ene Weis Mateen (had zijn vrouw daar)