Fitness Seller

Tanden bleken, bruinen advies nodig

Kan je aantonen hoe bruin je dan al ongeveer bent na 5x zonnebank?
Dan zou het maar 40 euro kosten, is wel goed te doen.
Ben nog nooit naar de zonnebank geweest; kan je wat uitleg geven hoe het in z'n werk gaat?

Bedankt!

Hmm is moeilijk, zou ik foto's moeten maken..

Hoe dat in z'n werk gaat is niet zo moeilijk; je gaat naar de zonnestudio, gaat onder dat ding liggen en wacht tot 'ie uitspringt :P

Het is wel handig om een beetje advies bij het vrouwtje achter de bali in te winnen over duur/sterkte i.c.m. je huidtype, etc. Is natuurlijk niet de bedoeling dat je gelijk verbrandt.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm is moeilijk, zou ik foto's moeten maken..

Hoe dat in z'n werk gaat is niet zo moeilijk; je gaat naar de zonnestudio, gaat onder dat ding liggen en wacht tot 'ie uitspringt :P

Het is wel handig om een beetje advies bij het vrouwtje achter de bali in te winnen over duur/sterkte i.c.m. je huidtype, etc. Is natuurlijk niet de bedoeling dat je gelijk verbrandt.

Allright zal eens naar de zonnestudio gaan, paar vragen stellen en zal dan wel horen of het me bevalt.

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 18:07 ----------

Iemand nog tips voor het bleken van tanden? Ben bang dat het linkje in eerste post een ripoff is omdat het zo goedkoop is...

Hoeveel kost dat en worden je tanden er echt heel wit van? Heb je er al complimenten mee gekregen?

Ben je een beetje onzeker over jezelf, jochie? Wat is dat nou voor een gay vraag. Begint steeds meer een vrouwen forum te worden met al die ****ing gay boys van tegenwoordig. Denk dat je een beter antwoord op je vraag gaat krijgen op het Ellegirl forum (srs).

Ben je een beetje onzeker over jezelf, jochie? Wat is dat nou voor een gay vraag. Begint steeds meer een vrouwen forum te worden met al die ****ing gay boys van tegenwoordig. Denk dat je een beter antwoord op je vraag gaat krijgen op het Ellegirl forum (srs).

2gsh3k6.jpg

Ik ben waarschijnlijk zekerder van mezelf dan jij ooit zal zijn. De vraag of hij er al complimenten mee heeft gekregen is eigenlijk dezelfde als ' zien mensen dat ze witter werden?' maar op een andere manier gesteld. Dat jij het intellect niet hebt om dat te doorzien is niet mijn zaak. En dat jij niet om je uiterlijk geeft maakt mij geen 'gay boy' , sad c*nt.

Bij sommige zonnestudio's mag je er niet in voor je 18e. Ik zou gewoon bij kennissen rondvragen wie een zonnebank heeft. Ik geef kennissen van mij gewoon 5 euro per keer en kan onbeperkt

ben ook wel interested hierin. Vooral een tan geeft je een zoo veel betere uitstraling en gezond gezicht.

Bij sommige zonnestudio's mag je er niet in voor je 18e. Ik zou gewoon bij kennissen rondvragen wie een zonnebank heeft. Ik geef kennissen van mij gewoon 5 euro per keer en kan onbeperkt

Idd denk ook dat ik weinig kans maak doordat ik geen 16 ben eigenlijk...
En kan niet direct op iemand komen die een zonnebank heeft, zal eens moeten rondvragen maar denk dat het moeilijk zal worden.
Thx voor de feedback ;p

ben ook wel interested hierin. Vooral een tan geeft je een zoo veel betere uitstraling en gezond gezicht.

True that, zelfde met perfecte tanden

Zyzz heeft facings gezet waardoor hij een hollywood smile heeft gekregen. In zijn oude clips en fotos had hij een gaar gebit. Facings kosten 400/800 euro per tand dus word flink sparen eerst haha.

En over dat zonnen, Zyzz heeft ook melanotan gebruikt waardoor je uit jezelf bruiner wordt zonder zon.. en met zon het process versneld.

Hoeveel kost dat en worden je tanden er echt heel wit van? Heb je er al complimenten mee gekregen?
Het heeft mij 175 euro gekost waarvan nog 110 door het ziekenfonds wordt terugbetaald, dus 65 euro :)
en ja, ze worden echt heel wit. mijn zus heeft altijd wittere tanden dan mij gehad en ondertussen zijn de mijne al witter dan de hare

---

Laatst bewerkt:
2gsh3k6.jpg

Ik ben waarschijnlijk zekerder van mezelf dan jij ooit zal zijn. De vraag of hij er al complimenten mee heeft gekregen is eigenlijk dezelfde als ' zien mensen dat ze witter werden?' maar op een andere manier gesteld. Dat jij het intellect niet hebt om dat te doorzien is niet mijn zaak. En dat jij niet om je uiterlijk geeft maakt mij geen 'gay boy' , sad c*nt.

Hahahaha, ons voetballende top modelletje heeft nog een grote mond ook:roflol:. De vraag of hij er al complimenten mee heeft gekregen getuigd hoe aandachtsgeil jij eigenlijk bent en waarom je dit wil doen. Om het maar niet te hebben over het 'in de voetstappen treden van..':roflol:

Drie conclusies trekken in vier zinnen en dan tegen mij iets roepen over intellect. Dat staat nogal haaks op elkaar, misschien eerst eens je best doen om van de middelbare school af te komen.

Succes op het Ellegirl forum.

Zyzz heeft facings gezet waardoor hij een hollywood smile heeft gekregen. In zijn oude clips en fotos had hij een gaar gebit. Facings kosten 400/800 euro per tand dus word flink sparen eerst haha.

En over dat zonnen, Zyzz heeft ook melanotan gebruikt waardoor je uit jezelf bruiner wordt zonder zon.. en met zon het process versneld.

Ik las op de misc dat Zyzz polanight 22% gebruikt heeft, zei ie zelf.
En ik wil heus niet alles hetzelfde doen zoals Zyzz, ik gaf hem gewoon als voorbeeld voor wat ik wou bereiken.

Het heeft mij 175 euro gekost waarvan nog 110 door het ziekenfonds wordt terugbetaald, dus 65 euro :)
en ja, ze worden echt heel wit. mijn zus heeft altijd wittere tanden dan mij gehad en ondertussen zijn de mijne al witter dan de hare

Toch nog prijzig dan, ik ga poladay 9.5% proberen. Kost me 15 USD voor 2 tubes (kan je 10 dagen mee verder). Als het product doet wat het belooft dan zal ik na 2 dagen al verschil zien.

Zonnebanken is gewoon:
- Instellen hoelang je wilt
- Liggen en wachten tot hij uitgaat

Ik zie bij mezelf altijd al gelijk dat ik bruiner ben (bijvoorbeeld kledingstuk omlaag halen)
Maar dat blijft volgens mij niet. Als ik een weekje ben geweest iedere avond een sessie, zie je echt veel verschil.

Ik doe zelf altijd 25min, maar ik zou gewoon een beetje experimenteren ermee, als best vaak verbrand in de zomer zou ik zeker niet langer als 15min gaan de eerste sessie.

Misschien zonnebank combineren met buiten zonnen etc dat zal het beste voor me zijn denk ik

Als je de ruimte ervoor hebt, koop dan gewoon een zonnebank. Die heb je al vanaf de € 500,-

Als je voor één keer bij een zonnebank studio € 8,- moet betalen, heb je na 60 keer al een hele zonnebank betaald voor jezelf.
60 keer lijkt veel, maar wil je deze tan het hele jaar door hebben, moet je dit toch wel 2-4 keer per maand gaan doen (behalve op de 30+ celcius dan). En je wilt dit waarschijnlijk niet voor 1 jaar, maar voor meerdere.

---------- Post added 22 April 2012 at 20:08 ----------

Maar dat blijft volgens mij niet. Als ik een weekje ben geweest iedere avond een sessie, zie je echt veel verschil.

Een week lang, iedere avond een sessie? :eek:
max. 1x per 1-2 weken

Als je de ruimte ervoor hebt, koop dan gewoon een zonnebank. Die heb je al vanaf de € 500,-

Als je voor één keer bij een zonnebank studio € 8,- moet betalen, heb je na 60 keer al een hele zonnebank betaald voor jezelf.
60 keer lijkt veel, maar wil je deze tan het hele jaar door hebben, moet je dit toch wel 2-4 keer per maand gaan doen (behalve op de 30+ celcius dan). En je wilt dit waarschijnlijk niet voor 1 jaar, maar voor meerdere.

---------- Post added 22 April 2012 at 20:08 ----------

Een week lang, iedere avond een sessie? :eek:
max. 1x per 1-2 weken

Je hebt zeker gelijk maar denk dat m'n vader me het huis uit schopt als ik met een zonnebank toekom :o

---

Laatst bewerkt:
Was het maar zomer, bruin worden zonder er voor hoeven te betalen.

Dikke albino op het moment als ik in ramen kijk. :roflol:

Doe ik altijd:p Als je 1x per 1/2 weken gaat zie je toch ****ing geen verschil?

Het is ook niet de bedoeling dat je er als een albino ondergaat en verwacht eruit te lopen als een afrikaan.

Je moet alles met mate doen, als je zoveel in één keer gaat heb je volgens mij wel een grotere kans op huidkanker.
Als je voldoende pigment in je huid hebt zitten, dan is 1x in de week voldoende hoor.

Doe ik altijd:p Als je 1x per 1/2 weken gaat zie je toch ****ing geen verschil?

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 20:13 ----------

Je moeder zal het wel leuk vinden:p

Haha ja dat is waar :p

Hoezo dat dan? Zou je dat niet mogen dan, of heb je er gewoon de ruimte niet voor?

Zou idd niet mogen, mijn vader is erm nogal 'conservatief'. Dat ik zoveel geld zou uitgeven aan een zonnebank zou hij zeker al gek vinden en echt veel plaats is er ook niet.

---

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven