AndroidHealthClinic

Tanden bleken, bruinen advies nodig

Ik heb een meditterane huid, dus ben meestal al wel gekleurd. Maar ik zon eigenlijk alleen voor m'n gezicht. Voor gavere huid enzo, mijn gezicht is meestal ook altijd het witst val allemaal :(. Maar kan me niet voorstellen dat je met 1x per week veel verschil gaat zien, lijkt me meer onderhoud dan..

Zal meer persoonlijk zijn dan, voor mij is het iig voldoende.

Als je het alleen voor je gezicht doet, kun je ook zo'n zonnebank geval kopen wat alleen voor je gezicht is. Kost maar iets van 100 euro zo'n ding en is iets van 30 bij 30cm ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Zal meer persoonlijk zijn dan, voor mij is het iig voldoende.

Als je het alleen voor je gezicht doet, kun je ook zo'n zonnebank geval kopen wat alleen voor je gezicht is. Kost maar iets van 100 euro zo'n ding en is iets van 30 bij 30cm ofzo.

Nope voor het hele lichaam

Ik heb een meditterane huid, dus ben meestal al wel gekleurd. Maar ik zon eigenlijk alleen voor m'n gezicht. Voor gavere huid enzo, mijn gezicht is meestal ook altijd het witst val allemaal :(. Maar kan me niet voorstellen dat je met 1x per week veel verschil gaat zien, lijkt me meer onderhoud dan..

Jij zegt dat je thuis een zonnebank hebt. Dat zijn meestal wel wat andere/mindere dingen dan die sicke apparaten die ze in een zonnestudio hebben staan tog;). dat kan het verschil maken.

Maar hoevaak is zonnebanken nou nodig om een lekkere tint te hebben? Geen n*ger maar zeker wel goed gekleurd.
Zit zelf ook te denken voor te zonnebanken maar wil niet meer als 50e per maand daaraan besteden

Jij zegt dat je thuis een zonnebank hebt. Dat zijn meestal wel wat andere/mindere dingen dan die sicke apparaten die ze in een zonnestudio hebben staan tog;). dat kan het verschil maken.

Maar hoevaak is zonnebanken nou nodig om een lekkere tint te hebben? Geen n*ger maar zeker wel goed gekleurd.
Zit zelf ook te denken voor te zonnebanken maar wil niet meer als 50e per maand daaraan besteden

Voor mij is een lekkere tint na 5 dagen achter elkaar al wel. Ja wij hebben een vrij oude, matras met gewoon zonnelampen erboven. Zou indd kunnen dat die echte wat extremer zijn.

Tandbleek middel is bestelt bij een DBB'er ;)
Nu nog een tan krijgen.
Had nog vragen ivm spraytan , hier op deze site onderaan de pagina:
http://www.schoonheidsinstituutpapillon.be/zonnecenter

Er staat 'spuit cabine' wil dat zeggen dat je daar behandeld wordt in een cabine of dergelijke? Want eronder staat ook 'makkelijk' aan te brengen wat er dan weer op wijst dat je het zelf zou moeten aanbrengen...?

Hoe lang blijf je ongeveer bruin? In het begin staat er ' voor een gebronsde tint het hele jaar door ' en verder staat er ' resultaat over meerdere dagen ' ...

En het ziet er wel solid uit maar kan ik erop vertrouwen dat het mooi bruin is en niet zo'n oranje bruin?

Karma voor diegene die met zekerheid kunnen antwoorden!

Lol je bent wel helemaal zyzz fan geworden he laatste tijd :rolleyes:

Ik herinner me ook dat je een vrij lichte huidskleur hebt, bedenk dan ook dat het er heel vreemd uitgaat zien als je opeens chocoladebruin ziet.

Laatst bewerkt:
Lol je bent wel helemaal zyzz fan geworden he laatste tijd :rolleyes:

Ik herinner me ook dat je een vrij lichte huidskleur hebt, bedenk dan ook dat het er heel vreemd uitgaat zien als je opeens chocoladebruin ziet.

Huidskleur is idd wel licht maar als ik op vakantie naar egypte ofzo ga kan ik héél bruin worden, dus zo vreemd zullen m'n vrienden enz het niet vinden. Het weer hier in België voldoet iig niet :(

En ben al altijd Zyzz fan geweest, vroeger zelfs meer dan nu eigenlijk.

Hehe wel een heel erg John Hottie topic :D. :sd:

Metroseksueel...

ik zou gwn zonnebank doen, vantevoren douchen.
vantevoren creme opsmeren zodat het effect versterkt en je huid niet uitdroogd.
Achteraf een bodycreme ofzo opsmeren en NIET meteen gaan douchen.

Fabeltjes, crème kan wel helpen maar kan er ook vreemd uit gaan zien als je niet gelijkmatig hebt gesmeerd. Even naar ts;
Ik heb vorige week 3 keer 20 minuten gedaan en ben nu egt al gezond bruin. Dit was wel op een zonnebank met extra sterke lampen dus ik denk als je nu nog heel wit bent je moet beginnen met minder als 20 minuten. Als jij zoals je zelf zegt goed kleurt zal je met 3 keer per week voor 2 weken en vervolgens 1 keer per week voor onderhoud een goede gezonde kleur hebben.

Denk idd dat het zoiets zal worden, hoop alleen dat het niet te kostelijk wordt.
50 euro heb ik er best voor over maar dan zou de tan ook wel een tijdje mogen blijven.

Welke producten raad je me btw aan om vooraf en erna te gebruiken? Weet er echt niks van

Je werd toch al model? Of was dat iemand anders? Dan krijg je t gratis

Spraytan houdt maar een paar dagen tot een week.

Fabeltjes, crème kan wel helpen maar kan er ook vreemd uit gaan zien als je niet gelijkmatig hebt gesmeerd. Even naar ts;
Ik heb vorige week 3 keer 20 minuten gedaan en ben nu egt al gezond bruin. Dit was wel op een zonnebank met extra sterke lampen dus ik denk als je nu nog heel wit bent je moet beginnen met minder als 20 minuten. Als jij zoals je zelf zegt goed kleurt zal je met 3 keer per week voor 2 weken en vervolgens 1 keer per week voor onderhoud een goede gezonde kleur hebben.

Dat zal het hoogstwaarschijnlijk worden. Zal me alleen wel wat kostten om iedere week naar de zonnebank te gaan...

Je werd toch al model? Of was dat iemand anders? Dan krijg je t gratis

Was idd ik ;) heb 1 opdracht gedaan maar blijkt niks voor mij te zijn. Het is ook wel heel moeilijk om aan opdrachten te raken.

Spraytan houdt maar een paar dagen tot een week.

Had ik ondertussen ook al gelezen, thx :)

Dat zal het hoogstwaarschijnlijk worden. Zal me alleen wel wat kostten om iedere week naar de zonnebank te gaan...

Was idd ik ;) heb 1 opdracht gedaan maar blijkt niks voor mij te zijn. Het is ook wel heel moeilijk om aan opdrachten te raken.

Had ik ondertussen ook al gelezen, thx :)

Ik heb het in mijn sportschool abbo zitten maar bij onze sportschool kun je volgens mij als buitenstaander ook voor 60 euro een half jaar onbeperkt inkopen. Mischien even in je omgeving informeren naar iets vergelijkbaars.

Ik heb het in mijn sportschool abbo zitten maar bij onze sportschool kun je volgens mij als buitenstaander ook voor 60 euro een half jaar onbeperkt inkopen. Mischien even in je omgeving informeren naar iets vergelijkbaars.

Moet wel lukken om ook zoiets te vinden, zal me er eens over informeren.
Thx!

Hoezo fabeltjes?

Een voedende bodycreme na tannen is iets wat je huid heel goed kan gebruiken.

En als je meteen erna gaat douchen zul je minder tanned zijn uiteindelijk.
Omdat je huid na het tannen ook nog een klein beetje bruin wordt, ookal lig je niet meer onder de zonnebank.

Ik gebruik vóór zonnebank vaak een gewone bodycreme die bedoeld is om voor de zonnebank op te smeren en na de zonnebank iets van cocosnootspul ofzo, wat ik op dat moment het eerst in de badkamer tegenkom :').

En ik gebruik een facewash voordat ik onder de zonnebank ga, zijn je poriën mooi schoon. en zijn dode huidcellen weg.

Terug
Naar boven