XXL Nutrition

Tanden bleken, bruinen advies nodig

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal toch melanotan II kopen, omdat omdat het risico op huidkanker teveel verhoogd wordt met zonnebank en in de buurt kan zonnebanken pas vanaf 18 jaar.
Weet iemand een goede site waar ik 30mg Melanotan II + spuitjes met naalden kan bestellen?

En tips & tricks zijn ook altijd welkom natuurlijk!

Ik zal toch melanotan II kopen, omdat omdat het risico op huidkanker teveel verhoogd wordt met zonnebank en in de buurt kan zonnebanken pas vanaf 18 jaar.
Weet iemand een goede site waar ik 30mg Melanotan II + spuitjes met naalden kan bestellen?

En tips & tricks zijn ook altijd welkom natuurlijk!
sunatura.com

:p

• Topic Starter Topic Starter
Eh, heb er eigenlijk een half uurtje geleden een e-mail naar toe gestuurd voor de gegevens om 30mg + 40 spuiten te bestellen.

Maar, in het melanotan topic zijn er meerdere mensen die daar besteld hebben en ik heb niks gelezen over slechte ervaringen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/melanotan-bruin-zonder-zon-301034/index12.html

Zal ik ook eens doen dan, keek op hun forum en zag dat het niet actief gebruikt werd. Dus vertrouwde ik het niet helemaal maar heb hier ook idd al positieve posts gezien over die site.

Terug
Naar boven