MuscleMeat

Tanden bleken, bruinen advies nodig

Hoezo fabeltjes?

Een voedende bodycreme na tannen is iets wat je huid heel goed kan gebruiken.

En als je meteen erna gaat douchen zul je minder tanned zijn uiteindelijk.
Omdat je huid na het tannen ook nog een klein beetje bruin wordt, ookal lig je niet meer onder de zonnebank.

Ik gebruik vóór zonnebank vaak een gewone bodycreme die bedoeld is om voor de zonnebank op te smeren en na de zonnebank iets van cocosnootspul ofzo, wat ik op dat moment het eerst in de badkamer tegenkom :').

En ik gebruik een facewash voordat ik onder de zonnebank ga, zijn je poriën mooi schoon. en zijn dode huidcellen weg.

Dat je baat hebt bij een voedende creme die je er niet wilt afwassen kan ik me wat bij voorstellen, mischien reageerde ik te gehaast. Ik dacht dat je doelde op het fabeltje "na het zonnebank douchend wast het bruin weg"

Dat je baat hebt bij een voedende creme die je er niet wilt afwassen kan ik me wat bij voorstellen, mischien reageerde ik te gehaast. Ik dacht dat je doelde op het fabeltje "na het zonnebank douchend wast het bruin weg"

Niet per se op jou gericht, maar:

Dat niet douchen slaat altijd enkel op bruinende crèmes en/of spraytans.

Zonnenbanken is een heel ander concept qua bruin wording.

Dat niet douchen bij mij slaat wel op zonnebanken en heb geen woord gezegd over spraytans of bruinende crémes

Zo moeilijk doen over zonnebanken spraytan etc.
Bij ons hebben ze overal zonnestudios waar je voor 18euro per maand onbeperkt alle tijden van de dag, onder elke zonnebank kan die je maar wilt, onbeperkt.

Mooiste en beste zonnestudio uit de omgeving zit ik bij, kost me serieus maar 18 eutjes

• Topic Starter Topic Starter
Zo moeilijk doen over zonnebanken spraytan etc.
Bij ons hebben ze overal zonnestudios waar je voor 18euro per maand onbeperkt alle tijden van de dag, onder elke zonnebank kan die je maar wilt, onbeperkt.

Mooiste en beste zonnestudio uit de omgeving zit ik bij, kost me serieus maar 18 eutjes

Heb je geluk, ik keek eens naar de prijslijsten van de zonnestudios bij mij in de buurt en goedkoopste was 0.90 per minuut

Douchen na de zonnebank zorgt er niet voor dat het bruin weer wordt weggewassen. De bruine tint ontstaat in de huid, niet op de huid. Verzorging van de huid met een douche en een vocht regulerende crème, komt de verkregen bruine tint ten goede.

Verzorgen van de huid door een douche?
douchen zorgt ervoor dat de huid verder uitrdoogd.

---------- Post added 25 April 2012 at 21:22 ----------

en ik zeg niet dat het bruin wordt weggewassen :')

Douchen droogt je huid niet uit, dat doet zeep.

Ik heb geen onderbouwing nodig voor iets dat je met een beetje common sense als onzin kan verwerpen.

Muhahahahahaahahahahaha

post eens pics van jezelf

Is onzin zolang je geen zeep gebruikt.

Allright bitjes en bleekmiddel voor tanden zijn binnen.
Over het bruinen;
Ik ga een kaart van 10 sessies zonnebank kopen voor 75 eurie en daarnaast wat zonnen.
Ik had gehoord dat olijfolie, citroen en azijn mengen heel goed werkt om bruin te worden, maar dat lijkt me nogal vettig om op je huid te smeren als je die dingen mengt. Ik heb soms al eens een puistje, zal het dan niet erger worden als ik dat erop smeer?

Nog steeds karma voor goede antwoorden

Allright bitjes en bleekmiddel voor tanden zijn binnen.
Over het bruinen;
Ik ga een kaart van 10 sessies zonnebank kopen voor 75 eurie en daarnaast wat zonnen.
Ik had gehoord dat olijfolie, citroen en azijn mengen heel goed werkt om bruin te worden, maar dat lijkt me nogal vettig om op je huid te smeren als je die dingen mengt. Ik heb soms al eens een puistje, zal het dan niet erger worden als ik dat erop smeer?

Nog steeds karma voor goede antwoorden
loop naar buiten man, tis duizend warm, bruinen mar

Lol, is hier nochtans in w-vl een goeie 20°C ze :cool:.

En geen middeltjes gebruiken zoals die citroen,... combinatie. Zonnecrème en zonnebank gaan perfect samen. Afhankelijk van de sterkte van de zonnebank bepalen hoe lang je eronder ligt. Bij 300W moet je er dus niet maar 10 minuten gaan onderliggen en ook niet 20 minuten onder de 600W of meer want dan ben je bijna een n*ger na de eerste keer ;).

(Moet onder de zonnebank om de enorme hoeveelheid striemen die ik heb sneller te laten verkleuren.)

Lol, is hier nochtans in w-vl een goeie 20°C ze :cool:.

En geen middeltjes gebruiken zoals die citroen,... combinatie. Zonnecrème en zonnebank gaan perfect samen. Afhankelijk van de sterkte van de zonnebank bepalen hoe lang je eronder ligt. Bij 300W moet je er dus niet maar 10 minuten gaan onderliggen en ook niet 20 minuten onder de 600W of meer want dan ben je bijna een n*ger na de eerste keer ;).

(Moet onder de zonnebank om de enorme hoeveelheid striemen die ik heb sneller te laten verkleuren.)

Ik woon in Kortrijk en het is idd wel goed nu (17graden) maar af en toe buien en veel wolken voor de zon. Ga straks iig eens naar stad maar weer om te zonnen is het niet. Zal straks in kruidvat eens kijken of ze geen interessante dingen hebben om mooi bruin te worden en anders gewoon zoals jij zegt; zonnecreme en zonnebank. Zit niks anders op :)

Chanceke dat het in Menen nog altijd deftig weer is :D.
Je zal wel nog verschieten hoe snel je kan bruinen onder de zonnebank ;).

20 graden is toch genoeg om te bruinen?

Terug
Naar boven