frozenfranky
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik ben van plan binnenkort een (vrij grote) tattoo te laten zetten op de zijkant van mijn bovenarm. Het wordt een tattoo met veel kleine details, en nu dacht ik er ineens aan dat mijn armen (na flink wat trainen) zullen groeien. Heeft dit nadelige effecten op de tattoo?
't lijkt me niks om met een onduidelijke/zwaar vervormde tattoo te moeten rondlopen...
't lijkt me niks om met een onduidelijke/zwaar vervormde tattoo te moeten rondlopen...

: ik ben net bij m'n tattooshop geweest. Eventuele witte plekjes die zouden kunnen ontstaan door het rekken kan je altijd laten bijwerken. De tattoo rekt wel mee, maar als je (zoals ik) niet gaat voor een mega-BB-look, valt het rekken heel erg mee. Zijn vrouw (ook onder de tattoos) doet ook aan BB dus hij weet waar hij het over heeft. Hij waarschuwde me wel voor portretten (The Rock, you're right
) en fijne details. Ik denk er dus over om mijn tattoo iets simpeler te maken en wat kleine dingen weg te laten.
Ik wacht in elk geval nog een paar jaar. Kun je btw een voorbeeld posten van je tatoo? Ben wel benieuwd waarmee jij de rest van je leven wilt rondlopen