Fitness Seller

Tattoo zetten

frozenfranky

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben van plan binnenkort een (vrij grote) tattoo te laten zetten op de zijkant van mijn bovenarm. Het wordt een tattoo met veel kleine details, en nu dacht ik er ineens aan dat mijn armen (na flink wat trainen) zullen groeien. Heeft dit nadelige effecten op de tattoo?
't lijkt me niks om met een onduidelijke/zwaar vervormde tattoo te moeten rondlopen... :rolleyes:

groeit gewoon mee niets aan het handje

Daarom moet je als vrouw nooit een vlindertje op je borst laten zetten want als je 75 bent dan heb je een vliegende dinosauris op je tiet staan

Als je op je 75 t**ten tot aan je knieën hebt, wie interesseert het dan nog of er een gekleurde vlek op staat of niet? Sowieso wil niemand ze zien, met of zonder vlek.

Rekt mee inderdaad, moet je wel rekening mee houden. Gezichten of dieren ofzo kunnen er dan gek uit gaan zien. Ligt dus een beetje aan de tattoo, tribals zijn beter geschikt voor vervorming. Maar ik neem aan dat ze dit je bij de tattoo-shop beter kunnen uitleggen.

kunnen ook witte vlekjes in komen (bij tribal bvb dat er witte vlekjes in de zwarte vlakken zitten)

• Topic Starter Topic Starter
Daarom moet je als vrouw nooit een vlindertje op je borst laten zetten want als je 75 bent dan heb je een vliegende dinosauris op je tiet staan

Vrouwen moeten sowieso nooit vlindertjes en andere schattige dingen laten tattoo-en... Vind ik een vette afknapper.

Anyway:D: ik ben net bij m'n tattooshop geweest. Eventuele witte plekjes die zouden kunnen ontstaan door het rekken kan je altijd laten bijwerken. De tattoo rekt wel mee, maar als je (zoals ik) niet gaat voor een mega-BB-look, valt het rekken heel erg mee. Zijn vrouw (ook onder de tattoos) doet ook aan BB dus hij weet waar hij het over heeft. Hij waarschuwde me wel voor portretten (The Rock, you're right :p) en fijne details. Ik denk er dus over om mijn tattoo iets simpeler te maken en wat kleine dingen weg te laten.

Vrouwen moeten sowieso nooit vlindertjes en andere schattige dingen laten tattoo-en... Vind ik een vette afknapper.

Anyway:D: ik ben net bij m'n tattooshop geweest. Eventuele witte plekjes die zouden kunnen ontstaan door het rekken kan je altijd laten bijwerken. De tattoo rekt wel mee, maar als je (zoals ik) niet gaat voor een mega-BB-look, valt het rekken heel erg mee. Zijn vrouw (ook onder de tattoos) doet ook aan BB dus hij weet waar hij het over heeft. Hij waarschuwde me wel voor portretten (The Rock, you're right :p) en fijne details. Ik denk er dus over om mijn tattoo iets simpeler te maken en wat kleine dingen weg te laten.

Of je laat hem over een paar jaar zetten, als je arm op z'n max is. Daarna moet je wel bijhouden anders ziet je tatoo er niet uit :P Ik wacht in elk geval nog een paar jaar. Kun je btw een voorbeeld posten van je tatoo? Ben wel benieuwd waarmee jij de rest van je leven wilt rondlopen :)

Ik zou geen concessies maken wat betreft je tattoo. Je loopt je hele leven met dat ding, je moet er wel 100% tevreden mee zijn. Maar goed, kleine details worden altijd minder goed zichtbaar na verloop van tijd. Maar dat heeft niet met training te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Of je laat hem over een paar jaar zetten, als je arm op z'n max is. Daarna moet je wel bijhouden anders ziet je tatoo er niet uit :P Ik wacht in elk geval nog een paar jaar. Kun je btw een voorbeeld posten van je tatoo? Ben wel benieuwd waarmee jij de rest van je leven wilt rondlopen :)

Even wachten met de tattoo lijkt me inderdaad ook wel een goed plan. De tattooshop heeft sowieso een flinke wachtlijst... Dat is gelijk een goede motivatie om m'n armen op z'n max te houden in de toekomst haha :) .
Ik wil er 2 laten zetten (elke kant 1, elk een eigen verhaal), en in 1 ervan zitten niet zoveel details in.

Hier zie je 't idee:
[Link niet meer beschikbaar]

Het lijkt bij de schets hierboven alsof mijn vuist door papier heengeslagen wordt. In de tattoo slaat de vuist door de huid op mijn arm heen. Dat kon ik zelf niet zo goed tekenen dus dat laat ik aan de tattooeerder over. Door gebruik van schaduwen wordt het fotorealistisch. :) Er zit een lang verhaal achter deze tattoo maar die zal ik jullie besparen :D

Apart ontwerp, benieuwd hoe dat er uit gaat zien :) Begint toch wel een beetje te jeuken om eerder een tattoo te nemen. Zeker als je de serie Miami Ink volgt. Kunnen zulke mooie verhalen achter zitten.

Ik zou het persoonlijk nooit meer doen. Toen ik 17 was begon die hele tribal gekte een beetje. Natuurlijk zou en moest ik er ook 1 hebben (was toen 70k ofzo). Nu staat ie heel anders op me arm dan dat ie bedoeld was.

Heb een vrij grootte tattoo van mijn oksel tot halverwege mijn bil en zeer gedetaileerd
maar op die plaats zal het toch niet snel vervormen??

Ga gewoon voor iets simpels...

Rock n roll of zoiets :D

het mooie van tribals is dat je ze makkelijk groter kan maken (door meer lijnen erom te zetten) mocht je lichaam veel groeien.
Verder is het gewoon een kwestie van opnieuw inkleuren wat ik zowiezo kan zou doen om de paar jaar.

Ik zou het persoonlijk nooit meer doen. Toen ik 17 was begon die hele tribal gekte een beetje. Natuurlijk zou en moest ik er ook 1 hebben (was toen 70k ofzo). Nu staat ie heel anders op me arm dan dat ie bedoeld was.

Als je een tribal op je arm hebt staan is de vorm wel het laatste waar je je druk om moet maken.

Terug
Naar boven