Fitness Seller

Tattoo's enkel voor echte mannen/vrouwen?

Peiling Peiling Heb je tattoo's

• Totaal stemmers
    68
  • Peiling gesloten .
Echter zie ik er vanaf.. piercings zijn veel leuker en die kan je er tenminste nog uithalen ;) Moet er niet aan denken dat ik straks oud en verlept ben en dan met een tattoo rondloop.. Gozer uit mn klas had 3 maanden met zn vriendin en heeft toen haar volledige naam op zijn arm laten zetten.. na 3 weken was het uit :roflol:

Een oude vriend van me kreeg zijn vriendin binnen het jaar zo gek om een tattoo boven haar grot te zetten met 'Martijn only'. Volgens mij gaan ze nu nog met elkaar(al zo'n 7 jaar ofzo), maar voor hetzelfde geld was het zo uit geweest. :D

Een goeie tattooeerder zet geen namen van geliefden ;)

Ik weet zeker dat ik geen spijt krijg van de namen van m'n kinderen. (of bedoel je alleen een vriendin ? :P)

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet zeker dat ik geen spijt krijg van de namen van m'n kinderen. (of bedoel je alleen een vriendin ? :P)

Mijn tattooeerder zet wel namen van kids, maar niet van partners.
Ook tattooeerd hij de schedel niet bij mensen die hij niet goed kent ik kom er al vanaf mijn 18e.
Binnenkort zelf even laten uitbreiden :D

www.tattooblitzz.nl ;)

de onderarmen zijn anders wel een gevoelige plaats, niet voor te zeggen dat het pijn doet hoor, maar toch, de pols heeft echt een dunne huid

Jaa, pols heb ik altijd al mooi gevonden maar doet ook echt pijn (lijkt mij) - voel hoe dun het daar is! Er lopen alleen maar bloedvaten, amper huid! :eek: Bovendien moet je daarmee uitkijken vind ik, met tattoos op je pols. Beetje te heavy misschien, in verband met een toekomstige baan.

Ik vind het allemaal niet zo spannend. Meestal overdone en vaak uit trend gedaan (tribal etc. was ineens super populair). Doe dan iets met een betekenis (ook al zijn het maar 2 sterren, die je doen denken aan je 2 broertjes).

Je hebt ZO gelijk, mijn eerste tattoo vijf jaar geleden was een tribal... waren veel plaatjes van tribals in die boeken in de shop en ik vond ze wel mooi dus heb een tribal op mn onderrug laten zetten, heb ik nu wel spijt van (beetje) aangezien half vrouwelijk Nederland ermee rondloopt. Als ik het over kon doen, had ik iets originelers gedaan. Wil m ooit nog laten uitbreiden, zodat ie toch iets aparter wordt...

Echter zie ik er vanaf.. piercings zijn veel leuker en die kan je er tenminste nog uithalen ;) Moet er niet aan denken dat ik straks oud en verlept ben en dan met een tattoo rondloop.. Gozer uit mn klas had 3 maanden met zn vriendin en heeft toen haar volledige naam op zijn arm laten zetten.. na 3 weken was het uit :roflol:

Hoeveel piercings heb je Yff? En waar? Naam van lover zou ik ook niet laten doen! En ZEKER niet na drie maanden al! Na vijf jaar, okee...

[afbeelding niet meer beschikbaar]
M'n dochtertje

Cool! Zou t zelf nooit doen, zo groot, maar vind m wel cool.

Ik ben geen tattoo mens. Het werd de laatste jaren ook zo'n ongelofelijke massa-hype. Tot aan stripfiguren aan toe, wie doet dat nou???

Laatst nog deze gezien op een schouder, sorry hoor maar da's meer kinds dan stoer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bah.

Weet je wat ook lelijk is? Portretten van mensen als tattoo. Je hebt van die Hazes-fans bijvoorbeeld, die het hoofd van Hazes heel groot op hun rug hebben. Daar wil je toch niet tegenaan kijken?
Tenminste, is mijn mening.

Of je HELE lichaam vol. Bijv. dat je echt geen stukje 'gewone' huid meer ziet op je armen.

Oh als je op internet zoekt, kun je zulke gestoorde dingen vinden! Laatst zag ik een foto van iemand die spieren op zn arm had laten tatoeren! Alsof ie geen huid op zn armen had zegmaar. Sorry maar dan ben je echt niet helemaal goed (imo)!

Tattoos zijn voor watjes.. echt ranzig die dingen man!!

een "sleeve" is wel mooi

Nee.

Ik heb 4 tattoes en de 5de komt er dit jaar bij. Verslavend:D

Geef mij deze maar

th_58323_Rock_2_122_444lo.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ST heet : Marquesan (lijkt erg op polynesian)

Ik vind het allemaal niet zo spannend. Meestal overdone en vaak uit trend gedaan (tribal etc. was ineens super populair). Doe dan iets met een betekenis (ook al zijn het maar 2 sterren, die je doen denken aan je 2 broertjes). Pootjes die je vel openkrabben... :roflol:

vergeet de indianen niet :roflol:

Zo zie je maar weer, ieder zijn ding. Mooi toch he al die verschillen tussen mensen.. :cool:

heb er eentje een schouderkap hehehehe wil ik eigenlijk uitbreiden over mijn rug .

Terug
Naar boven