AndroidHealthClinic

tattoo's

iemand die ik ken heeft het woord voor judo in het chinees op zn rechterachterschouder staan, vind ik zeer vet, vooral als judo echt je sport is en je er helemaal in opgaat;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is echt een vette tattoo ... :D

iemand die ik ken heeft het woord voor judo in het chinees op zn rechterachterschouder staan, vind ik zeer vet, vooral als judo echt je sport is en je er helemaal in opgaat;

[Link niet meer beschikbaar]

Is wel cool ja, ik ken iemand die de naam van een karatesoort in het Japans op z'n buik (nou ja, vlak onder z'n borst) heeft staan (die doet dus ook al bijna z'n hele leven aan karate) en iemand die Taekwondo in het Koreaans (denk ik?) op z'n kuit heeft.

Ik ook niet.

Tattoo's vind ik k*t, want ik ben iemand die nogal van verandering houd, en daar past een tatto niet echt bij :D

Is wel cool ja, ik ken iemand die de naam van een karatesoort in het Japans op z'n buik (nou ja, vlak onder z'n borst) heeft staan (die doet dus ook al bijna z'n hele leven aan karate) en iemand die Taekwondo in het Koreaans (denk ik?) op z'n kuit heeft.

Ik ook niet.
mijn kickboksleraar mocht na jaren in thailand getraind te hebben een soort van sensei tattoo laten zetten. ik vind het wel wat hebben als zo'n tattoo echt betekenis heeft :)

Ik dacht ff een topic vanonder het stof te halen met een foto'tje van hoe mijn tattoo is afgelopen :D

2qb7pq8.jpg

Zier er vet uit! Zo'n sleeve zou niet echt mijn ding zijn, maar het kan er wel heel vet uitzien en deze ziet er zeer goed uit :thumb:
Wil zelf mischien ook nog wel een keer een tatto laten zetten, maar wil iets wat ook echt bij me past en iets voor me betekent.

zo dan die van mij er ook maar bij:D
spijt van?nein!
is een verlovingstattoo,laat ik nooit weghalen.

b7xh0j.jpg

en me ausie die in 1998 heb laten zetten

2ck4f5.jpg

@gixer,zo'n sleeve zit ik over te denken,supervette tattoo man.

Laatst bewerkt:
mlkqv6.jpg

paar tattoos op men rug :)

Thx! ik ben er super tevreden over! Ik wil nu eigenlijk zo snel mogelijk mijn andere arm ook laten doen, want daar staat nu op mijn onderarm een tribal die 1) heel slecht gezet is en 2) niet meer in het totaal plaatje past!

Mijn vriendin is 4 december uitgerekend ;)..

En ga 100 % zeker een tattoo nemen van mn dochter/zoon,

Hoe de tattoo gaat worden, ben ik nog niet over uit want het moet echt heel mooi en speciaal worden, maar heb nog een paar maandjes bedenk tijd :P.

Mzzl !

de mijne begint wat klein te worden..maar heb er geenspijt van..hoewel die nu misschien wel iets groter zou mogen IMO.:rolleyes:

Ik dacht ff een topic vanonder het stof te halen met een foto'tje van hoe mijn tattoo is afgelopen :D

2qb7pq8.jpg

je sleeve is af gixxer!! damn nice!

ik heb mijn linkerarm een maori sleeve en mss komende winter mijn rechter ook in het japans :D

Weet niet of het wel handig is aangezien judo een japanse sport is :roflol:

wil zelf een keer een echte Japanse tattoo neerzetten. Over mn hele rug, maar daar moet ik eerst meer massa hebben zodat er meer op past :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven