Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx! ik ben er super tevreden over! Ik wil nu eigenlijk zo snel mogelijk mijn andere arm ook laten doen, want daar staat nu op mijn onderarm een tribal die 1) heel slecht gezet is en 2) niet meer in het totaal plaatje past!
Hangt niet alleen van 't formaat af hoor. Hangt er ook van af hoe dik/taai je huid is. Taaiere huid --> meer werk voor hetzelfde resultaat ---> duurder. Ik heb het mogen ondervinden![]()
Ja, en hoe lang ze er mee bezig zijn kan ook meetellen in de prijs. Hele grote tattoo's of sleeves ofzo gaan vaak gewoon per uur geloof ik; je betaalt dan dus een vast uurbedrag.
Heb er een paar ( 4/5 ,... 2 lopen over in elkaar ) ga ze zeker niet weg laten halen ,... maar als ik nu nog "blanco" zou zijn zou er niets opkomen of enkel een band om m'n arm.
,.. ik baal er niet van dat ze erop staan ,.... maar zoals ik al zei had ik het denk ik niet nog een keer gedaan. 

Weet iemand of ze er gemiddeld erg moeilijk over doen als je nog geen 18 bent en als je dus een kleine tattoo laat zetten kom je dus wel onder de 100 euro?
Hangt ervan af,de meesten zitten er weinig mee in maar ik zou gewoon wachten en een paar jaar overwegen als ik jou was.
Weet iemand of ze er gemiddeld erg moeilijk over doen als je nog geen 18 bent en als je dus een kleine tattoo laat zetten kom je dus wel onder de 100 euro?

That shit wont look good anymore when you're 80 and wrinkly.
Ja dat zou ik ook doen. Denk er nog ff heel goed over na... en misschien kan je dan ondertussen wel sparen tot je iets groters kan laten zetten (als je dat wilt).
Zowiezo vraag ik me af of hij niet enkel snel een tattoo wil voor een leuk prijsje. Voor zoiets hoor je niet te bezuinigen. Doet een beetje denken aan breezers die voor de zomer snel blokjus willen.

Kun je tribals coveren? Is toch zwart? Ik weet dat je ze ergens kan inwerken maar coveren lukt niet heb ik altijd gedacht.

Ja, en hoe lang ze er mee bezig zijn kan ook meetellen in de prijs. Hele grote tattoo's of sleeves ofzo gaan vaak gewoon per uur geloof ik; je betaalt dan dus een vast uurbedrag.