AndroidHealthClinic

tattoo's

Chinees teken voor "man" rechteronderarm.

rqx2c1.jpg

Laatst bewerkt:
Thx! ik ben er super tevreden over! Ik wil nu eigenlijk zo snel mogelijk mijn andere arm ook laten doen, want daar staat nu op mijn onderarm een tribal die 1) heel slecht gezet is en 2) niet meer in het totaal plaatje past!

Kun je tribals coveren? Is toch zwart? Ik weet dat je ze ergens kan inwerken maar coveren lukt niet heb ik altijd gedacht.

Hangt niet alleen van 't formaat af hoor. Hangt er ook van af hoe dik/taai je huid is. Taaiere huid --> meer werk voor hetzelfde resultaat ---> duurder. Ik heb het mogen ondervinden :mad:

Ja, en hoe lang ze er mee bezig zijn kan ook meetellen in de prijs. Hele grote tattoo's of sleeves ofzo gaan vaak gewoon per uur geloof ik; je betaalt dan dus een vast uurbedrag.

Ja, en hoe lang ze er mee bezig zijn kan ook meetellen in de prijs. Hele grote tattoo's of sleeves ofzo gaan vaak gewoon per uur geloof ik; je betaalt dan dus een vast uurbedrag.

Idd, maar de één heeft een volle sleeve in 15 uur, terwijl de ander in 20 uur. Scheelt een stuk in prijs dus!!

Heb er een paar ( 4/5 ,... 2 lopen over in elkaar ) ga ze zeker niet weg laten halen ,... maar als ik nu nog "blanco" zou zijn zou er niets opkomen of enkel een band om m'n arm.

Weet iemand of ze er gemiddeld erg moeilijk over doen als je nog geen 18 bent en als je dus een kleine tattoo laat zetten kom je dus wel onder de 100 euro?

Dus eigenlijk heb je er spijt van...?

min of meer :o ,.. ik baal er niet van dat ze erop staan ,.... maar zoals ik al zei had ik het denk ik niet nog een keer gedaan.

Ik weet t je moet er eigenlijk lak aan hebben , maar toch merk je nadelen tgv vooroordelen van andere mensen ,... al moet ik zeggen dat t een heel stuk minder is geworden.
Voor mijn werk loop ik vaak in pak met een witte blouse , dus ben ik verplicht een ondershirt te dragen ivm doorschijnen,.... ook dat is niet erg lekker met warm weer :o

Maar goed , zoals ik al zei ,... ze staan erop , lelijk vind ik het niet en mensen nemen me maar zoals ik ben ;)

Weet iemand of ze er gemiddeld erg moeilijk over doen als je nog geen 18 bent en als je dus een kleine tattoo laat zetten kom je dus wel onder de 100 euro?

Als het een goede tattooshop is gaan ze niets bij je zetten.

En een kleine tattoo (weet niet hoe klein?) kan wel onder de 100 euro ja.

Hangt ervan af,de meesten zitten er weinig mee in maar ik zou gewoon wachten en een paar jaar overwegen als ik jou was.

Hangt ervan af,de meesten zitten er weinig mee in maar ik zou gewoon wachten en een paar jaar overwegen als ik jou was.

Ja dat zou ik ook doen. Denk er nog ff heel goed over na... en misschien kan je dan ondertussen wel sparen tot je iets groters kan laten zetten (als je dat wilt).

ligt aan het start-tarief wat ze aldaar hanteren ,... meestal zo'n 50/75 euro ,... dit betaal je altijd , hoe klein ook ivm de te gebruiken materialen.

That shit wont look good anymore when you're 80 and wrinkly.

That shit wont look good anymore when you're 80 and wrinkly.

Ja dat is het standpunt van (bijna) alle mensen die geen tattoo willen. Maar dat weerhoudt mij er echt niet van om NU een tattoo te nemen. Mijn moeder is bijvoorbeeld 51, heeft tattoo's en ze zien er nog steeds goed uit. Ik ben nu 18 en heb een mooie tattoo, dat die over 50 jaar misschien wat minder mooi is interesseert me echt helemaal niks, dan issie toch 50 jaar mooi geweest.

Ja dat zou ik ook doen. Denk er nog ff heel goed over na... en misschien kan je dan ondertussen wel sparen tot je iets groters kan laten zetten (als je dat wilt).

Zowiezo vraag ik me af of hij niet enkel snel een tattoo wil voor een leuk prijsje. Voor zoiets hoor je niet te bezuinigen. Doet een beetje denken aan breezers die voor de zomer snel blokjus willen.

Kun je tribals coveren? Is toch zwart? Ik weet dat je ze ergens kan inwerken maar coveren lukt niet heb ik altijd gedacht.

Daar waar ik ga zei dat het helemaal geen probleem is! Er komt een koi over, aleen weet mijn vriendin het nog niet :D

Waar ik ga betaal je per sessie en een sessie is +-3u en betaal je 250€

Terug
Naar boven