hofmania
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik blijf deze mooi vinden , misschien als ooit die boot met euro`s deze kant op komt ...
Ik ben zelf niet zo van de tattoo's, maar als een lekker apparte mooie meid deze tattoo op haar rug heeft lijkt me dat zeker wel mooi/sexy. Hij is iig zeker wel verg vet!
Snap overigens niet dat mensen geld zouden willen besparen op een tattoo of iets minder vets laten zetten dan ze eigenlijk willen. Die shit staat daar de rest van je leven, dan geef je toch liever een paar duizend extra uit dat het ook écht vet is?!
Ik heb er tot nu toe twee - wil er meermeermeer! I'mit!
Van m'n onderrugtribal heb ik, nou ja, een beetje spijt. Half vrouwelijk Nederland loopt ermee dus nu denk ik 'had ik maar iets originelers gedaan'. Maarja, je bent 18 en je wilt een tattoo...
Weet niet of het wel handig is aangezien judo een japanse sport is![]()

wil zelf een keer een echte Japanse tattoo neerzetten. Over mn hele rug, maar daar moet ik eerst meer massa hebben zodat er meer op past![]()

ik heb 2 engel vleugeltjes op mn rug en op mn boven arm staan de voorletters van mn ouders en mn zus in oud engelse sT.. en deze jongen heeft nergen spijt van!![]()
Misschien best dat je ze nu laat zetten? zal goedkoper zijn![]()

Wat kost het zzetten van een tattoo nou gemiddeld en is er een bepaalde leeftijdslimiet voor?
Prijs verschilt, hangt af van het formaat, en officieel moet je 18 zijn.
Prijs verschilt, hangt af van het formaat, en officieel moet je 18 zijn.