MuscleMeat

tattoo's

ik heb 2 engel vleugeltjes op mn rug en op mn boven arm staan de voorletters van mn ouders en mn zus in oud engelse sT.. en deze jongen heeft nergen spijt van! :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik blijf deze mooi vinden , misschien als ooit die boot met euro`s deze kant op komt ...

Ik ben zelf niet zo van de tattoo's, maar als een lekker apparte mooie meid deze tattoo op haar rug heeft lijkt me dat zeker wel mooi/sexy. Hij is iig zeker wel verg vet!

Snap overigens niet dat mensen geld zouden willen besparen op een tattoo of iets minder vets laten zetten dan ze eigenlijk willen. Die shit staat daar de rest van je leven, dan geef je toch liever een paar duizend extra uit dat het ook écht vet is?!

Ik ben zelf niet zo van de tattoo's, maar als een lekker apparte mooie meid deze tattoo op haar rug heeft lijkt me dat zeker wel mooi/sexy. Hij is iig zeker wel verg vet!

Snap overigens niet dat mensen geld zouden willen besparen op een tattoo of iets minder vets laten zetten dan ze eigenlijk willen. Die shit staat daar de rest van je leven, dan geef je toch liever een paar duizend extra uit dat het ook écht vet is?!

+1

of mensen die 1001 kleine tattoo's hebben waardoor het een wanorde is geworden doordat het niet 'samenhangt'

Vind het ook erg gaaf, het enige spijtige is dat als ik mijn studie heb afgerond en in het bedrijfsleven beland de tattoo niet zichtbaar mag zijn. Dus als het wat wordt kan het niet van een al te groot formaat zijn cq. maar dus wat subtieler. Bijvoorbeeld op de binnenkant van de bicep vind ik mooi. En het belangrijkste, het moet een betekenis hebben en dat vind ik nogal tricky voor later.

Ik heb een Kangaroe op mijn rechter bovenarm zoals te zien in mijn avatar

en sinds gister nog 2 texten, 1 op elke onderarm :D

Ik vindt ze heel gaaf maar heb er wel even over moeten denken om ze te laten zetten. Je zit er immers een héle tijd aan vast.

Ik vind dit een hele mooie tat, van O. Karatas
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb er tot nu toe twee - wil er meermeermeer! I'm :heart: it!

Van m'n onderrugtribal heb ik, nou ja, een beetje spijt. Half vrouwelijk Nederland loopt ermee dus nu denk ik 'had ik maar iets originelers gedaan'. Maarja, je bent 18 en je wilt een tattoo...

trampstamp

De tat van Dwayne Johnson vind ik persoonlijk erg mooi
rock%2Btattoo.jpg

Deze foto is van 3-4 jaar terug. Wil er nu nog twee bij laten zetten. Die ga ik dan ook zelf tekenen. Dat blijf ik toch het leukst vinden. :-)

Laatst bewerkt:
Weet niet of het wel handig is aangezien judo een japanse sport is :roflol:

Ik zat ook al zoiets te denken :D

wil zelf een keer een echte Japanse tattoo neerzetten. Over mn hele rug, maar daar moet ik eerst meer massa hebben zodat er meer op past :o

Misschien best dat je ze nu laat zetten? zal goedkoper zijn:D

Nee ik wil ook naar zoiets toe werken! heb nu 1 arm volledig af, en ga als het goed is deze winter mijn andere arm laten beginnen! en dan moet op mijn rug een masterpiece komen!

Ik heb er ook geen spijt van. Ben nu al een tijdje tekeningetjes aan t maken van vlindertjes die ik verder op mijn rug wil.

wat ik zelf zo saai vind van nu is al die sterren en die hitman streepjes code in de nek :S dat heeft iedereen net als een tribal.

wil zelf ook 1 zetten maar moet nog wat inspiratie hebben ervoor want ik wil niet 1 uit een boekje ofzo :P

Wat kost het zzetten van een tattoo nou gemiddeld en is er een bepaalde leeftijdslimiet voor?

Dan ook maar een foto van de mijne. Nooit een seconde spijt van gehad en dat zal ik ook niet krijgen.

Tatoo-1.jpg

Prijs verschilt, hangt af van het formaat, en officieel moet je 18 zijn.

Hangt niet alleen van 't formaat af hoor. Hangt er ook van af hoe dik/taai je huid is. Taaiere huid --> meer werk voor hetzelfde resultaat ---> duurder. Ik heb het mogen ondervinden :mad:

Terug
Naar boven