Fitness Seller

tattoo's

Zolang jij het niet erg vind, is het oke.

Lees: Geile foto.

Idd en je ziet alleen maar een lichaam boeie. Leuke tattoo trouwens cancun

Ik wil graag een Maori tattoo op mijn voet, ik wil hem door een original Maori laten zetten. Ik laat hem vrij in zijn ontwerp ik geef alleen de vorm aan.

Om een beetje een indruk te krijgen hoe een Maori tattoo eruit ziet:

http://www.robdeut.com/foto.htm

[Link niet meer beschikbaar]

En jij weet een echte Maori zitten die dat doet?

Nou ik wil of een Maori of een Polynesische.

Een Polynesische wil ik dan op Moorea (Frans Polynesie) laten zetten.

En er komt ook ieder jaar wel een Maori naar Nederland om te tattooeren. Ik weet ook in welke tattooshop ik daarvoor moet zijn.

bij rinus zeker.......

Ja mooie tattoo. Leuk dat het ook een eigen creatie is.
Heeft het nog een betekenis?

Wel ik had in een boek een afbeelding gezien van een bloem waarvan ze extract maken voor de vruchtbaarheid van de vrouw te bevorderen, en bij deze zelf uitgewerkt... nu ben ik bezig samen met mn vrouwtje een aan het teken voor mezelf op mn rug, wil ook in dezelfde richting gaan als zij

Wel ik had in een boek een afbeelding gezien van een bloem waarvan ze extract maken voor de vruchtbaarheid van de vrouw te bevorderen, en bij deze zelf uitgewerkt... nu ben ik bezig samen met mn vrouwtje een aan het teken voor mezelf op mn rug, wil ook in dezelfde richting gaan als zij

Leuk idee! Die van jou word groter of blijft ook klein?

Nee die word stukje groter, tussen de 25à30cm lang.
Maar wil er echt iets fleurigs van maken.
Als ik klaar ben post ik de schets eens

Is het nou een fabeltje dat als je zo een maori tat wil je er ook echt een moet zijn?
Ik had gehoord dat een echte maori niet blij mee was dat jan en alleman met zo een ding rondliepen?

Is het nou een fabeltje dat als je zo een maori tat wil je er ook echt een moet zijn?
Ik had gehoord dat een echte maori niet blij mee was dat jan en alleman met zo een ding rondliepen?

Ben je gek? Haha! Nee hoor, dat is echt niet waar. Kijk maar naar mijn foto's.
Ik heb 2 borneo rozen op mijn schouders, een schildpad op mijn borst door een Papoea gezet haha en nog een halve sleeve op m'n rechterarm.
Tis geen specifieke Maori, maar t komt allemaal uit die streken. Australie, Nieuw Zeeland, Frans Polynesië en Borneo.

fineline tattoo middelburg... is een goede kennis van me, daar komen regelmatig maori.. was een gok...

Ben je gek? Haha! Nee hoor, dat is echt niet waar. Kijk maar naar mijn foto's.
Ik heb 2 borneo rozen op mijn schouders, een schildpad op mijn borst door een Papoea gezet haha en nog een halve sleeve op m'n rechterarm.
Tis geen specifieke Maori, maar t komt allemaal uit die streken. Australie, Nieuw Zeeland, Frans Polynesië en Borneo.

Aha oke, vond het al zo vreemd klinken.

Ik heb volgende week woensdag een afspraak. Zet er 2 of 4 vlindertjes bij.

Terug
Naar boven