- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m75
Heb je ook in de gate dat tig-aantal geile dbb-ers naar de tepels van je vrouwtje zitten te kijken?
En dan
blijft maar een foto he
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je ook in de gate dat tig-aantal geile dbb-ers naar de tepels van je vrouwtje zitten te kijken?
blijft maar een foto he
Idd en je ziet alleen maar een lichaam boeie. Leuke tattoo trouwens cancun
Ik wil graag een Maori tattoo op mijn voet, ik wil hem door een original Maori laten zetten. Ik laat hem vrij in zijn ontwerp ik geef alleen de vorm aan.
.Heb je ook in de gate dat tig-aantal geile dbb-ers naar de tepels van je vrouwtje zitten te kijken?
Ik wil graag een Maori tattoo op mijn voet, ik wil hem door een original Maori laten zetten. Ik laat hem vrij in zijn ontwerp ik geef alleen de vorm aan.
Ja mooie tattoo. Leuk dat het ook een eigen creatie is.
Heeft het nog een betekenis?
Wel ik had in een boek een afbeelding gezien van een bloem waarvan ze extract maken voor de vruchtbaarheid van de vrouw te bevorderen, en bij deze zelf uitgewerkt... nu ben ik bezig samen met mn vrouwtje een aan het teken voor mezelf op mn rug, wil ook in dezelfde richting gaan als zij
Wel ik had in een boek een afbeelding gezien van een bloem waarvan ze extract maken voor de vruchtbaarheid van de vrouw te bevorderen, en bij deze zelf uitgewerkt... nu ben ik bezig samen met mn vrouwtje een aan het teken voor mezelf op mn rug, wil ook in dezelfde richting gaan als zij
Is het nou een fabeltje dat als je zo een maori tat wil je er ook echt een moet zijn?
Ik had gehoord dat een echte maori niet blij mee was dat jan en alleman met zo een ding rondliepen?
Ben je gek? Haha! Nee hoor, dat is echt niet waar. Kijk maar naar mijn foto's.
Ik heb 2 borneo rozen op mijn schouders, een schildpad op mijn borst door een Papoea gezet haha en nog een halve sleeve op m'n rechterarm.
Tis geen specifieke Maori, maar t komt allemaal uit die streken. Australie, Nieuw Zeeland, Frans Polynesië en Borneo.
.