Ik zie er mooie tattoo's voorbij komen. Zelf heb ik vroeger altijd gezegd, ja wil een tattoo. Op een gegeven moment was dat over, ook ivm werk. Nu ik weer andere keuzes heb gemaakt wil ik toch wel weer graag een tattoo.
Ik vind het wel belangrijk iets neer te zetten wat een betekenis voor mij heeft. Niet zo'n plaatje waar tig andere mee lopen en gelieve op plaatsen waar je het niet vaker ziet.
Zit op het moment te denken aan 2 tattoo's.
Ik heb er 1 uitgetekend van mijn westerse+chinese horoscoop in 1. Een kreeft met het cancer teken als lijf en tussen zijn scharen een soort van zonnetje met het chinese teken van draak. Ik ben namelijk een kreeft - draak en chinese tekens heb ik altijd indrukwekkend gevonden ook, omdat een gedeelte van mijn roots daar vandaan komen. Denk deze te tatoeeren op de binnenkant van mijn pols. Alhoewel ik draken altijd geweldig heb gevonden, wil ik deze niet tatoeeren, aangezien er zoveel lopen met een draak zonder betekenis. Wil iets wat uniek is.
2e tattoo ga ik samen met mijn vriend zetten. Ben nu 7,5 jaar samen en half jaar ervan verloofd. Soort van vriendschaps/verlovings tattoo, waar ik zeker nooit spijt van zal hebben. Ook niet als het ooit uit zou gaan. Deze hebben we samen verzonnen en heb ik inmiddels als schets uitgetekend. Deze wil ik aan de binnenkant van 1 van mijn enkels zetten.
Wil de tattoo's wel subtiel houden.