AndroidHealthClinic

tattoo's

Dat scheelt weer, toen was ik er namelijk :D Bij Fernand dan, hij geniet te veel van mij pijn laten lijden zeg... hahaha

Hehe, en dan lacht hij.
En dat is niet uit medelijden ook al doet het pijn je wil het zelf.
Hun slogan "be careful what you wish" klopt dus wel!
Wat voor piercing heb je?

Hehe, en dan lacht hij.
En dat is niet uit medelijden ook al doet het pijn je wil het zelf.
Hun slogan "be careful what you wish" klopt dus wel!
Wat voor piercing heb je?

Hahaha, hij lacht dan inderdaad! Maar ging deze keer beter, vorige keer had hij mijn nagels in zijn arm staan...

Vorige week een stukje eraan laten plakken ( in ontspannen toestand zijn de vlakken links en rechts gelijk ) nu eerst een halve sleeve waarschijnlijk later een full sleeve.

2d15l1.jpg

Nice tat bro! Waar ik ga zitten 2 tattoo artists, ééntje daarvan doet redelijk veel in +- dezelfde sT... http://www.haraitattoo.com/

aan mijne is nog een hoop werk :d
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb altijd al een tattoo gewild. Ik zit nu een beetje te orienteren over zo'n polynesische tattoo als ghostrider ook heeft.

Op zich een mooie tekening maar ze is links dikker dan rechts...ongeacht het feit dat ze recenter is.

ja dat had ik ook al gemerkt! en het is een identieke afdruk geweest, dus ik weet niet wat hij me geflikt heeft..
zijn paar kleine foutjes tussen de twee kanten
maar ik ga hem erover aanpreken,en hij moet da ma fixen op zen eigen kosten, want daar betaal ik niet voor

moet deze middag voor 4e sessie gaan dus

ja dat had ik ook al gemerkt! en het is een identieke afdruk geweest, dus ik weet niet wat hij me geflikt heeft..
zijn paar kleine foutjes tussen de twee kanten
maar ik ga hem erover aanpreken,en hij moet da ma fixen op zen eigen kosten, want daar betaal ik niet voor

moet deze middag voor 4e sessie gaan dus

Tuurlijk is dat op zijn kosten. Hoort bij de service zeg maar. ;)

Ik zie er mooie tattoo's voorbij komen. Zelf heb ik vroeger altijd gezegd, ja wil een tattoo. Op een gegeven moment was dat over, ook ivm werk. Nu ik weer andere keuzes heb gemaakt wil ik toch wel weer graag een tattoo.:yes:

Ik vind het wel belangrijk iets neer te zetten wat een betekenis voor mij heeft. Niet zo'n plaatje waar tig andere mee lopen en gelieve op plaatsen waar je het niet vaker ziet.:no:

Zit op het moment te denken aan 2 tattoo's.
Ik heb er 1 uitgetekend van mijn westerse+chinese horoscoop in 1. Een kreeft met het cancer teken als lijf en tussen zijn scharen een soort van zonnetje met het chinese teken van draak. Ik ben namelijk een kreeft - draak en chinese tekens heb ik altijd indrukwekkend gevonden ook, omdat een gedeelte van mijn roots daar vandaan komen. Denk deze te tatoeeren op de binnenkant van mijn pols. Alhoewel ik draken altijd geweldig heb gevonden, wil ik deze niet tatoeeren, aangezien er zoveel lopen met een draak zonder betekenis. Wil iets wat uniek is.:)

2e tattoo ga ik samen met mijn vriend zetten. Ben nu 7,5 jaar samen en half jaar ervan verloofd. Soort van vriendschaps/verlovings tattoo, waar ik zeker nooit spijt van zal hebben. Ook niet als het ooit uit zou gaan. Deze hebben we samen verzonnen en heb ik inmiddels als schets uitgetekend. Deze wil ik aan de binnenkant van 1 van mijn enkels zetten.

Wil de tattoo's wel subtiel houden.

Ik zie er mooie tattoo's voorbij komen. Zelf heb ik vroeger altijd gezegd, ja wil een tattoo. Op een gegeven moment was dat over, ook ivm werk. Nu ik weer andere keuzes heb gemaakt wil ik toch wel weer graag een tattoo.:yes:

Ik vind het wel belangrijk iets neer te zetten wat een betekenis voor mij heeft. Niet zo'n plaatje waar tig andere mee lopen en gelieve op plaatsen waar je het niet vaker ziet.:no:

Zit op het moment te denken aan 2 tattoo's.
Ik heb er 1 uitgetekend van mijn westerse+chinese horoscoop in 1. Een kreeft met het cancer teken als lijf en tussen zijn scharen een soort van zonnetje met het chinese teken van draak. Ik ben namelijk een kreeft - draak en chinese tekens heb ik altijd indrukwekkend gevonden ook, omdat een gedeelte van mijn roots daar vandaan komen. Denk deze te tatoeeren op de binnenkant van mijn pols. Alhoewel ik draken altijd geweldig heb gevonden, wil ik deze niet tatoeeren, aangezien er zoveel lopen met een draak zonder betekenis. Wil iets wat uniek is.:)

2e tattoo ga ik samen met mijn vriend zetten. Ben nu 7,5 jaar samen en half jaar ervan verloofd. Soort van vriendschaps/verlovings tattoo, waar ik zeker nooit spijt van zal hebben. Ook niet als het ooit uit zou gaan. Deze hebben we samen verzonnen en heb ik inmiddels als schets uitgetekend. Deze wil ik aan de binnenkant van 1 van mijn enkels zetten.

Wil de tattoo's wel subtiel houden.

Chinees horoscoop teken is idd leuk ,.... ik zou echter wel een goede plaats uitkiezen waar je ze evt ook goed kunt bedekken ivm werk e.d,... ikzelf heb er ook een paar, maar allemaal met een T-shirt weg te werken :D
Hoe lullig het ook klinkt, er rust nog steeds een taboe op zichtbare tattoo's als het gaat om werk.

Dat verlovingsteken ,.. tja ik ben van mening dat je van alles in de relatie-sfeer spijt krijgt zodra iets "over" is ( op overledenen, kinderen en ouders na dan ) hoe mooi het nu ook moge lijken zodra iets niet meer is en je er niet meer aan wilt denken wil je echt niets op je lijf hebben wat daarmee associeerd en je er continu aan laat denken ( trust me , i know,.... op m'n rechter schouder zit een cover-up ;) )

Chinees horoscoop teken is idd leuk ,.... ik zou echter wel een goede plaats uitkiezen waar je ze evt ook goed kunt bedekken ivm werk e.d,... ikzelf heb er ook een paar, maar allemaal met een T-shirt weg te werken :D
Hoe lullig het ook klinkt, er rust nog steeds een taboe op zichtbare tattoo's als het gaat om werk.

Dat verlovingsteken ,.. tja ik ben van mening dat je van alles in de relatie-sfeer spijt krijgt zodra iets "over" is ( op overledenen, kinderen en ouders na dan ) hoe mooi het nu ook moge lijken zodra iets niet meer is en je er niet meer aan wilt denken wil je echt niets op je lijf hebben wat daarmee associeerd en je er continu aan laat denken ( trust me , i know,.... op m'n rechter schouder zit een cover-up ;) )

Ja idd, dat is wel zo dat ze er nog zo'n taboe van maken. Op mijn pols is goed weg te werken met een band ofzo die ik erom heen kan doen. Ik zit nog te twijfelen om deze anders op 1 van mijn schouder blad te zetten of in het midden, maar denk mischien dat het te opvallend is.

Snap wat je bedoeld met die verlovingsteken.
Er kan van alles gebeuren uiteraard waardoor jer er spijt van kan krijgen. Maar, heb echt heel veel met deze jongen mee gemaakt... Als het over zou gaan, is het niet zo dat ik deze tijden wil gaan vergeten.
Ik heb er ook goed over nagedacht, ook over wat voorn tattoo. Het word geen hartje met zijn naam erin ofzo. Het is een soort van teken vrouw+man symbool, in elkaar met alleen onze voorletters op een bepaalde sierlijke manier. Als je het ziet moet je echt goed kijken wat het nou precies inhoudt.

2e tattoo van bovenkan schouder tot de hand
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met mijn dronken kop laten zetten

M'n vrouwtje heeft vorige week eentje laten zetten, zie foto.
Volgende week eentje op mijn rug boven

Laatst bewerkt:
Heb je ook in de gate dat tig-aantal geile dbb-ers naar de tepels van je vrouwtje zitten te kijken?

foto 1

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven