AndroidHealthClinic

tattoo's

Toe maar, heb je ze ook weer zelf ontworpen?

We krijgen ze uiteraard wel weer te zien toch?

Ja, teken ze weer zelf. Vind ik toch het leukst en dan blijft het in sT.

Misschien dat ik een foto plaats wanneer ze even zitten. (zonder korstjes etc, bah).

Ben benieuwd.

mijne is ook eigen ontwerp

Leuk!

Waar komt ie eigenlijk Leaf?

Bij de andere die ik al heb. Lopen aan de rechterkant van mijn rug. Ergens tussen bil en schouderblad.

Blauwe vlindertje had ik al gezien, maar de anderen komen hem/haar dus gezelschap houden.

Ja, roze, paars, groen en oranje deze keer.

Nu heb ik er 1. Een turqoiseblauwe. Maar wil er nog een heleboel meer. Vandaar dat ik er liefst 4 bij wil zetten. Even kijken hoe het gaat. Ben beetje gevoelig. Maar wie mooi wil zijn moet pijnlijden, toch?

Wil ze wel elke keer een andere kleur geven.

Nu heb ik er 1. Een turqoiseblauwe. Maar wil er nog een heleboel meer. Vandaar dat ik er liefst 4 bij wil zetten. Even kijken hoe het gaat. Ben beetje gevoelig. Maar wie mooi wil zijn moet pijnlijden, toch?

Wil ze wel elke keer een andere kleur geven.

Leuk idee hoor.
Hebben ze ook nog een betekenis voor je?

vlinder = vagina

Nou, voor mij staat het daar niet voor.

tjah... iedereen in tattoo-land weet dat... ze kunnen niet aan je zien dat het er bij jou niet voor staat... getekend voor je leven met allemaal vagina's op je lichaam

Ja, teken ze weer zelf. Vind ik toch het leukst en dan blijft het in sT.

Misschien dat ik een foto plaats wanneer ze even zitten. (zonder korstjes etc, bah).

Leuk dat je ze zelf maakt!
Goed dat je even wacht met foto's. Je ziet vaak tattoo foto's langskomen die net zijn gezet. Erg lelijk om te zien, opgezette huid enzo.
Ben benieuwd naar het resultaat:cool:

Leuk dat je ze zelf maakt!
Goed dat je even wacht met foto's. Je ziet vaak tattoo foto's langskomen die net zijn gezet. Erg lelijk om te zien, opgezette huid enzo.
Ben benieuwd naar het resultaat:cool:

Als ze net zijn gezet zijn ze juist het mooist, dan is de inkt nog vers en is de tattoo nog 'helder'. Zodra de korstjes eraf zijn zijn ze een stuk lichter en vager.

Terug
Naar boven