AndroidHealthClinic

tattoo's

Als je veel dunne en fijne lijntjes hebt (dicht op elkaar) kan het idd in elkaar gaan overlopen... maar toch niet door de zon?
Ik quote alleen maar wat de tattooeer mevrouw zei toen ik vroeg wat er mee was gebeurd.

Ik kan geen foto vinden op google..

Ik heb twee tattoos, er komen er wel meer maar niet te snel. Ik vind die biomechanicals wel erg mooi maar ik zou zelf nooit zo iets laten zetten, ben echt bang dat zoiets snel niet mooi meer vindt. Mijn smaak vernaderd nogal eens.

maori is the way to go...

who the **** post ik hier een foto van mijn hardeschijf??

Ok, dus de duurdere inkten blijven langer zwart?

Ik vind die UV tattoos ook wel geinig:
alleen in de disco te zien

Img18092_DSC01318.jpg

zeker mooi,maar is zeer giftig spul ,de meeste tattooeerders gebruiken deze stof daarom ook niet,heb er al achter gevraagd had

Ja. Zet geen tribal. Iedereen heeft een tribal. Lijkt cool maar na een poosje wordt het afgezaagd. Zoek wat langer naar een ander soort tattoo zou ik zeggen. Goede tattooeerders zetten vaak ook geen tribals omdat ze het gewoon zonde vinden, dus moet je dan naar een of andere joop die net een half jaar aan't tattooeren is.

Edit: Tip: Als je het basisprincipe van abstractheid mooi vindt bij tribal raad ik je aan om 'es te gaan zoeken naar bio-mechanical tattoos. Zijn vaak erg mooi en gedetailleerd. Kunnen abstract zijn gemixt met echte dingen.

helemaal niet mee eens, tribal word nooit afgezaagd, tekeningen zoals draken en mannetjes juist wel imo,ik zou ook nooit kleuren gebruiken,alleen zwart .Of het moet zoiets zijn zoals die van Vin diesel in triple-XXX,die zijn prachtig:
xander_arms.jpg

xxx224.jpg

xxx038.jpg

xander_tattoos.gif

xander_coffeeshop.jpg

Voor alle duidelijkheid, ik heb géén tattoo, maar deze vind ik wel mooi !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

helemaal niet mee eens, tribal word nooit afgezaagd, tekeningen zoals draken en mannetjes juist wel imo,ik zou ook nooit kleuren gebruiken,alleen zwart .Of het moet zoiets zijn zoals die van Vin diesel in triple-XXX,die zijn prachtig:
xander_arms.jpg

xxx224.jpg

xxx038.jpg

xander_tattoos.gif

xander_coffeeshop.jpg
Draken en poppetjes zijn er al een paar duizend jaar ofzo. De hedendaagse tribal(maori & aztec tribal daarbuiten gelaten) bestaat pas sinds de jaren 90. Ieder z'n eigen smaak en die sleeve van Vin Diesel ziet er inderdaad niet gek uit.

Ik wil wel een tattoo alleen wat ik niet precies wat!
Ik vind het echt als ik sommige tattoo's zie en vind zelf deze mooi:
6u5yt8z.jpg

?

En echt geen spijt? ;)

Voor alle duidelijkheid, ik heb géén tattoo, maar deze vind ik wel mooi !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is mooi gezet.

ot: ik heb nog wel wat plaats op mijn benen, voor de rest hebben mijn rug en schouders één doorlopende tat.
Ben zeker niet van plan om te stoppen....in maart beginnen we terug aan de rest.

Wat precies? Als je het "door de zon gebleekte"shit bedoelt, mijn opa van m'n engelse kant had in de tweede wereld oorlog een tattoo laten zetten van een pin-up h**r. Na zoveel jaar begon die al die vervagen en uiteindelijk was het een grote donkerblauwe/groene massa.

zucht
als een tattoo te diep geprikt is loopt hij idd uit
eneuh de oorlog is al meer dan 60 jaar gedaan dus zijn huid is minder elastisch en valt je tattoo in elkaar

Draken en poppetjes zijn er al een paar duizend jaar ofzo. De hedendaagse tribal(maori & aztec tribal daarbuiten gelaten) bestaat pas sinds de jaren 90. Ieder z'n eigen smaak en die sleeve van Vin Diesel ziet er inderdaad niet gek uit.

idd,ieder zijn smaak natuurlijjk

Ja. Zet geen tribal. Iedereen heeft een tribal. Lijkt cool maar na een poosje wordt het afgezaagd. Zoek wat langer naar een ander soort tattoo zou ik zeggen. Goede tattooeerders zetten vaak ook geen tribals omdat ze het gewoon zonde vinden, dus moet je dan naar een of andere joop die net een half jaar aan't tattooeren is.

Edit: Tip: Als je het basisprincipe van abstractheid mooi vindt bij tribal raad ik je aan om 'es te gaan zoeken naar bio-mechanical tattoos. Zijn vaak erg mooi en gedetailleerd. Kunnen abstract zijn gemixt met echte dingen.

goede tattooeurs zetten vaak geen tribals?
dude jij lult echt wel uit je nek hé.
tribals worden nog net zoveel gezet als 5 jaar geleden.
denk jij dat een tatooeur zal zeggen nee ik zet die tribal niet omdat ik hem niet "in " vind?
je mag je 1000 euro houden?
jeeezes

goede tattooeurs zetten vaak geen tribals?
dude jij lult echt wel uit je nek hé.
tribals worden nog net zoveel gezet als 5 jaar geleden.
denk jij dat een tatooeur zal zeggen nee ik zet die tribal niet omdat ik hem niet "in " vind?
je mag je 1000 euro houden?
jeeezes

Een echte artiest heeft geen trek in tribals, zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Zegt niks. Zegt alleen wat over de slechte smaak van sommige mensen, imo.

Terug
Naar boven