- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Ook uberprijs.

Als je het zo gedetailleerd wilt gaat het denk ik wel over de 1000 euro.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook uberprijs.

Als je het zo gedetailleerd wilt gaat het denk ik wel over de 1000 euro.Ik quote alleen maar wat de tattooeer mevrouw zei toen ik vroeg wat er mee was gebeurd.Als je veel dunne en fijne lijntjes hebt (dicht op elkaar) kan het idd in elkaar gaan overlopen... maar toch niet door de zon?
Ik quote alleen maar wat de tattooeer mevrouw zei toen ik vroeg wat er mee was gebeurd.
Ik kan geen foto vinden op google..
Ik weet het niet zeker maar ik denk het. Waardoor kan het anders komen? Je wordt ook altijd aangeraden om een zo hoog mogelijke zonnebrandshit erop te doen ivm "blurren" en "sun fading".
moari is the way to go...
who the **** post ik hier een foto van mijn hardeschijf??
Ok, dus de duurdere inkten blijven langer zwart?
Ik vind die UV tattoos ook wel geinig:
alleen in de disco te zien
![]()
Ja. Zet geen tribal. Iedereen heeft een tribal. Lijkt cool maar na een poosje wordt het afgezaagd. Zoek wat langer naar een ander soort tattoo zou ik zeggen. Goede tattooeerders zetten vaak ook geen tribals omdat ze het gewoon zonde vinden, dus moet je dan naar een of andere joop die net een half jaar aan't tattooeren is.
Edit: Tip: Als je het basisprincipe van abstractheid mooi vindt bij tribal raad ik je aan om 'es te gaan zoeken naar bio-mechanical tattoos. Zijn vaak erg mooi en gedetailleerd. Kunnen abstract zijn gemixt met echte dingen.
Draken en poppetjes zijn er al een paar duizend jaar ofzo. De hedendaagse tribal(maori & aztec tribal daarbuiten gelaten) bestaat pas sinds de jaren 90. Ieder z'n eigen smaak en die sleeve van Vin Diesel ziet er inderdaad niet gek uit.helemaal niet mee eens, tribal word nooit afgezaagd, tekeningen zoals draken en mannetjes juist wel imo,ik zou ook nooit kleuren gebruiken,alleen zwart .Of het moet zoiets zijn zoals die van Vin diesel in triple-XXX,die zijn prachtig:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Link niet meer beschikbaar]
http://album.partyflock.nl/14974474.jpg
Ik wil wel een tattoo alleen wat ik niet precies wat!
Ik vind het echt als ik sommige tattoo's zie en vind zelf deze mooi:
![]()
?

Voor alle duidelijkheid, ik heb géén tattoo, maar deze vind ik wel mooi !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat precies? Als je het "door de zon gebleekte"shit bedoelt, mijn opa van m'n engelse kant had in de tweede wereld oorlog een tattoo laten zetten van een pin-up h**r. Na zoveel jaar begon die al die vervagen en uiteindelijk was het een grote donkerblauwe/groene massa.
Draken en poppetjes zijn er al een paar duizend jaar ofzo. De hedendaagse tribal(maori & aztec tribal daarbuiten gelaten) bestaat pas sinds de jaren 90. Ieder z'n eigen smaak en die sleeve van Vin Diesel ziet er inderdaad niet gek uit.
Ja. Zet geen tribal. Iedereen heeft een tribal. Lijkt cool maar na een poosje wordt het afgezaagd. Zoek wat langer naar een ander soort tattoo zou ik zeggen. Goede tattooeerders zetten vaak ook geen tribals omdat ze het gewoon zonde vinden, dus moet je dan naar een of andere joop die net een half jaar aan't tattooeren is.
Edit: Tip: Als je het basisprincipe van abstractheid mooi vindt bij tribal raad ik je aan om 'es te gaan zoeken naar bio-mechanical tattoos. Zijn vaak erg mooi en gedetailleerd. Kunnen abstract zijn gemixt met echte dingen.
goede tattooeurs zetten vaak geen tribals?
dude jij lult echt wel uit je nek hé.
tribals worden nog net zoveel gezet als 5 jaar geleden.
denk jij dat een tatooeur zal zeggen nee ik zet die tribal niet omdat ik hem niet "in " vind?
je mag je 1000 euro houden?
jeeezes
goede tattooeurs zetten vaak geen tribals?
eens,heb ik ook nog nooit gehoord,zou wel dom zijn als ze die niet gaan zetten
Hoezo? Omdat ze dan die 100 euro mislopen? Goede artiesten willen alleen maar kunstwerken maken, geen zwarte vlekken die zogenaamd met de lijnen van je lichaam meelopen.goede tattooeurs zetten vaak geen tribals?
eens,heb ik ook nog nooit gehoord,zou wel dom zijn als ze die niet gaan zetten
Een echte artiest heeft geen trek in tribals, zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Zegt niks. Zegt alleen wat over de slechte smaak van sommige mensen, imo.
Ik vind bijna geen een tribal mooi. Heb er genoeg gezien.