Fitness Seller

Tavi Castro scammed collega's

Mooi STOP ik daar mee.
en ik zet je wel op negeer ook al wou ik daar niemand meer op zetten. maar goed past prima naast die crisje...

Succes verder en hoop toch dat ze wat beter naar deze verveleden beledigende post(s) kijken...

:roflol:

Bevestigd mijn post nog maar eens :roflol:

Mooi STOP ik daar mee.
en ik zet je wel op negeer ook al wou ik daar niemand meer op zetten. maar goed past prima naast die crisje...

Succes verder en hoop toch dat ze wat beter naar deze verveleden beledigende post(s) kijken...

Gedraag je toch eens als een vent van 40 man...

chrisje is on rampage mode

angusus will be peppered

Photoshop of niet, toch echt wel een beter fysiek dan 99,9 % van DBB, en wat boeit het, naturel of niet..typisch Nederlands dit topic denk ik, voer voor mensen die niet kunnen verkroppen dat ze niet de genetics hebben een dergelijk fysiek te bouwen, met of zonder gear ;)

Photoshop of niet, toch echt wel een beter fysiek dan 99,9 % van DBB, en wat boeit het, naturel of niet..typisch Nederlands dit topic denk ik, voer voor mensen die niet kunnen verkroppen dat ze niet de genetics hebben een dergelijk fysiek te bouwen, met of zonder gear ;)

Wie? Chrisje, Ray of Weight Boy?

Iedereen kan met Tren dat fysiek bereiken

Pleur toch op man, dit is echt geen heftig fysiek voor iemand die gebruikt, het is dat je zijn hoeveelheden niet weet anders zou je je nog rot lachen ook.

Pleur toch op man, dit is echt geen heftig fysiek voor iemand die gebruikt, het is dat je zijn hoeveelheden niet weet anders zou je je nog rot lachen ook.

"pleur" jij dan even de beste foto van jezelf, mag je beetje shoppen ook nog

misschien wat HGH maar lijkt me geen vereiste.

Ik heb er alles in geflikkerd om zoiets te bereiken. (Alleen dan wat groter)
Kan niet echt zeggen of het nou de Tren, HGH of Test was die het hem deed :roflol:

Daarom ben ik ook jelly op Travo, die ****er heeft t gewoon natty bereikt! De rotzak

Ik vroeg je wat snitzel!

Jezus zeg, beetje jammer dat iedereen voortaan denk dat je naturel helemaal niks kan bereiken...

Terug
Naar boven