Fitness Seller

Tavi Castro scammed collega's

Nty, zo onzeker ben ik niet. Dankzij figuren zoals jou is onder andere Tavi zo populair. Die denken dat dit daadwerkelijk natty is bereikt :rofl:

Nu ken je mij ook al?wie zegt dat ik "fan" ben en dat ik denk dat hij Naturel is?Ik zeg alleen dat zijn fysiek heel goed is, en ook met tren en hgh hebben de meesten niet de aanleg die je gewoon ook nodig hebt..

Mijn mening?ik vind het gay zoals hij zich presenteerd, echt totaal niet wat mij in de sport trekt

Nu ken je mij ook al?wie zegt dat ik "fan" ben en dat ik denk dat hij Naturel is?Ik zeg alleen dat zijn fysiek heel goed is, en ook met tren en hgh hebben de meesten niet de aanleg die je gewoon ook nodig hebt..

Mijn mening?ik vind het gay zoals hij zich presenteerd, echt totaal niet wat mij in de sport trekt

Niet op ingaan bro, die Bicepscz is een of andere forum troll..

Fair point, na 12 weken Ace zag ik er nog niet uit als hij. :(

Photoshop of niet, toch echt wel een beter fysiek dan 99,9 % van DBB, en wat boeit het, naturel of niet..typisch Nederlands dit topic denk ik, voer voor mensen die niet kunnen verkroppen dat ze niet de genetics hebben een dergelijk fysiek te bouwen, met of zonder gear ;)

De post hierboven suggereer je dat je dit natty zou kunnen bereiken. Ik zeg niet dat je fan bent, ik zeg dat dankzij jou er mensen zijn die er in geloven dat gasten zoals Tavi natty zijn.

De post hierboven suggereer je dat je dit natty zou kunnen bereiken. Ik zeg niet dat je fan bent, ik zeg dat dankzij jou er mensen zijn die er in geloven dat gasten zoals Tavi natty zijn.

Nee dat suggereer ik niet, ik zeg dat het niet belangrijk is :)

Photoshop of niet, toch echt wel een beter fysiek dan 99,9 % van DBB, en wat boeit het, naturel of niet..typisch Nederlands dit topic denk ik, voer voor mensen die niet kunnen verkroppen dat ze niet de genetics hebben een dergelijk fysiek te bouwen, met of zonder gear ;)

dergelijk fysiek te bouwen, zonder gear

ok

+1 gear geeft hoogstens een competitive edge. 90 percent is voeding, training en ubermensch genetics !!!

gelukkig zijn er andere boards waar ze al wat langer zijn afgestapt van die bodybuilding.com-mythologieen.

Kijk maar naar Jesse.. 90% talent, 10% aas.

:s

Kijk maar naar Jesse.. 90% talent, 10% aas.

:s
Momenteel bekijken: 8 gebruiker(s) (8 leden en 0 gasten) dit topic
djryan87, spectacular, Jan ja, nickFreestyle, jesse2010, tommieee, chrisje123, Denni s

Het topic is puur vermaak. Die Ruben heeft stof doen opwaaien, terwijl er eigenlijk niet zoveel aan de hand was. Die Ruben is IRL groter dan Tavi. Dus als iemand 'jaloers' zou zijn, dan zou je eerder denken dat Tavi het is..

Ik heb er alles in geflikkerd om zoiets te bereiken. (Alleen dan wat groter)
Kan niet echt zeggen of het nou de Tren, HGH of Test was die het hem deed :roflol:

Daarom ben ik ook jelly op Travo, die ****er heeft t gewoon natty bereikt! De rotzak

waarom het dan ook niet financieel uitbuiten als fake natty? :D

Als je Jaco, simeon panda kent en een sponser als berry de mey hebt dan kan je vanuit gaan de het best wel hoge doseringen zijn hoor.

Niet 2 maar wel 3 scoops whey?

Ey maar ik ga weg he, houdoe

Terug
Naar boven