Fitness Seller

Tavi Castro scammed collega's

Triest.

ik zet de injects bij vergil

vitamine b12 uiteraard
nee srs

semi srs

oke tren eigenlijk

:( Als dit zo door gaat ga ik zelfs twijfelen aan de stats en foto's gepost op DBB.

Wie er ook gelijk heeft, dit soort "relletjes" geeft de triestigheid van de wereld waarin die egotrippertjes leven toch wel goed weer imo.
Op foto's en filmpjes allemaal geweldige vrienden van elkaar maar ondertussen spat de afgunst, jaloezie en haat er gewoon van af.
Het is zijn bitches met spieren.

Ik denk dat als ze wat los laten over hun gebruik, ze niet meer mogen meedoen met hun fitness wedstrijden.?

Ik zou tavi zn vriendin wel doen

ik vroeg of travi natty is of true natty

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Valt me eigenlijk nu pas op dat die middelste een stuk van z'n linker bovenarm mist :roflol:

Het was algemeen al bekend dat Tavi Castro zijn foto's photoshopped of van zijn ''klanten'' moet je even de before en afterpic's van zijn klanten naast elkaar zetten, de after pic's hebben altijd een filter effect zodat ze droger lijken terwijl dat niet zo is.

Verdorie, ik moet ook leren photoshoppen. Lijk ik ook buff

ik heb mijn kennis om de echte foto gevraagd, ruben zijn hoofd paste niet onder de zonnenbank vandaar het kleur verschil maar dit is de orginele foto

2ns52e1.png

Please post dit op die ruben of tavi zijn Fb :D

Terug
Naar boven