Fitness Seller

Tavi Castro scammed collega's

Ik ben ook een mooie jonge hoor

Ik heb de bovenste bewerkt, onderste is origineel.
Zoek de verschillen:

jwGu2MK.jpg

;)...

Nu weten we eindelijk van wie Tavi Castro zijn fotoshop skills heeft, namelijk zijn opa Fidel Castro.

Foto's Castro gemanipuleerd
dinsdag 11 feb 2014.

Het Amerikaanse persbureau AP heeft enkele recente foto's van Fidel Castro uit het archief gehaald omdat ze digitaal bewerkt zouden zijn. Volgens een woordvoerder is een gehoorapparaat van de Cubaanse oud-leider weggepoetst.

De foto's werden genomen tijdens een bezoek van de Ecuadoraanse president Correa aan Havana op 29 januari. De foto's waren genomen door de zoon van Castro en verspreid door een Cubaans persbureau.

609258.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Drama queens united.

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Boehoe :treuren:

Hahahaha dacht ik dus al! Had die facebook post van Jaco al gelezen alleen had geen idee over wie of wat hij het had.
Die vieze castro dus.

Zelfs Jaco kan m niet uitstaan.

AESTHETIX ERA Launching soon!!! — with Layla Ismailov and Chris McWilliams. - Jaco De Bruyn-Wbff Pro

wat een kansloze r**ards allemaal in dat 'industrietje' jezus

-

Laatst bewerkt:
wrm is tavi een kl***zak

Terug
Naar boven