XXL Nutrition

Tavi Castro scammed collega's

Spits van vandaag

1sxto4.jpg

Dus niet verdient ie geld met zijn hobby en is een slaaf van een slecht geweten. Eigenlijk is het gewoon een ordinaire oplichter. Hij verdient zijn centen onder andere met het maken van voedingsschema's voor mensen die denken daarmee hetzelfde resultaat te kunnen behalen als hem. Wat ze never nooit niet gaan halen zonder AAS te nemen. ---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

daar is toch het hele B.B gebeuren op gebaseerd ,

(leugens , bedrog en afgunst enz.)

ik heb nog nooit een echte naturel supps zien aanprijzen

in welke reclame dan ook ,voeding- en trainingsschema's idem dito

en aangezien ikzelf voor een marginaal salaris zwaar k...werk moet doen

kan ik er wel respect voor opbrengen dat hij hier schijnbaar een bestaan van kan opbouwen

eigenlijk gewoon hilarisch hoeveel mensen op hem lopen te bashen :roflol:

Hij is een inspiratie voor velen, en als hij er mee ze geld kan verdienen, waarom niet?

Als we alle mensen met een grote eigendunk in de fitness wereld moeten opnoemen zijn we wel ff bezig.

Weer natty claimen, begin er dan gewoon helemaal niet over.

eigenlijk gewoon hilarisch hoeveel mensen op hem lopen te bashen :roflol:

Hij is een inspiratie voor velen, en als hij er mee ze geld kan verdienen, waarom niet?

Als we alle mensen met een grote eigendunk in de fitness wereld moeten opnoemen zijn we wel ff bezig.

Punt is dat hij, net zoals vele andere in de industrie, hypocrieten zijn die totaal niet weten waar ze het over hebben en het volk maar wat voorliegen. En dus het verkeerde voorbeeld geven eigenlijk. Dit terwijl ze het bijna in elke zin over natty zijn hebben. Dat vraagt gewoon om een bash.

Punt is dat hij, net zoals vele andere in de industrie, hypocrieten zijn die totaal niet weten waar ze het over hebben en het volk maar wat voorliegen. En dus het verkeerde voorbeeld geven eigenlijk. Dit terwijl ze het bijna in elke zin over natty zijn hebben. Dat vraagt gewoon om een bash.

en de rest van de wereld geeft echt een f**k dat wij hier lopen te bashen?

en de rest van de wereld geeft echt een f**k dat wij hier lopen te bashen?
Als de rest van de wereld, na bijvoorbeeld het lezen van de Spits, Tavi ff googled, deze thread ziet en dan de conclusie kan maken dat het gewoon een hypocriete oplichter is, dan heeft het bashen gewoon nut.

Ik ken die gozer, hij werkte bij de vie en toen was het gewoon een beachboy waar niemand zag dat hij trainde.
ik trainde toen al vrij serieus en vroeg mij hoe ik aan me massa kwam e.d. heb ik hem wat geholpen en in contact gebracht met een van de beste NATURAL (en daar steek ik me handen voor in het vuur) bodybuilders Rico van Huizen. en deze zijn samen BE begonnen, hier kwam al snel onenigheid uit omdat Rico echt natural wou blijven en tavi dat niet wou en zijn ze uit elkaar gegaan, tegenwoordig kijkt hij niemand meer aan in de gym want hij vind zich te goed, bah eng kereltje (die tavi dan)

Bedankt. Nu weet ik zeker dat die Tavi de boel bedonderd. Weer een droom in duigen :eek::D:D
Jaar in jaar uit de pl**ris trainen met bijbehorende voeding en pre-workouts en maar niet snappen hoe die gasten zoals Tavi Castro een stuk groter kunnen worden. Als ik Rico van Huizen zie dan zie je dat hij wel echt naturel is. Was ook te mooi om waar te zijn van die Tavi Castro.

Meer naamsbekendheid leek me een goed idee, dus besloot ik mee te doen aan de Europese kampioenschappen van Musclemania in 2012. Bij deze wedstrijden word je vooraf op verboden middelen getest, zoals anabole steroïden."
Want, benadrukt Castro, aan dat soort middelen doet hij niet.

:roflol:

Hahaha! Hier is het verschil wel heel duidelijk te zien.

Ik vind ze er allemaal niet indrukwekkend uit zien. En bij sommigen van hun gaan er vast flinke hoeveelheden AAS in. Dat je om dit al te bereiken al aan de AAS moet is toch best triest.

Ligt denk ik ook wel aan de foto, ze lijken allemaal kleiner dan op andere foto's/video's die ik gezien heb.

HAHAHAHHA GRAPJAS of je moet zelf een skinny b*ch zijn dat die andere groot leken. Het val mee hoeveel "grote jongens" er rond lopen zeker voor het feit dat eer heel wat aas gebruikers rondlopen

Dit was eerst ook mijn mening, maar mijn definitie van wat "groot is" heb ik nu wat bijgesteld en wat realistischer gemaakt. Als jouw definitie daarvan iemand is die minstens test/tren/GH gebruikt. Dan zijn er inderdaad weinig grote jongens te vinden daar. Overigens kende ik/heb ik een praatje gemaakt met de meeste grote gasten daar. Iemand van hun die zelf AAS verkoopte heeft mij verteld wie daar allemaal aan de AAS zitten en dat heeft mijn ogen wel geopend van hoeveel mensen het gebruiken en er nog sh*t uitzien.

Er lopen wel aardig wat gasten rond van op de 85-90+kg en nog een aantal op een dreamerbulk maar wel veel spiermassa. Mijn definitie van "groot " is dan ook zeer dichtbij je natural limit zitten en niet alleen AAS gebruikers.

Laatst bewerkt:
Nou nou Sergi Jaco en die dude in het midden zien er toch redelijk buff uit hoor :o Zie jij dat (of iemand berhaupt) natty te halen..

Nou nou Sergi Jaco en die dude in het midden zien er toch redelijk buff uit hoor :o Zie jij dat (of iemand berhaupt) natty te halen..

Ze zijn allemaal wel aardig groot, dus dat geeft ook wel de illusie dat ze minder zo groot lijken. Als 90 hier naast een mr. olympia staan zien ze eruit alsof ze nauwelijks trainen. Zou ik Tavi alleen op deze foto zou beoordelen en niet hoe ik zijn fysiek in het echt heb gezien, zou ik gewoon denken dat hij natural was. Je ziet er gewoon niet zo snel "buff" uit op foto's/videos, dat heeft iedereen wel.

Als ze naast een normale gozer staan dan zie je wel echt een enorm verschil.

heb em rl gezien op de fibo, maar hij verdwijnd in het niets naast sergi en jaco. vond em persoonlijk niet echt super groot, maar toch best een mooi fysiek

Ik weet wel zeker dat hij hier de berichten leest. Selectief eruit knikkeren is hij ook met zijn Facebook pagina Body Engineers.

Ik weet wel zeker dat hij hier de berichten leest. Selectief eruit knikkeren is hij ook met zijn Facebook pagina Body Engineers.

als je zijn naam intiept komt deze site redelijk bovenaan, zag net dit wuut

Berry: Tavi is een jongen die alleen kiest voor het beste en die graag van de hoed en de rand wil weten. De filosofie van mijn training past goed bij hem. Ik verkondig altijd een gezonde manier van sporten en geloof dat je met goede training, voeding en het gebruik van de juiste supplementen heel erg veel kunt bereiken. Tavi deelt die filosofie en is er het levende voorbeeld van. Ik heb hem tijdens de aanloop naar de wedstrijden van Musclemania ondersteund met voedingsadvies, trainingsadvies en voedingssupplementen. Daarbij ben ik betrokken bij zijn nieuwe bedrijf Body Engineers, een ingenieus programma waarbij klanten een op maat gemaakt advies krijgen aan de hand van hun lichaamsbouw, leeftijd en wensen. Een uniek programma dat wederom bewijst dat Tavi meer is dan een bonk spieren.

berry de mey :o

kleding is btw troep, had twee tanktops, waar beide de letters vanaf vielen.

Terug
Naar boven