anonimnyylector
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
H
Doet niets af van het feit dat hij een bazenfysiek heeft.
En tbh, velen breken hier tavi af terwijl ze zelf shitty stats hebbe..
Snap verder best de haat voor zijn persoonlijkheid en business praktijken.Dat FunX interview is echt kansloos, wat een niveau..![]()

Heb er wel respect voor dat hij AAS niet zat af te kraken, maar juist zij dat hij er respect voor had voor degene die dat doen. Kan me geen andere fake natty herinneren die iets vergelijkbaars heeft gezegd. Hun kraken het alleen maar af en gaan zelfs AAS gebruikers zwaar beledigen. Verder weet ik niet wat je van zo'n interview verwacht.. dat hij zijn carriere binnen 5 secondes in de goot gooit door te zeggen dat hij AAS gebruikt?![]()
nee eerder de keuze maken tussen geld verdienen met een hobby of slaaf zijn van een goed geweten.
Deze is lastig te shoppen he tavi! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dus niet verdient ie geld met zijn hobby en is een slaaf van een slecht geweten.
Eigenlijk is het gewoon een ordinaire oplichter. Hij verdient zijn centen onder andere met het maken van voedingsschema's voor mensen die denken daarmee hetzelfde resultaat te kunnen behalen als hem. Wat ze never nooit niet gaan halen zonder AAS te nemen.
Jaman echt ziek
Als de schema's die hij maakt ook nog eens goed zouden zijn zou ik zeggen "ok". Maar damn, die site van hem staat zo vol met crap dat je er misselijk van wordt.
Dus niet verdient ie geld met zijn hobby en is een slaaf van een slecht geweten.
Eigenlijk is het gewoon een ordinaire oplichter. Hij verdient zijn centen onder andere met het maken van voedingsschema's voor mensen die denken daarmee hetzelfde resultaat te kunnen behalen als hem. Wat ze never nooit niet gaan halen zonder AAS te nemen.
---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------
Je ziet hem denken. Shit, waren de zolen van mn schoenen nou maar wat dikker.

Ik snap ook niet al de haat om zijn fysiek. Eerst is ie "te klein" en photoshopped alles. Nu is die weer te groot om nattie te zijnSnap verder best de haat voor zijn persoonlijkheid en business praktijken.
Je kan veel over hem zeggen, maar zijn fysiek is beter dan 90%+ die in deze thread gepost heeft en hem zit af te kraken. Zonder twijfel had hij het beste fysiek bij F4F in rotterdam centraal. En daar lopen wel wat grote gozers rond.
Heb er wel respect voor dat hij AAS niet zat af te kraken, maar juist zij dat hij er respect voor had voor degene die dat doen. Kan me geen andere fake natty herinneren die iets vergelijkbaars heeft gezegd. Hun kraken het alleen maar af en gaan zelfs AAS gebruikers zwaar beledigen.
Verder weet ik niet wat je van zo'n interview verwacht.. dat hij zijn carriere binnen 5 secondes in de goot gooit door te zeggen dat hij AAS gebruikt?![]()