AndroidHealthClinic

Te Jong Begonnen????????

soulreaver zei:
Kom gerust langs mijn vriend :) Ik zal de rijst en kip klaarmaken, dan zie je eens wat echt bb voer is :)

Mijn voeding zit wel goed neem dat maar van mij aan, ik ben niet zo als die genoemde gasten, t' zijn mijn vrienden heb ze al zo vaak gezegd
stop met al die drugs en andere zooi en pas je voeding eens aan, ze luisteren niet, ben zelf al flink war uurtjes bezig geweest om te zoeken wat juist is om te groeien +/- 2 uur per dag. Ben zelf ook flink vooruit gegaan van 65 kilo naar 98 kilo op mijn max op zelfde vet percentage in 1 jaar + 3 maanden.......... dus je mag me gerust wel een bb noemen. Wie me niet gelooft Robbin de thread starter staat wel voor me in dat ik weet waar ik mee bezig ben en ook wel degelijk goed vooruit ga

seeker zei:
Mijn voeding zit wel goed neem dat maar van mij aan, ik ben niet zo als die genoemde gasten, t' zijn mijn vrienden heb ze al zo vaak gezegd
stop met al die drugs en andere zooi en pas je voeding eens aan, ze luisteren niet, ben zelf al flink war uurtjes bezig geweest om te zoeken wat juist is om te groeien +/- 2 uur per dag. Ben zelf ook flink vooruit gegaan van 65 kilo naar 98 kilo op mijn max op zelfde vet percentage in 1 jaar + 3 maanden.......... dus je mag me gerust wel een bb noemen. Wie me niet gelooft Robbin de thread starter staat wel voor me in dat ik weet waar ik mee bezig ben en ook wel degelijk goed vooruit ga

j/k hoor bro.. maar ik moet altijd lachen als er zo stoer staat dat mensen wel even bij iemand langs gaan :) daarvoor zei ik, je bent welkom :) topprestatie trouwens!!!! gewoon doorgaan ermee!!

• Topic Starter Topic Starter
Klopt inderdaad wat seeker zegt. Ik zelf train nu 3,5 maand en ben 11 kilo aangekomen, mijn voeding zit nu ook wel goed. Maar die gasten willen wel breed worden, maar er geen moeite voor doen. Ze willen hun levensstijl niet aanpassen.....!!

Soulreaver, mag ik eens komen eten? :D (moet ik zelf niet koken :D)

seeker zei:
Ben zelf ook flink vooruit gegaan van 65 kilo naar 98 kilo op mijn max op zelfde vet percentage in 1 jaar + 3 maanden..........

:thumb:
hoe heb je dat geflikt? in 15 maanden tijd. top. ruim 2 kilo per maand erbij

robbin zei:
Klopt inderdaad wat seeker zegt. Ik zelf train nu 3,5 maand en ben 11 kilo aangekomen, mijn voeding zit nu ook wel goed.
WTF???, 11 kilo in 3,5 maand!!!

mn voeidng zit nu ook WEL goed:)

graag posten in de voedingssectie aub:thumb:

ben erg benieuwd (=eufemisme)

ah @robbin, heb net je thread nog eens doorgenomen..en al aangekomen in vet%?

@seeker, errug benieuwd

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
IK heb eigenlijk altijd al goed gegeten (sinds ik begonnen ben met trainen dan), en ik was aan de dunne kant. Dat verklaart die 11 kilo wel denk. Ik zal mijn nieuwe voedingsschema binnenkort weer posten. Ik moet hem nog een beetje aanpassen, maar hij is bijna klaar. En of ik omhoog gegaan met vet% weet ik niet, dat ga ik maandag ff meten.

admin zei:
Jezus.. schoolvoorbeeld voor hoe het NIET moet.
Ik denk niet dat hij veel zal groeien nee, zen lichaam zit nu al op een hogere lat en groeit enkel nog door as.

Als hij n u het verstand heeft om enkele maanden volledig te richten op harde training en goede voeding..dan zit er nog toekomst in. Maar die coke ezo...ech een drugsgek.

Heeft hij trouwens groeistoornissen gehad?

dus als je anabolen gebruik hebt kun je niet meer (goed) naturel groeien
en hoe zit dat met prohormonen?

heb vroeger 21 jaar twee kuurtje 1(stromba) 2(test en deca 8 weken) gedaan . ben nu 30 , heb ik nog last van die kuurtjes . ben opnieuw aan het trainen wel naturel en ipv anabolen heb ik nu goede voeding .

ik ben nog nooit zo zwaar en sterk geweest?

Het verschil is dat die gast waar het nu over gaat al op zijn 16e AS heeft gebruikt...

neolarry zei:
dus als je anabolen gebruik hebt kun je niet meer (goed) naturel groeien
en hoe zit dat met prohormonen?

heb vroeger 21 jaar twee kuurtje 1(stromba) 2(test en deca 8 weken) gedaan . ben nu 30 , heb ik nog last van die kuurtjes . ben opnieuw aan het trainen wel naturel en ipv anabolen heb ik nu goede voeding .

ik ben nog nooit zo zwaar en sterk geweest?
Jawel hoor, maar je lichaam zal na de kuur toch ff minder goed reageren op training dus je zal een hele tijd minder goed gaan en daarna uit eigen kracht langzaam (en met veel moeite) pas terug goed gaan groeien. Vanzelfsprekend dat je voeding, training en rust dan nog veel beter moeten zijn. Eens je over je natuurlijke limiet gaat dmv AS zit er nog maar weinig groei in.

Denk niet dat het nep is op een sportschool bij mij in de buurt trainen jongens van 15 jaar ja van 15 die begonnen zijn met alle tabs die ze kunnen krijgen

van 16 die deca en sust spuiten

en dan niet 1 of 2 man maar wel 10 tot 15 man

dus denk niet dat het nep is

ze eten klote alleen junkfood blowen allemaal drinken snuiven etc.

en groeien toch wel (wat)

dat vindt ik toch wel ziek hoor

p.s toen ik iets vroeg over nakuren snapten ze er helemaal niets van

Maar ik ben wel benieuwd naar een antwoord op een verbeterde vraag hoe groei je verder nadat je je eerste kuur heb genomen of 2de
wat lever je in?

Als je het goed doet weinig. Alles hangt af van je nakuur en je voeding. Je eigen productie zal helemaal moeten herstellen. Neem jij voldoende voeding en supplementen dan kan je prima verder groeien. De massa die je hebt gewonnen boven je genetische grens zal je wel weer verliezen, maar de meeste zitten daar nog lang niet in de buurt.

als je uitgegroeid bent, en niet meer in de puberteit is 't ni zo gevaarlijk, maar meestal ben je nog puber op je 18de.

keeskakkerlak zei:
Ik ken robin en zit bij zijn op de sportschool. Ik was 18 en deed me eerste kuurtje. Wat het allemaal was weet ik niet meer en heb hierna nog wat meer erin gedaan. Met voeding is goed en drink bijna geen alcohol. Me vraag is als je voor je 21 wat doet en je eet goed en rust goed, dan hoef het toch niet echt slecht te wezen?????

Je weet niet eens wat je allemaal geslikt of gespoten hebt, maar wilt wel weten of het slecht voor je was ? Ga eerst eens je verdiepen in de werking van dit soort middelen voordat je er uberhaupt weer aan begint. Of ben je liever een proefkonijn ? Jouw lichaam, jouw leven maar AAS is geen snoepgoed.

test en Sust? LOL!!!
zijn beiden test bro :D

Nu we het er toch over hebben wil ik toch wel ff wat vragen want een vriend van me wil anabolen gaan gebruiken om te groeien(idee van zijn korperaal)
hij denkt dat 3 á 4 kuren geen kwaad kunnen
17 jaar stuk kleiner dan ik(denk 1,70 ofzo)
niet uitgegroeid dus! Heeft niemand een site waar ik kan bewijzen dat het slechts is? echt feiten?
Zijn korperaal zegt namelijk dat hij het vroeger ook heeft gedaan en hij in orde is en kinderen heeft.
Hij ziet dat het ook goed kan gaan dus wil het proberen! Zijn korperaal wil alles wel regelen spuiten/anabolen regelen+hoeveelheid wat ie spuit
vertouwd hem blind

Terug
Naar boven