Fitness Seller

Te Jong Begonnen????????

What the ****... Het warme weer heeft heel wat hersenfuncties uitgeschakeld de laatste tijd. Ik kan niet eens geloven wat ik in deze thread lees, sheesh!

(wat ik hier lees is niet normaal, maar hoort schijnbaar wel bij de jeugd van nu, zie het hier in het dorp ook, maar ze luisteren zeker ook naar stamp muziek ? )

Ik heb op mijn 19e/20e een kuur gehad met o.a. deca en lichte testoviron.. ik heb er nu spijt van..

ben ontzettend gegroeid VOOR de kuur, van 1,91 en 72 kg naar 1,91 en 88kg in 2 jaar tijd. Toen nog wat getraind ergens anders, goed gegeten, nog 4 kg gewonnen..

Toen kuren etc toen richting 104..

nu na jaar niets doen 95/96 .. en ik mer kdat gewrichten niet meer zo willen..nken lukt erg goed .. maar gewrichten hebben het zwaar gehad etc.. had gewoon moeten wachten tot mijn 24/25e. maarja ook nu sta ik in de verleiding met net 23 jaar sinds maandje

Gebruiken terwijl je geen verstand hebt van de "rotzooi" die je binnenkrijgt. ???

Waar is de logica? Eerst gebruiken en dan na een paar kuren gaan kijken of het ook clean lukt om spieren te bouwen. ???

maniac zei:
Gebruiken terwijl je geen verstand hebt van de "rotzooi" die je binnenkrijgt. ???

Waar is de logica? Eerst gebruiken en dan na een paar kuren gaan kijken of het ook clean lukt om spieren te bouwen. ???

Das dom.

Evenals je dealer vertrouwen.

Oja, ken trouwens ook nog een leuk waargebeurd verhaal.. Ik ken een jongen die aan de roids zit, en die niet eens traint! Zijn vrienden trainden wel en bij hen werkte het goed, maar hij had niet zo'n zin in trainen. Ik heb me kapot gelachen toen ik dit hoorde :)

hahaha..... dat zijn van die gasten zonder ook maar enige integriteit met hun lichaam. Ze zullen wel niet lang leven, vinden ze niet erg daarom verklooien ze de boel maar. Hij zal voor de rest ook wel niet zon gezond leventje leiden? vind het wel grappig....

Rijnsburg hè......
Ongelooflijk, ik sluit mij helemaal bij MANIAC aan....

He kees rara wie ik ben dat weet je vast wel. Nou misschien was alles nog niet zo slecht voor je. Ik was altijd al bang dat alle spullen die ik had nep waren en ik had gelijk. ik heb alles opgestuurd wat ik nog over had om te onderzoeken kijk hier maar op bij goldline en de meca producten http://www.ergogenics.org/uitslagen3.html#ramp en bij de sus 00e02 hier [Link niet meer beschikbaar] en er zijn er nog meer heb alles laten onderzoeken we zijn wel gek geweest maar het schijnt dat we een engeltje hebben die op ons past het geld zijn we natuurlijk wel kwijt alles was trouwens nep!!!!!!!! wat ik heb laten testen

• Topic Starter Topic Starter
keeskakkerlak zei:
Ik ken robin en zit bij zijn op de sportschool. Ik was 18 en deed me eerste kuurtje. Wat het allemaal was weet ik niet meer en heb hierna nog wat meer erin gedaan. Met voeding is goed en drink bijna geen alcohol. Me vraag is als je voor je 21 wat doet en je eet goed en rust goed, dan hoef het toch niet echt slecht te wezen?????
kees vervelende vent met je slaolie biceps gaat toch weg neef

Mich zei:
Oja, ken trouwens ook nog een leuk waargebeurd verhaal.. Ik ken een jongen die aan de roids zit, en die niet eens traint! Zijn vrienden trainden wel en bij hen werkte het goed, maar hij had niet zo'n zin in trainen. Ik heb me kapot gelachen toen ik dit hoorde :)

Moet je hier nu om lachen of om janken? ???

Damn, iid niet normaal sommige verhalen.

heeft die gast nog iets gemerkt dan?

Gokje: 6kg vet en vocht samen met gyno en een platliggende axis.

Nee, over de resultaten weet ik niets. Dikke gyno maybe :)

Zijn korporaal? Is die gozer niet goed ofzo om steroiden aan kinderen aan te smeren? Laat die gozer het lekker in zn eigen kinderen spuiten.

Terug
Naar boven