- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maniac zei:Gebruiken terwijl je geen verstand hebt van de "rotzooi" die je binnenkrijgt.![]()
Waar is de logica? Eerst gebruiken en dan na een paar kuren gaan kijken of het ook clean lukt om spieren te bouwen.![]()
The_Oak zei:Rijnsburg hè......
Ongelooflijk, ik sluit mij helemaal bij MANIAC aan....
kees vervelende vent met je slaolie biceps gaat toch weg neefkeeskakkerlak zei:Ik ken robin en zit bij zijn op de sportschool. Ik was 18 en deed me eerste kuurtje. Wat het allemaal was weet ik niet meer en heb hierna nog wat meer erin gedaan. Met voeding is goed en drink bijna geen alcohol. Me vraag is als je voor je 21 wat doet en je eet goed en rust goed, dan hoef het toch niet echt slecht te wezen??
Mich zei:Oja, ken trouwens ook nog een leuk waargebeurd verhaal.. Ik ken een jongen die aan de roids zit, en die niet eens traint! Zijn vrienden trainden wel en bij hen werkte het goed, maar hij had niet zo'n zin in trainen. Ik heb me kapot gelachen toen ik dit hoorde![]()