- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zegt de bijsluiter en androgel en soortgenoten worden niet volledig opgenomen, is gel en geen spuitIk had nog een vraagje is 40,50 mg testosteron niet te veel? Ik moet 2 pompjes nemen per keer 20,25mg testosteron ik lees overal dat een man per dag 7mg maakt?
Ik heb de gel nog niet afgehaald omdat ik eerst langs de endocrinoloog passeer. Ik heb wel de bijsluiter online geraadpleegd en daar staat niets in. Want als het effectief 40mg pd is dan is dat overdreven veel lijkt mij zelfs 1 pomp dan .Wat zegt de bijsluiter en androgel en soortgenoten worden niet volledig opgenomen, is gel en geen spuit
Nee, want er wordt maar 10% van de gel door je lichaam opgenomen. Begin ook maar vit D te nemen. En neem maar genoeg want die is te laag. Ik neem al meer dan 10 jaar minstens 3000iu vit D per dag en volgens mijn bloedtesten heb ik een goed vit D gehalte.Ik had nog een vraagje is 40,50 mg testosteron niet te veel? Ik moet 2 pompjes nemen per keer 20,25mg testosteron ik lees overal dat een man per dag 7mg maakt?
Hij vroeg is 40 mg niet teveel in bijsluiter wordt 50 mg vermeld
Ik heb al uitgelegd waarom 40mg in gel niet teveel is.Hij vroeg is 40 mg niet teveel in bijsluiter wordt 50 mg vermeld
Als het doel is van het bloedtrekken om je hypogonadisme vast te stellen moet je de hele maand geen testosteron gebruiken.Hallo iedereen, vraagje mijn endocrinoloog is net terug van vakantie. Ik moet over 4 weken nuchter om 8u bloed trekken.
ik ben terug naar de huisarts geweest en op aanraden van haar toch op 1 pomp androgel begonnen ik voel iets vooral aan m’n libido, en ik val minder snel inslaap.
mijn vraag is hoelang blijft androgel in het bloed en hoelang op voorhand dien ik te stoppen? Kan ik ook gewoon 1 a 2 weken opvoorhand stoppen? Zonder dat dit een vertekend beeld geeft? Of is dit te kort vooraleer mijn testosteron terug kan opstarten?
Waarom niet?
Dus het kan zijn dat 1 week te kort is om terug te gaan naar mijn oude waarde? Dan zal mijn testosteron waarschijnlijk te hoog zijn en een vertekend beeld geven?Als het doel is van het bloedtrekken om je hypogonadisme vast te stellen moet je de hele maand geen testosteron gebruiken.