theinsecure
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus eigenlijk tegen de middag/avond zullen mijn waarden nog lager liggen? Ja daar benCholesterol is sowieso hoog (LDL), dus dieet wat aanpassen gaat je ook al helpen. Ze testen je altijd 's morgens omdat je waardes dan hoger zijn dan de rest van de dag.
testosteronman.nl
Zou het ook kunnen doordat ik een lagere test productie heb ik sneller vet aanmaak?Hoe ziet je voeding eruit?
Wat @MDC zei.. mogelijk wat met voeding proberen.
![]()
Vet en Testosteron - Testosteron Man
Vetzuren en Testosteron: Alles Dat Je Moet Weten Over Vetzuren En De Testosteron Productie Een paar jaar geleden werden vetten als slecht voor je lichaam zijnde beschouwd. Tegenwoordig weten we wel beter. Onderzoek toont steeds meer aan dan vetten behoorlijk goed voor je zijn, en dat het...testosteronman.nl
Het is ofwel door de androgel of inderdaad door de vit d en ijzer, maar mijn gemoedstoestand is drastisch verbeterd. De androgel pak ik nu 2 weken niet meer en voel mij nog steeds goed in mijn vel.Goed dat vit d en ijzer zijn verbeterd. Merk je daar verschil van aan je gemoedstoestand?
Denk niet dat je voor je test nog iets met voeding kunt bereiken.
Heb je stappen voor TRT genomen? Zit je nog op SSRI's?
Misschien alle drie. Maar zoals al werd gezegd onderdrukt androgel je eigen testosteron productie dus deze test waardes zijn daardoor beïnvloed. Binnen 2 weken na het stoppen lijkt mij te vroeg. Als je wilt weten hoe je eigen productie het uiteindelijk kan zul je eerst moeten wachten tot die is hersteld om dan weer te meten.Het is ofwel door de androgel of inderdaad door de vit d en ijzer, maar mijn gemoedstoestand is drastisch verbeterd. De androgel pak ik nu 2 weken niet meer en voel mij nog steeds goed in mijn vel.
Nog steeds gestopt met androgel? Hoe lang voor de tests?Wat kan volgens jullie de oorzaak zijn als het niet de ballen en de hersenen zijn? Of kan het wel nog steeds een van de twee zijn er hoeft niet meteen iets te zien zijn?
van ergens in september gestopt dacht ik, dus de SSRI’s kunnen voor een laag hormoonhuishouding zorgen?Nog steeds gestopt met androgel? Hoe lang voor de tests?
En SSRI's kunnen nog bijdragen denk ik..
Ik ben geen dokter maar dacht het wel.van ergens in september gestopt dacht ik, dus de SSRI’s kunnen voor een laag hormoonhuishouding zorgen?
Dus in dezelfde maand dat je stopte met androgel is de bloedtest verricht?van ergens in september gestopt dacht ik, dus de SSRI’s kunnen voor een laag hormoonhuishouding zorgen?