SuperNovaElite
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
Beste bbers,
Ik ben Bram, sinds vorige week 22 jaar en nieuw op dit forum.
Ik heb een aantal vraagjes naar aanleiding van mijn goede voornemen voor dit jaar, volgas Pompen dus!
Ik hoop dat ik in dit topic goed zit en zo niet dan hoor ik het wel.
Ik heb van mijn 17de tot begin 20 getraint. Deed altijd hard me best en at alles wat los en vast zat, zonder voedingsschema. Woog in die tijd 79-80kilo bij plus minus 10%. Weeg nu 82 kilo bij
een klein buikje
Ik heb een poging gedaan om mijn Kcal verbruik uit te rekenen en dat zou uit komen op 3028Kcal. Nu lees ik dat je om te bulken 500Kcal erboven moet gaan zitten. Is dit niet ontzettend weinig??
Ook zijn voor mijn gevoel de porties die hier worden gegeten ook heel klein? 125 gram pasta, 100gr kipfilet enz enz.
Ik eet nu al meer als die 3500kcal en als ik ga trainen weet ik dat het helemaal nergens meer over gaat.
Waar dit hele verhaal nou eigenlijk over gaat, Bereik ik meer als ik echt me aan de tijden houd, de afgemeten porties en dus die 3528 kcal?
O nog een ding! Brood! Ik eet vrij veel brood altijd met kip of een ander vleeswaar. hoe denken jullie hierover?
Hoop wat van jullie te horen.
Mvg Bram
Ik ben Bram, sinds vorige week 22 jaar en nieuw op dit forum.
Ik heb een aantal vraagjes naar aanleiding van mijn goede voornemen voor dit jaar, volgas Pompen dus!
Ik hoop dat ik in dit topic goed zit en zo niet dan hoor ik het wel.Ik heb van mijn 17de tot begin 20 getraint. Deed altijd hard me best en at alles wat los en vast zat, zonder voedingsschema. Woog in die tijd 79-80kilo bij plus minus 10%. Weeg nu 82 kilo bij
een klein buikje
Ik heb een poging gedaan om mijn Kcal verbruik uit te rekenen en dat zou uit komen op 3028Kcal. Nu lees ik dat je om te bulken 500Kcal erboven moet gaan zitten. Is dit niet ontzettend weinig??
Ook zijn voor mijn gevoel de porties die hier worden gegeten ook heel klein? 125 gram pasta, 100gr kipfilet enz enz.
Ik eet nu al meer als die 3500kcal en als ik ga trainen weet ik dat het helemaal nergens meer over gaat.
Waar dit hele verhaal nou eigenlijk over gaat, Bereik ik meer als ik echt me aan de tijden houd, de afgemeten porties en dus die 3528 kcal?
O nog een ding! Brood! Ik eet vrij veel brood altijd met kip of een ander vleeswaar. hoe denken jullie hierover?
Hoop wat van jullie te horen.
Mvg Bram