XXL Nutrition

te vol?!

boforli

Huge Freak
Waardering
310
ik voel me de laatste tijd opgeblazen door het hele voedsel dat ik verorber?Ik word hierdoor ook lui en langzaam.Soms heb ik zelfs geen moeite om te gaan trainen hierdoor.Ik denk dat het door de grote hoeveelheden koolhydraten komt, heeft nog iemand hier last en wat kan je hier beste tegen doen??Ook krijg ik minder lucht,echt klote.

Mss eens motillium nemen ?

Dat denk je niet, dat is. Te hoge hoeveelheden koolhydraten kunnen ironisch genoeg een revers effect hebben.
Pas gewoon je hoeveelheid koolhydraten aan....simpel, toch.

Minder eten ! (dat ik dat eens zou schrijven hé :eek: ) :jk:

mischien zit er ook wat tussen waardoor je een opgeblazen buik (gassen) krijgt .. experimenteer maar eens dmv bepaalde voeding/supplementen wegtelaten .....

Je houd waarschijnlijk vocht vast als een malle door de vele kolydraden (:D). Ga eens bulken op hoog eiwit gemiddeld carbs en gemiddeld vet zal je een bak vocht schelen. Ik ga het ook weer doen want ik ben ook bloated als een mofo.

• Topic Starter Topic Starter
maar dan geraak ik nooit aan mijn 5000a 6000 caloriien ??!!

uit vetten??ben je gek man,ik probeer clean te bulken

ik vraag me af hoe de profs hiermee omgaan eigenlijk ,als ze rond de 7000 caloriien zitten

Je houd waarschijnlijk vocht vast als een malle door de vele kolydraden (:D). Ga eens bulken op hoog eiwit gemiddeld carbs en gemiddeld vet zal je een bak vocht schelen. Ik ga het ook weer doen want ik ben ook bloated als een mofo.

ik houd bijna niks vocht vast

meeste haal ik uit haver mout ,3keer 200 gr per dag en dan nog brood en 1keer pasta en 1keer youghurt of kwark

en ben eigenlijk ook aant kuren....

Hoe weet je dan dat je je zo voelt door je voeding? Kan het niet met je kuur te maken hebben? Lees je eens wat meer in over vetten btw, zo hoog is 20-30% vetten niet als je maar weet welke vetten je neemt. ;) Clean bulken en vet inname hebben geen reet met elkaar te maken, van vet eten wordt je niet vet.

Btw Cutler noemen ze niet voor niets "the fridge" toch, juist omdat hij zoveel kan eten.

Terug
Naar boven