MuscleMeat

te vol?!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe weet je dan dat je je zo voelt door je voeding? Kan het niet met je kuur te maken hebben? Lees je eens wat meer in over vetten btw, zo hoog is 20-30% vetten niet als je maar weet welke vetten je neemt. ;) Clean bulken en vet inname hebben geen reet met elkaar te maken, van vet eten wordt je niet vet.

Btw Cutler noemen ze niet voor niets "the fridge" toch, juist omdat hij zoveel kan eten.

natuurlijk niet,ik voel het pas nadat ik gegeten heb he

van vet eten word je niet vet?? ok.........welke vetten had je aan gedacht dan,en waaruit?

Hoe weet je dan dat je je zo voelt door je voeding? Kan het niet met je kuur te maken hebben? Lees je eens wat meer in over vetten btw, zo hoog is 20-30% vetten niet als je maar weet welke vetten je neemt. ;) Clean bulken en vet inname hebben geen reet met elkaar te maken, van vet eten wordt je niet vet.

Btw Cutler noemen ze niet voor niets "the fridge" toch, juist omdat hij zoveel kan eten.

Dacht dat ie zo heette omdat er altijd zo weinig uitkomt.

hoe kan jij nu weten hoe ik kuur ?en wat zou dat er wel mee te maken kunnen hebben ,jonge toch

Als je mijn post nou eens even beter had gelezen.:rolleyes:
Ik zei niets over HOE je kuurde, ik zei DAT je kuurde. En daarbij vermeldde ik dat ik er niet zo veel verstand van had van al dat kuren enzo.. Waarom dan zo'n reactie? - LEZEN!;)

Laatst bewerkt:
natuurlijk niet,ik voel het pas nadat ik gegeten heb he

van vet eten word je niet vet?? ok.........welke vetten had je aan gedacht dan,en waaruit?

Onverzadigde vetten uit allerlei bronnen: olijfolie, lijnzaadolie, noten, etc...

Je reageert wel wat agressief op de mensen die je hier willen helpen trouwens maat, zijn dat de ROIDs die spreken? :rolleyes:

Onverzadigde vetten uit allerlei bronnen: olijfolie, lijnzaadolie, noten, etc...

Je reageert wel wat agressief op de mensen die je hier willen helpen trouwens maat, zijn dat de ROIDs die spreken? :rolleyes:

olijfolie gebruik ik en pindanoten ook soms maar daar ga je toch geen 1000 caloriieen uithalen hoor :s
ik moet wel erbij zeggen dat ik het prikkelbare darmsyndroom heb maar dan zou haver juist goed moeten doen maar bij mij lijkt het heel langzaam te verteren en blijft op mijn maag liggen

aggressief??maja,dat meen je maar , ik ben de liefheid zelve :D

Laatst bewerkt:
olijfolie gebruik ik en pindanoten ook soms maar daar ga je toch geen 1000 caloriieen uithalen hoor :s
ik moet wel erbij zeggen dat ik het prikkelbare darmsyndroom heb maar dan zou haver juist goed moeten doen maar bij mij lijkt het heel langzaam te verteren en blijft op mijn maag liggen

Waarom niet? Ik zit op zo'n 150gr goede vetten in mijn dieet dus das al goed voor 1350kcal

Lijnzaad tegen die prikkelbare darmsyndroom voor de vezels. Daar zal het uiteindelijk om draaien.
En als je perse die 5 tot 6000 kcal wil blijven behouden, meer goede vetten eten. Als je het handig aanpakt kom je daar dan ruim aan. Gemalen kokos in de kwark kan daar ook nog eens aan bijdragen, en het is lekker. ;)

lijnzaad tegen die prikkelbare darmsyndroom voor de vezels. Daar zal het uiteindelijk om draaien.
En als je perse die 5 tot 6000 kcal wil blijven behouden, meer goede vetten eten. Als je het handig aanpakt kom je daar dan ruim aan. Gemalen kokos in de kwark kan daar ook nog eens aan bijdragen, en het is lekker. ;)

+1

Er zit toch heeel veel verzadigd vet in kokos,of ben ik nou malle pietje. (No offence voor alle pietje-s hier)

Lijnzaad tegen die prikkelbare darmsyndroom voor de vezels. Daar zal het uiteindelijk om draaien.

Er zit toch heeel veel verzadigd vet in kokos,of ben ik nou malle pietje. (No offence voor alle pietje-s hier)

Klopt, maar kokos bevat hele goede verzadigde vetten. Heeft een andere samenstelling dan verzadigde vetten van bepaalde dierlijke producten of andere vette shit. Kokosvet heeft veel goede voordelen, zo voor je weerstand, prikkelbare syndroom zelfs en etc. Lijnzaad - ook goed, maar het beste is dan wel dat je ze heel komt en zelf maalt! Als je ze niet maalt dan heeft het geen zin om het te eten, gaat om het binnenste. Als je ze al gemalen koopt, zijn ze niet super lang goed.

Nu ik lees dat je PDS hebt, misschien zit er toch wat in je voeding en/of ook wat je kuurt waar je lijf niet goed op reageerd. Is het begonnen sinds je iets hebt toegevoegd aan je dieet?

Het is natuurlijk vaak zo dat je snel een opgeblazen gevoel krijgt bij PDS, het is bij mij langgggg geleden ook geconstateerd. Maar ik kreeg van mijn huisarts niks anders dan laxeertroep ipv een goede onderzoek. Toen ik wat ouder werd ben ik zelf gaan uitzoeken en veel lezen over voeding. Zelf eet ik nu glutenvrij, want ik merkte dat ik niet goed reageerde op gluten...ik heb nu sinds ik glutenvrij eet geen last meer van opgeblazen gevoel, niet naar de plee kunnen en etc. :D Klachten zijn allemaal weg. Hiernaast neem ik als toevoeging, want krijg genoeg vezels binnen van groente, ook kokosmeel van aman prana. Dit doe ik smorgens + smiddags door mijn kwark heen. Het is net wat beter dan de kokosrasp, kokosrasp kan wat moeilijker verteerbaar zijn. Al gebruik ik dan beide... :o (smaakt ook goed).

P.S. Laat je brood eens staan, kijken hoe dat gaat. Kan veel schelen als je PDS hebt....zou me niet verbazen als je tarwe niet goed verdraagt.

@pilatesmeisje : nee,brood kan ik goed verdragen , het is eigenlijk alleen als ik mijn portie havermout op heb

Ahaa,, ik heb precies hetzelfde. Echt totaal geen power meer op te
trainen mijn lichaam heeft zoveel energy nodig om al mijn voedsel te
verteren dat ik meestal op de bank beland.
Ik heb dit op gelost d.m.v. Kick Speed van sportfood.nl

Ahaa,, ik heb precies hetzelfde. Echt totaal geen power meer op te
trainen mijn lichaam heeft zoveel energy nodig om al mijn voedsel te
verteren dat ik meestal op de bank beland.
Ik heb dit op gelost d.m.v. Kick Speed van sportfood.nl

kickspeed, wat is dat voor iets??

kwark wel maar yoghurt niet ze

vind het toch veel ,ik neem nu iedere dag 1capsule omega3-6-9 en 5tal eieren en soms wat noten maar hoeveel zit er in 1 ei eigenlijk?6ofzo?

Terug
Naar boven