MuscleMeat

te vroeg gekuurd

Ph0enix

Novice
Waardering
0
1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen in van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

...

IK train sinds mijn 19 de dus al bijna 2 jaar

Ik heb in oktober een kuurtje deca susta gedaan (ik denk dat het 2 ml deca en 2 ml susta was, één maal op een maandag, en één maal op een vrijdag) heb na anderhalve maand clomid gebruikt

nu is mijn vraag, ga ik hier van problemen krijgen indien het voorlopig blijf met deze kuur??? ik plan geen kuur voor dat ik 22 of 23 ben en probeer nu zoveel mogelijk naturel te groeien,
Mijn tweede vraag is, kan ik nu nog altijd even goed groeien als voor mijn kuur? of gaat het niet meer lukken zonder Steroiden

Ik verwacht veel negatieve reacties ( wat natuurlijk heel normaal is) zoals ja weeral zo een dom kind dat niet genoeg geduld had en direct zonder genoeg informatie te zoeken begint met steroiden

Ja ik weet het k'ben heel naief en dom geweest...

bedankt voor al jullie reacties

Laatst bewerkt:
Ach wat zal ik zeggen.

Je hebt een nakuur gedaan, dus dat scheelt al behoorlijk in je herstel. Denk niet dat je er verder echt problemen van zal krijgen.