Fitness Seller

Te vroeg weer willen beginnen

Ingmar123

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Okee een vraag:

Wie houdt zich eigenlijk aan de off tijd die wordt aangeraden hier?
Kuurt iedereen verstandig?
Of zijn er ook mensen meer als een half jaar on en dan maar een paar maandjes off?
De echte grote beulen en pro's,hoelang kuren die nou eigenlijk?
Ik denk geen half jaar off na een kuurtje van 12 weken.

Ik heb er uiteraard genoeg over gelezen maar wat ervaringen hier zouden leuk zijn.

Okee een vraag:

Wie houdt zich eigenlijk aan de off tijd die wordt aangeraden hier?
Kuurt iedereen verstandig?
Of zijn er ook mensen meer als een half jaar on en dan maar een paar maandjes off?
De echte grote beulen en pro's,hoelang kuren die nou eigenlijk?
Ik denk geen half jaar off na een kuurtje van 12 weken.

Ik heb er uiteraard genoeg over gelezen maar wat ervaringen hier zouden leuk zijn.

euhm heb bijna 2 jaar tussen mijn eerste 2 kuren gelaten :D maarja ben dan ook geen grote beul e ^^
ik denk 3 maandjes tussen hoor je het meeste

Pro's zijn year round on.
Drang is bij mij ook groot om vroeger te beginnen :)

Als je eerder wilt kuren dan moet je je niet laten leiden door richtlijnen maar door meetresultaten. Als je voor 95-100% herstelt bent dan is het verantwoord om weer te gaan kuren.

Meeste mensen zijn te laks om bloed te laten prikken.(en dus zeker te zijn van volledig herstel van vorige kuur) voor die mensen is time ON = time off daarom wel een goeie maatregel. Maar het kan net zo goed zijn dat je eerder hersteld of later. Ieder lichaam is anders.

Tja hangt er van af wat je doelen zijn, wil je hoog komen in BB zal je al bijna year round moeten gaan want dat gebeurt er nou eenmaal op dat niveau. Ga je gewoon voor om wat groter te worden dan naturel te zijn laat dan bloed prikken na 3 maanden en kijk hoe het ervoor staat

Terug
Naar boven