- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel nette lifts man in je sig.
Hoe is je bovenlichaam qua afmetingen? Nieuwsgierig vanwege je bench![]()
dat week ik, ik ben zelf iemand van de andere kant van het verhaal, ik had al flinke benen toen ik nog geen 100kg squatte, maar er is toch een behoorlijke link tussen spiermassa en kracht.
zal niet de eerste keer zijn dat iemand met dunne beentjes zegt een grote squat te hebben maar uitendelijk zit er een addertje of 2 onder het gras.
Squats waarbij ze nog niet eens halfweg door hun knieën zakken. Zo'n gasten heb ik nog gekend. Of met een toestel squatten en denken dat 100kg op het toestel hetzelfde is als een bar met 100kg.

Squats waarbij ze nog niet eens halfweg door hun knieën zakken. Zo'n gasten heb ik nog gekend. Of met een toestel squatten en denken dat 100kg op het toestel hetzelfde is als een bar met 100kg.
de mensen die niet squatten omdat ze het kut vinden en denken dat ze het met legpress wel kunnen vervangen.
altijd skinny legs die guys.![]()

Bij ons alleen een smithmachine![]()
Maar opspelende concurrentie scheelt al een hoop denk dat er binnenkort eentje staat
Eerst in het weekend van 09:30 tot 14:00 open, nu van 09:00 tot 22:00 dus gaat langzaam de goede kant op.
In het weekend tot 22:00 h open? Damn, daar mogen veel sportscholen dan een voorbeeld aan nemen...

Toevallig opgemeten van de week voor het bestellen van mijn knee sleeves
53 en 86 wel bij een middel van 1 meter 2

Gewoon dik joh