XXL Nutrition

Team No Calves/Legs? Comment (+Pic?)

55cm quads, 33cm kuiten. f**k my life.

Het ergste van al met kuiten is, dat mijn kuiten er hetzelfde uitzien na 2-3 jaar trainen dan van iemand die ze niet traint (aleja denk ik toch haha).

dat week ik, ik ben zelf iemand van de andere kant van het verhaal, ik had al flinke benen toen ik nog geen 100kg squatte, maar er is toch een behoorlijke link tussen spiermassa en kracht.

zal niet de eerste keer zijn dat iemand met dunne beentjes zegt een grote squat te hebben maar uitendelijk zit er een addertje of 2 onder het gras.

Squats waarbij ze nog niet eens halfweg door hun knieën zakken. Zo'n gasten heb ik nog gekend. Of met een toestel squatten en denken dat 100kg op het toestel hetzelfde is als een bar met 100kg.

Squats waarbij ze nog niet eens halfweg door hun knieën zakken. Zo'n gasten heb ik nog gekend. Of met een toestel squatten en denken dat 100kg op het toestel hetzelfde is als een bar met 100kg.

Ik ken iemand die beweerde dat de smith stang 50kg weegt en daarmee veel zwaarder is dan normaal. Hij squatte dus ook 110kg ipv half reps met 80 :o

• Topic Starter Topic Starter

Ja idd, heb ik ook al wel eens gezien haha!

de mensen die niet squatten omdat ze het kut vinden en denken dat ze het met legpress wel kunnen vervangen.

altijd skinny legs die guys. :D

de mensen die niet squatten omdat ze het kut vinden en denken dat ze het met legpress wel kunnen vervangen.

altijd skinny legs die guys. :D

Bij ons alleen een smithmachine :mad:

Maar opspelende concurrentie scheelt al een hoop denk dat er binnenkort eentje staat :D
Eerst in het weekend van 09:30 tot 14:00 open, nu van 09:00 tot 22:00 dus gaat langzaam de goede kant op.

• Topic Starter Topic Starter
Bij ons alleen een smithmachine :mad:

Maar opspelende concurrentie scheelt al een hoop denk dat er binnenkort eentje staat :D
Eerst in het weekend van 09:30 tot 14:00 open, nu van 09:00 tot 22:00 dus gaat langzaam de goede kant op.

In het weekend tot 22:00 h open? Damn, daar mogen veel sportscholen dan een voorbeeld aan nemen...

In het weekend tot 22:00 h open? Damn, daar mogen veel sportscholen dan een voorbeeld aan nemen...

Komt omdat er een nieuwe profit gym kwam aan de andere kant van de straat en die hanteren dat soort tijden, maar mij hoor je zeker niet klagen. Ideaal om net voor werktijd zaterdags even te trainen :D
Ook hebben zij een squatrack dus die zal hier binnenkort ook wel komen. Hoor ze er geregeld over dus ben benieuwd. Anders stap ik mooi over.

Bumb :)
2ziyfwl.jpg

Toevallig opgemeten van de week voor het bestellen van mijn knee sleeves

53 en 86 wel bij een middel van 1 meter 2

Terug
Naar boven