- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahaha, ik weet niet of ik het juist heb gemeten iets boven de knie, als ik zowat in het midden ga zit ik op 55 cm.
Niet veel beter maar ben er mee bezig, ben tenslotte nog maar 16 e![]()
Hahaha, ik weet niet of ik het juist heb gemeten iets boven de knie, als ik zowat in het midden ga zit ik op 55 cm.
Niet veel beter maar ben er mee bezig, ben tenslotte nog maar 16 e![]()

leg wel mijn twijfels bij die 115x6 squats als je 16 yr bent met 55cm quads.
Dan heeft die knaap potentie als hij zoveel al squat op die leeftijd met die stats...
Kuiten zijn grotendeels genetica, bovenbenen zijn gewoon hard en zwaar trainen. Squats en deadlifts=> legs will grow.
Had ook op mn hoogste bw (120) maar 71cm op dikste punt (onder kont) en denk dat een reguliere squat met wraps rond de 300kg wel erin zat. Dus massa zegt niet altijd iets
leg wel mijn twijfels bij die 115x6 squats als je 16 yr bent met 55cm quads.
En Offtopic, maar die bench van 1x100 wil ik ook wel eens zien![]()
Om nog meer verwarring en commentaar te voorkomen, de squat was in de smith machine.
Gisteren was het leg day en heb 3x 100 gesquat met losse barbel. ( verander dit zo meteen in de stats)
1x100 was echt, helper achter me als het misgaat heeft de baar wel aangeraakt maar niet veel geholpen, als dat toch niet telt heb ik 2x 90 gedaan zondere enige hulp
Team longpants checking in. f**k kuiten, ik moet er te veel moeite voor doen om er iets uit te krijgen. 3x per week op die steekwapens beunen om van retarded kleine kuiten naar semi retarded kleine kuiten te gaan is het het niet waard.