MuscleMeat

Team No Calves/Legs? Comment (+Pic?)

64cm quads, 37.5 en 38.5cm calves checking in :o

60cm quads.
42cm calves.
Tijd voor groeien :D

Ik zou weleens de slechtste ratio kunnen hebben van heel het forum (63cm tov 35cm). Als ik mijn knee sleeves op mijn schenen wil doen bij deadlifts zakken ze gewoon af omdat ik geen kuiten heb.

Hahaha, ik weet niet of ik het juist heb gemeten iets boven de knie, als ik zowat in het midden ga zit ik op 55 cm.
Niet veel beter maar ben er mee bezig, ben tenslotte nog maar 16 e :cool:

leg wel mijn twijfels bij die 115x6 squats als je 16 yr bent met 55cm quads.

• Topic Starter Topic Starter

Had ook op mn hoogste bw (120) maar 71cm op dikste punt (onder kont) en denk dat een reguliere squat met wraps rond de 300kg wel erin zat. Dus massa zegt niet altijd iets

Dan heeft die knaap potentie als hij zoveel al squat op die leeftijd met die stats...

Had ook op mn hoogste bw (120) maar 71cm op dikste punt (onder kont) en denk dat een reguliere squat met wraps rond de 300kg wel erin zat. Dus massa zegt niet altijd iets

dat week ik, ik ben zelf iemand van de andere kant van het verhaal, ik had al flinke benen toen ik nog geen 100kg squatte, maar er is toch een behoorlijke link tussen spiermassa en kracht.

zal niet de eerste keer zijn dat iemand met dunne beentjes zegt een grote squat te hebben maar uitendelijk zit er een addertje of 2 onder het gras.

Quarter squats:)

En Offtopic, maar die bench van 1x100 wil ik ook wel eens zien :p

Om nog meer verwarring en commentaar te voorkomen, de squat was in de smith machine.
Gisteren was het leg day en heb 3x 100 gesquat met losse barbel. ( verander dit zo meteen in de stats)
1x100 was echt, helper achter me als het misgaat heeft de baar wel aangeraakt maar niet veel geholpen, als dat toch niet telt heb ik 2x 90 gedaan zondere enige hulp

Om nog meer verwarring en commentaar te voorkomen, de squat was in de smith machine.
Gisteren was het leg day en heb 3x 100 gesquat met losse barbel. ( verander dit zo meteen in de stats)
1x100 was echt, helper achter me als het misgaat heeft de baar wel aangeraakt maar niet veel geholpen, als dat toch niet telt heb ik 2x 90 gedaan zondere enige hulp

:thumbs:

Alright :D

afgelopen week wel weer 175kg gesquat met mijn 57cm benen :o

Tijd om tegen de wetten van de genetica in te gaan. 2e maal standing calfraises. 4x 12x 110kg
Deze 37cm's moeten boven de 40 komen! Nog iemand een goede kalftraining?

Team longpants checking in. f**k kuiten, ik moet er te veel moeite voor doen om er iets uit te krijgen. 3x per week op die steekwapens beunen om van retarded kleine kuiten naar semi retarded kleine kuiten te gaan is het het niet waard.

Vooraf aan de leg day..

Quads: 56
Calves: 37

Small quads.. :(

Team longpants checking in. f**k kuiten, ik moet er te veel moeite voor doen om er iets uit te krijgen. 3x per week op die steekwapens beunen om van retarded kleine kuiten naar semi retarded kleine kuiten te gaan is het het niet waard.

:D:D:D
LOL.

Semi-r*tard. :p
zucht.

En toch ga ik ervoor.

Terug
Naar boven