CleanCarBB
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 73kg
![]()
(Foto was tijdens bulk trouwens, nu is VP iets lager)
Ik heb hyperlordosis (hele holle rug) dus eigenlijk zou ik niet mogen deadliften of squatten.
Squatten doe ik echter nog wel: 5x100 kg.
DL heb ik een maand geleden nog eens gedaan, na 8 maanden niet meer. Er kwam 1x160 kg uit.
---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------
Wel mooi droog hoor![]()
Er zijn goede fysiotrainers (zeldzaam maar ze bestaan hier en daar) die hier wel degelijk verbetering in kunnen brengen met de juiste behandeling...of je skelet moet letterlijk misvormt zijn...?
mijn wervels zaten niet goed en volgens de arsten in het ziekenhuis zou dit nooit vanzelf weer goed gaan... ben gaan trainen als een idioot...dit raad ik je niet aan trouwens hoor begrijp me niet verkeerd... maar bij mij pakte het goed uit en op de eerst volgende foto anderhalf jaar later ,,, zat alles weer mooi op zuh plek, mijn overtuiging was dat het kwam omdat ik der spieren eromheen zo dusdanig had getraind dat ik een soort van hervormt werd ofzo ... dit is een totaal ander probleem maar toch ik ben nooit zo overtuigd van het geen wat onmogelijk verklaard word op dit gebied aangezien er elk jaar weer nieuwe zogenaamd wonderen gebeuren.

wat is je topic?