MuscleMeat

Team No Calves/Legs? Comment (+Pic?)

23t5unq.jpg

(Foto was tijdens bulk trouwens, nu is VP iets lager)
Ik heb hyperlordosis (hele holle rug) dus eigenlijk zou ik niet mogen deadliften of squatten.
Squatten doe ik echter nog wel: 5x100 kg.

DL heb ik een maand geleden nog eens gedaan, na 8 maanden niet meer. Er kwam 1x160 kg uit.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Wel mooi droog hoor :)

Er zijn goede fysiotrainers (zeldzaam maar ze bestaan hier en daar) die hier wel degelijk verbetering in kunnen brengen met de juiste behandeling...of je skelet moet letterlijk misvormt zijn...?

mijn wervels zaten niet goed en volgens de arsten in het ziekenhuis zou dit nooit vanzelf weer goed gaan... ben gaan trainen als een idioot...dit raad ik je niet aan trouwens hoor begrijp me niet verkeerd... maar bij mij pakte het goed uit en op de eerst volgende foto anderhalf jaar later ,,, zat alles weer mooi op zuh plek, mijn overtuiging was dat het kwam omdat ik der spieren eromheen zo dusdanig had getraind dat ik een soort van hervormt werd ofzo ... dit is een totaal ander probleem maar toch ik ben nooit zo overtuigd van het geen wat onmogelijk verklaard word op dit gebied aangezien er elk jaar weer nieuwe zogenaamd wonderen gebeuren.

Vrijwel iedereen zit rond de 35/37 cm kuiten zo te zien. Ik zit zelf op 36 cm maar krijg altijd commentaar op mijn benen. Skip legday e.d.. Terwijl ik ze altijd 1 x pw train en sinds een tijdje zelfs 2 keer.

Het gedeelte tussen mijn voet/enkel en mijn kuiten is helaas zo smal. Kun je daar iets aan doen?

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn goede fysiotrainers (zeldzaam maar ze bestaan hier en daar) die hier wel degelijk verbetering in kunnen brengen met de juiste behandeling...of je skelet moet letterlijk misvormt zijn...?

mijn wervels zaten niet goed en volgens de arsten in het ziekenhuis zou dit nooit vanzelf weer goed gaan... ben gaan trainen als een idioot...dit raad ik je niet aan trouwens hoor begrijp me niet verkeerd... maar bij mij pakte het goed uit en op de eerst volgende foto anderhalf jaar later ,,, zat alles weer mooi op zuh plek, mijn overtuiging was dat het kwam omdat ik der spieren eromheen zo dusdanig had getraind dat ik een soort van hervormt werd ofzo ... dit is een totaal ander probleem maar toch ik ben nooit zo overtuigd van het geen wat onmogelijk verklaard word op dit gebied aangezien er elk jaar weer nieuwe zogenaamd wonderen gebeuren.

Ik denk niet dat m'n skelet misvormd is. Dit probleem had ik al voordat ik begon te trainen. Meer hamstrings en buik trainen dan quads en onderrug hielp alleszins niet echt.

Vrijwel iedereen zit rond de 35/37 cm kuiten zo te zien. Ik zit zelf op 36 cm maar krijg altijd commentaar op mijn benen. Skip legday e.d.. Terwijl ik ze altijd 1 x pw train en sinds een tijdje zelfs 2 keer.

Het gedeelte tussen mijn voet/enkel en mijn kuiten is helaas zo smal. Kun je daar iets aan doen?

Dus jij zit bij 85 kg op 36 cm? Oké dan heb ik niet de allerdunste kuiten iig :p

En zo te horen bedoel je het gedeelte net boven je enkels? Denk niet dat je daar veel massa kan bijkrijgen...

Ik denk niet dat m'n skelet misvormd is. Dit probleem had ik al voordat ik begon te trainen. Meer hamstrings en buik trainen dan quads en onderrug hielp alleszins niet echt.

Dus jij zit bij 85 kg op 36 cm? Oké dan heb ik niet de allerdunste kuiten iig [emoji14]

En zo te horen bedoel je het gedeelte net boven je enkels? Denk niet dat je daar veel massa kan bijkrijgen...
Ow nee. Zit momenteel op 79/81 kg ongeveer. het gedeelte boven de enkels is idd echt een ramp. genetics :(

I cry everytime.

Toen ik dit filmpje zag heb ik echt keihard gelachen trouwens (uit herkenning).

https://www.youtube.com/watch?v=56MZjPykQ7A

Voor velen in dit topic herkenbaar neem ik aan.

70 cm benen, wel vet als f**k zoals je kunt zien in mijn topic.. Kuiten niet gemeten maar ze zijn zo grappig klein vergeleken met bovenbenen Is bijna grappig.. En train ze echt genoeg maar groeit gewoon niet

Ach f**k it! ik doe ook mee :D

Trainingsjaren: Sinds januari 30 kg afgevallen, dus 9 maanden lekker bezig! Kuiten meten nu 38, ze kwamen van 44 cm (toen geen definitie te zien) 29 jaar, 1,74 Vp:? Geen idee, ik schat tussen de 16 en 21? En skip nooit legday en bak mn benen altijd zo hard mogelijk aan :D (ben nu weer langzaam mn Kcal aan het opschroeven naar 300 kcal boven onderhoud om te cleanbulken en dan begin volgend jaar weer te minderen

Foto1k0-HO64XSPD.jpg

Foto1k0-YGWIXO86.jpg

Foto1k0-6WFGUT6E.jpg

Sorry als de kwaliteit wat slecht is.. In de avond genomen en daar kunnen die mobiele telefoontjes alsnog niet heel goed tegen !

Ach f**k it! ik doe ook mee :D Trainingsjaren: Sinds januari 30 kg afgevallen, dus 9 maanden lekker bezig! Kuiten meten nu 38, ze kwamen van 44 cm (toen geen definitie te zien) 29 jaar, 1,74 Vp:? Geen idee, ik schat tussen de 16 en 21? En skip nooit legday en bak mn benen altijd zo hard mogelijk aan :D (ben nu weer langzaam mn Kcal aan het opschroeven naar 300 kcal boven onderhoud om te cleanbulken en dan begin volgend jaar weer te minderen
Foto1k0-HO64XSPD.jpg
Foto1k0-YGWIXO86.jpg
Foto1k0-6WFGUT6E.jpg
Sorry als de kwaliteit wat slecht is.. In de avond genomen en daar kunnen die mobiele telefoontjes alsnog niet heel goed tegen !

Netjes

Netjes inderdaad. Helaas wel veel cm's verloren op je kuiten door die cut...

Ik doe ook mee
Kuiten zijn 36 centimer, quads zijn 53,5 centimeter.
Sta nu op 9,6% vet en 73,5 kilo :)

53.5 quads???

damm man, tijd voor wat meer squats.

61cm quads en 40cm kuiten... Ziet er echt skinny uit op 2meter

63cm bovenbenen en 34,5cm kuiten.. :o

65cm quads
42 cm kuiten

Terug
Naar boven