Fitness Seller

tegen zomer zelfde gewicht met minder vet en meer spieren

mysticwizard

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m76
Vetpercentage
16%
Momenteel weeg ik een 70 kg en ben 1.76m. Ik schat mijn vetpercentage momenteel rond de 16%. Ik heb pakweg de voorbije 7 maanden clean gebulked en ben een 7 tal kg bijgekomen. Nu zou ik tegen de zomer graag mijn gewicht behouden maar er gewoon droger bij komen te staan en dus iets meer spieren erbij krijgen. Zou een goede aanpak hiervoor zijn, 1 maand cutten, 1 maand bulken,... een reden hiervoor is dat ik nu echt goed in mijn kleren pas en dikker worden is een no-go. Ik zou een 4-tal keer cardio doen in de week en hoofdzakelijk na de krachttraining, halfuurtje.Als cutschema zou ik dit voedingsschema gebruiken :-9u: 100 gram havermout, 30 gram whey,500 ml melk-12u 2 volkoren boterhammen met 100g kipfilet, wat koffie, 300ml melk en 2 eieren.-15u: 150 gram tonijn in eigen nat + 30 gram cashew-17.30 : wat de pot schaft. altijd vlees, groenten, aardappelen.-20.00 banaan, 25 gram whey (pre workout) en na de training 25 gram whey-22.30: 500 gram kwark+-2000 kcalclean bulk:-9u: 150 gram havermout, 30 gram whey en eventueel stuk fruit-10-17u (school) 5 volkoren boterhammen met 200g kipfilet ergens door de dag probeer ik 150 gram tonijn in eigen nat + 30 gram cashew erbij te eten-17.30 : wat de pot schaft. altijd vlees, groenten, aardappelen.-20.00 80 gram havermout, stuk fruit, 25 gram whey (pre workout) en na de training 25 gram whey, 2 à 3 eieren-22.30: 500 gram kwark+-3000 kcalWat denken jullie?

Offtopic: Gebruik a.u.b. allinea's, ik kan dit echt niet lezen :s

Offtopic: Gebruik a.u.b. allinea's, ik kan dit echt niet lezen :s
of topic:rolleyes:
plaats dan geen opmerking
waarschijnlijk zijn ze weer met de server bezig en dan geeft ie geen enters e.d. weer.

on topic
is altijd een beetje afhankelijk van jezelf. mijns inziens is er geen richtlijn, buiten de rekenmodules voor BMI verbruik in rust en op of onder onderhousd eten.
reken je onderhoud uit en bekijk hoe je daar op reageert. je vindt vanzelf een balans wat teveel of te weinig is.

maar laat alstublieft niet de kledingmaat je progressie bepalen. maar als ik naar je stats kijk zou ik er lekker gaan bijbulken en groter worden, mits je die ambitie draagt, waar ik wel van uitga aangezien je je nieuw hebt aangemeldt op dit forum.

of topic:rolleyes:
plaats dan geen opmerking
waarschijnlijk zijn ze weer met de server bezig en dan geeft ie geen enters e.d. weer.

on topic
is altijd een beetje afhankelijk van jezelf. mijns inziens is er geen richtlijn, buiten de rekenmodules voor BMI verbruik in rust en op of onder onderhousd eten.
reken je onderhoud uit en bekijk hoe je daar op reageert. je vindt vanzelf een balans wat teveel of te weinig is.

maar laat alstublieft niet de kledingmaat je progressie bepalen. maar als ik naar je stats kijk zou ik er lekker gaan bijbulken en groter worden, mits je die ambitie draagt, waar ik wel van uitga aangezien je je nieuw hebt aangemeldt op dit forum.

Nee deze jongen moet gewoon wat netter schrijven;)

heb je een punt. maar om met je 11de post gelijk te gaan zeiken vind ik ook weer zoiets.
misschien is hij wel a-vocabulair ontwikkeld en kan hij niet god lezen en/of schrijven...

Post-count bepaalt of je kritiek mag hebben?
Denk daarnaast niet dat hij niet goed kan lezen/schrijven aangezien zijn post gewoon hoofdletters en leestekens bevat.

Offtopic: gaan we discrimineren :P Wat maakt het nou, al heb ik maar 1 post. Ik wil hem graag helpen, daarom post ik.
-----------

Je kan altijd fatburners proberen, dat werkt altans bij mij.

Terug
Naar boven