Fitness Seller

Tegenbeweging tegen Wilders op komst

Wat zijn blokwatchers? En waarom lachen we ze uit?

Een vereniging in het leven geroepen om een vlaamsgezinde partij negatief in de media te brengen. Waar ze overigens behoorlijk in slaagden tot de hoogzwangere dochter van de voorzitter door enkele mocroboys in elkaar werd getrapt.

Oh de ironie:D

Het is de bedoeling dat het een breed platform wordt van kerken, vakbonden en migrantenorganisaties, aldus Danen. Het is nog te vroeg om te zeggen wie zich erbij aansluiten.

Mohamed Sini van de stichting Islam en Burgerschap neemt het voortouw. Hij hoopt binnen enkele weken concreter te kunnen worden.

oe!! ja stel je voor dat wilders de islam bekritiseert he :rolleyes:

Terpstra

Het initiatief is een reactie op de oproep die voorzitter van de HBO-Raad Doekle Terpstra afgelopen vrijdag in Trouw deed om "op te staan tegen de verWildering van de samenleving".

In een ingezonden brief in die krant stelt Terpstra, een prominent CDA-lid, dat Wilders zijn positie als Kamerlid misbruikt om op te hitsen en roept hij op "een duidelijk nee te laten horen tegen de kwade boodschap van Wilders".

kwade wil ??? hij verkondigt enkel zn mening.

Reacties

Terpstra juicht de plannen voor een tegenbeweging toe, liet hij zondag weten. Hij is na de publicatie van de brief "overspoeld door reacties" onder meer van organisaties als Islam en Burgerschap en VluchtelingenWerk.

verrassend ...

Zelf wilde hij geen voortrekkersrol spelen, maar Terpstra vindt wat Wilders doet "zeer gevaarlijk". Hij vindt het belangrijk dat ook de "autochtone elite" in beweging komt. Het is niet gericht op Wilders, maar op de ideeën van Wilders, aldus Terpstra.

gevaarlijk haha wat een crap. als je tegenwoordig al kritiek hebt op de islam dan ben je meteen een racist en gevaarlijk bezig :roflol: keep it up hoor :')

Walgelijk

Wilders noemt het initiatief van Terpstra "ronduit walgelijk". De PVV-politicus veroordeelt de buitenparlementaire tegenbeweging tegen zijn fractie, die stoelt op de democratische steun van ruim een half miljoen stemmers.

Daarnaast waarschuwt Wilders dat Terpstra mogelijk aanzet tot geweld tegen hem. De PVV-leider vindt dat Terpstra hem vereenzelvigt met een kwade boodschap.

"Onverantwoordelijk en gevaarlijk", zo oordeelt Wilders. Danen vindt dat een fase is aangebroken waarin iets moet gebeuren. Concrete plannen voor acties heeft hij nog niet.

Demonstratie

Maar het lijkt hem een "logisch moment" voor een demonstratie wanneer de film van Wilders over de islam uitkomt. Dat is ergens in januari.

jaaa jezelf zwaar aangesproken en gekwetst voelen door een filmpje. haha wanneer gaan die gelovigen ooit eens wat kritiek kunnen verdragen.

......

Een vereniging in het leven geroepen om een vlaamsgezinde partij negatief in de media te brengen. Waar ze overigens behoorlijk in slaagden tot de hoogzwangere dochter van de voorzitter door enkele mocroboys in elkaar werd getrapt.
Wist ik niet, afgang zeg :D

De 16-jarige Jasmijn Coeman kreeg maandag op de speelplaats van het SIHA in de Antwerpse Eikenstraat een pak slaag van een groepje allochtone jongens. Jasmijn is zes maanden zwanger.
Opmerkelijk: haar vader Patrick Coeman, medewerker van de organisatie Blokwatch (die extreemrechts in de gaten houdt) maakt het verhaal bekend.

Jasmijn stond maandag op de speelplaats van het SIHA te babbelen met een vriendin, toen ze werd omsingeld door een groepje van zo'n 15 jongens van Marokkaanse origine. Omdat ze zes maanden zwanger is, is haar buikje goed te zien. "Ze riepen 'vuile h**r'," vertelt Jasmijn. "En ze gooiden met sigarettenpeukjes en blikjes. Toen de schoolbel ging, gaven twee jongens me een kniestoot en een vuistslag in mijn buik."

Kon zo in een bepaald lied van Alanis Morissette :D

Wilders is een loser.
Tegenbeweging... zal ook wel bestaan uit losers.
Heel de politiek bestaat tegenwoordig uit losers

Het ene zeggen, het andere doen. Je ideeen verkwanselen ten faveure van het aantal kiezers. Ruilhandel.... als jij akkoord gaat met mijn plannetje, stem ik volgende keer voor de jouwe. enz.

Kiezersbedrog van hoog niveau

Je hebt in ons staatsbestel coalities nodig, dus tja daar kom je niet echt omheen ;) .

Ik ben benieuwd naar hun tegenfilm.

:D:D:D

Tja ik ben het lang niet altijd eens met Wilders hij is te extreem en te 'alleen tegen de Islam', maar een tegenbeweging. :cool: Dat is zoiets politiek corrects, dat is zo van kijk ons eens 'goed' en niet racistisch zijn, daarvan moet ik even overgeven.

Ik krijg alleen meer begrip voor Wilders als ik dit geouwehoer aanhoor. Wilders het grote kwaad. :rolleyes:

Terug
Naar boven