MuscleMeat

Telekinese

• Topic Starter Topic Starter
Wax out wax in wax out wax in wax out wax in wax out wax in !!!

Nee, dat is het eerste deel toch. Ik bedoel dat deel, waarin die oude gozer een meid van 16 een cursus karate geeft in een schuur. Dan moet ze met een theedoek om, balen hooi kapot slaan.

Heb alleen de eerste deel gezien...ik heb wel back to the future 1 2 3 4 gezien. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: wat een dwaas

een jaar aan het oefenen :roflol:

whahahahahaha

20ste eeuws fysici hebben gravitatie, electromagnetisme en wat ik nog allemaal kunnen verklaren, waarbij het hele energiespectrum op macro niveau valt te verklaren, maar een paar internetkneuzen kunnen zogezegd alle natuurwetten doen vervallen door pennetjes te bewegen :rolleyes: Ook bizar dat doorheen dev geschiedenis van serieuze wetenschap nooit iemand in contact is gekomen met dergelijke zaken, maar sinds de opkomst van internet en andere polulaire media, en zowat elke ongeletterde dwaas boeken kan uitgeven is er een hele wereld opengegaan van telekinese, buitenaards beschavingen en andere pseudoshit. rara hoe zou het komen.

btw geloof je ook in atlantis musclebear?

en kunnen honden ook an telekinee doen of is dit een louter menselijke aangelegenheid?

bear wanneer kan ik nu eens jouw bezig zien???

MuscleBear
ik kan overal geraken, wanneer kan ik jouw in actie zien???

DE IS DE DUIDELIJKSTE TK FILMPJE DIE IK KAN !!!!

Waar blijft hij met zijn magneet?

KLIK

Ziet er inderdaad geloofwaardig uit.:)

KLIK ..Heerlijk filmpje. :p

Maar volgens vele sites waar ze je telekinese proberen re leren zeggen ze dat je geen spanning op je lichaam moet hebben, je moet het doen met de geest, maar deze knakker shaked als een junk met z'n handen; volgens mij heeft hij er aardig spanning op staan....??

Dat is de energie die eruit flowt die zorgt namelijk voor spanningen.
Het filmpje is prachtig, kom nu maar eens met de magneettheorietje!

Oh mag ik ook een keer Bear?!

Komt ie!

KLIK!!!

Hahaha ja volgens mij ook ja....
Ik zie niet wat je bedoelt hoor, of wil je het gewoon niet zien?
Dat kan ook hoor, maar dan kun je hem beter ook niet afspelen :)

ben jij gewoon dom of wa? zie je dat stukje midden in het glas niet?

Ten eerste moet ik zeggen dat ook ik erg sceptisch ben met zulke dingen , maar dat stukje in het midden van het glas is ( voor mij iig ) duidelijk een aanhechting waar dit glas aanvast heeft gezeten bij fabrikage en heeft niets met dit te maken imo

Terug
Naar boven