AndroidHealthClinic

Telekinese

omdat je het niet op commando wil doen zal ik mijn gsm nummer wel eens door pmm'en
als je zin hebt om het te doen bel je me maar, kom ik wel snel naar je toe

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaha.
Kijk voor mij zijn jullie antwoorden niet zinloos omdat het niet mijn doel is jullie op andere gedachten te brengen...
Het is soms erg leerzaam voor mij maar meestal toch erg grappig :D

DE IS DE DUIDELIJKSTE TK FILMPJE DIE IK KAN !!!!

Waar blijft hij met zijn magneet?

KLIK

Lol, the poster van die video heeft er zelfs bijgezet dat het een illusie is.:rolleyes:

Je komt steeds met je: "dit ziet er wel geloofwaardig uit dus moet het wel echt zijn" commentaar. Goocheltrucs zien er ook geloofwaardig uit maar ik hoor niemand beweren dat die echt zijn.

Lol, the poster van die video heeft er zelfs bijgezet dat het een illusie is.:rolleyes:

Je komt steeds met je: "dit ziet er wel geloofwaardig uit dus moet het wel echt zijn" commentaar. Goocheltrucs zien er ook geloofwaardig uit maar ik hoor niemand beweren dat die echt zijn.

Inderdaad. Net zoals dat naakte wijf dat allemaal doekjes uit d'r k*t trok. Het ziet er allemaal leuk uit, maar het is niet echt. Goocheltrucs, dat is het juiste woord.

Je zou ook eens een keer kunnen reageren op die mand waar je steeds doorheen valt.:rolleyes:

Kun je me dan ook vertellen waarom dat balletje altijd onder een andere beker zit dan ik denk?? Ik geloof er wel in, maar het kost me handen vol geld.

List en bedrog,..balletje balletje is verboden !!!
Dat veel nep is wil niet zeggen dat het niet bestaat.

oh ok. Maar de rest die je post is wel echt dus?:D:D

kom aan zeg, je post een hele thread vol met youtube filmpjes als bewijs van telekinese en als iemand dan kan aantonen dat het fake is post je een nieuwe ???

owned_help.jpg

kom aan zeg, je post een hele thread vol met youtube filmpjes als bewijs van telekinese en als iemand dan kan aantonen dat het fake is post je een nieuwe ???

owned_help.jpg
en bovendien mag niemand hem in actie zien

jaja je bent al lang door de mand gevallen bear

Als je er maar in gelooft kan het. Ik heb net contact gehad met de theepot waarin ik geloof, jullie moeten de groeten hebben.

Doe de groetjes terug. :D

Natuurlijk, als ik er niet in geloof dan zou ik het ook niet posten.
En het is aan jou wat je wel en niet wil geloven. :D

Hahaha, je lijkt wel zo'n kind dat niet wil geloven dat Sinterklaas niet bestaat nadat zijn ouders hem het treurige nieuws verteld hebben.

Zelfs de grootste zweefkees kan jij niet meer serious nemen na het posten van filmpjes waar in de beschrijving al wordt gezegd dat ze nep zijn!

In feite komt jouw beargumentering hier op neer: Als het filmpje er een beetje geloofwaardig uitziet dan is het echt. Hahahah!

Terug
Naar boven