- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Medievil zei:ik ga het leren, bear als ik het kan krijg jij van mij 100 euro
ik geloof er niet echt in, maar wie weet, je moet voor alles open staan vind ik
edit: wacht anders een half miljoentje, hoe ik de rest van dat geclaimde geld
zal maar ff geloven dat het kanHet is vrijwel kansloos als je met een instelling als deze eraan te beginnen.
Waarom?
Omdat je erin moet geloven anders werkt het nada, dus als je er echt aan wilt beginnen zul je toch echt moeten proberen om erin te geloven en het een kans geven.
Ik ben benieuwd of het jou lukt.
Laat maar weten of er iets gebeurt.

Het is vrijwel kansloos als je met een instelling als deze eraan te beginnen.
Waarom?
Omdat je erin moet geloven anders werkt het nada, dus als je er echt aan wilt beginnen zul je toch echt moeten proberen om erin te geloven en het een kans geven.
Ik ben benieuwd of het jou lukt.
Laat maar weten of er iets gebeurt.
Dus hoe meer je gelooft, hoe meer kans dat het lukt? Waarom lukt het dan niemand, geloven ze nog steeds niet genoeg?
waarom heeft hij eigelijk dat glas nodig voor zijn TK te doen werken, dat zou alleen je hersengolven moeilijker doorlaten.

ooit een pen meermaals tegen een magneetje gewreven?
Die site die je aan het begin gaf, is wel een beetje gaar. Voor het grootste deel geschreven door kinderen van de basisschool, die hun eigen telekinese-groepje hebben
En dit soort dingen staan er ook in:
'There might even come a point where you can feel your whole surroundings, your environment, at the same time. Some time ago I saw a TV report about a group in Germany where a professor of anthropology teaches the people to ?see? without using their eyes. His students can actually see in a 360-degree perspective and even read books without opening their eyes.'
Vind het nogal fake overkomen, maar zal deze week is me best doen om zo'n papiertje op een naald te bewegen.
Trouwens, water is ook geladen en je kunt een straal water gemakkelijk laten 'bewegen'. Geloof dat je de meeste dingen wel kunt laden met elektriciteit.

En dit soort dingen staan er ook in:
'There might even come a point where you can feel your whole surroundings, your environment, at the same time. Some time ago I saw a TV report about a group in Germany where a professor of anthropology teaches the people to ?see? without using their eyes. His students can actually see in a 360-degree perspective and even read books without opening their eyes.'

Die hinata en neji kunnen dat toch.
One day I was angry with a teacher. The funny thing is that I don't even remember why. Anyway, I've moved her chair away when she tried to sit down. She was already an old person and I still feel her pain. That was the darkest day in my life. They even wanted later to kick me out of the college for this. Thanks God, I have had enough courage to hold a speech about TK and promised never again to use it in school time.