XXL Nutrition

Telekinese

ik ga het leren, bear als ik het kan krijg jij van mij 100 euro;)
ik geloof er niet echt in, maar wie weet, je moet voor alles open staan vind ik

edit: wacht anders een half miljoentje, hoe ik de rest van dat geclaimde geld

Laatst bewerkt:
Medievil zei:
ik ga het leren, bear als ik het kan krijg jij van mij 100 euro
ik geloof er niet echt in, maar wie weet, je moet voor alles open staan vind ik

edit: wacht anders een half miljoentje, hoe ik de rest van dat geclaimde geld

Het is vrijwel kansloos als je met een instelling als deze eraan te beginnen.
Waarom?
Omdat je erin moet geloven anders werkt het nada, dus als je er echt aan wilt beginnen zul je toch echt moeten proberen om erin te geloven en het een kans geven.
Ik ben benieuwd of het jou lukt.
Laat maar weten of er iets gebeurt.

Dus hoe meer je gelooft, hoe meer kans dat het lukt? Waarom lukt het dan niemand, geloven ze nog steeds niet genoeg?

Waarom?
Omdat je erin moet geloven anders werkt het nada, dus als je er echt aan wilt beginnen zul je toch echt moeten proberen om erin te geloven en het een kans geven.
zal maar ff geloven dat het kan

hoelang duurde het voordat het jouw lukte
meer dan een jaar begin ik er niet aan:D

HealthCity of musclebear
het is bijna kerst vakantie, ik stel dus voor dat we dan afspreken en 1 van jullie dan een demonstratie kan geven

omdat je er hard in moet geloven lijkt het me niet meer dan logisch dat ik het eerst in actie zie

waarom heeft hij eigelijk dat glas nodig voor zijn TK te doen werken, dat zou alleen je hersengolven moeilijker doorlaten.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom?

Helemaal mee eens, TK werkt niet met die instelling.
En dat is wat ik de hele tijd aan TAL probeer duidelijk te maken.

Dus hoe meer je gelooft, hoe meer kans dat het lukt? Waarom lukt het dan niemand, geloven ze nog steeds niet genoeg?

Nee geloven is niet genoeg,..concentratie, kontakt maken met het object en geduld zijn net zo belangrijk.

Als je bv NOT IMPORTANT ziet, die schrijft zeer boeiende artikels.
Als je zijn filmpjes ziet dan zien die er echt wel geloofwaardig uit voor mij.
Zo iemand die gaat echt niet zulke verhalen schrijven en filmpjes maken om iedereen eens flink in de maling te nemen.
Ik onderzoek elke filmpje op waarheid, en ik heb genoeg verstand van videobewerking dat ik daar door heen kijk als het fake zou zijn.
Als je dat filmpje neemt van die pen van NI, dan zou ik niet kunnen verzinnen wat die pen doet bewegen zonder TK.

[Link niet meer beschikbaar]

waarom heeft hij eigelijk dat glas nodig voor zijn TK te doen werken, dat zou alleen je hersengolven moeilijker doorlaten.

Een glas over je object is om beweging van de wind/tocht uit te sluiten.
Ook om het gewoon moeilijker te maken.
Het is in feite niet moeilijker maar veel denken dat wel, ze vormen een blokade en dan lukt het niet meer.
Gewicht kan ook als blokade werken,..een rietje gaat voor je idee beter dan een baksteen.
Gewicht heeft er op een bepaalde manier wel mee te maken.. het staat wel ergens beschreven maar ik zou het zo ff niet weten. :D

ooit een pen meermaals tegen een magneetje gewreven?

Die site die je aan het begin gaf, is wel een beetje gaar. Voor het grootste deel geschreven door kinderen van de basisschool, die hun eigen telekinese-groepje hebben :roflol:

En dit soort dingen staan er ook in:
'There might even come a point where you can feel your whole surroundings, your environment, at the same time. Some time ago I saw a TV report about a group in Germany where a professor of anthropology teaches the people to ?see? without using their eyes. His students can actually see in a 360-degree perspective and even read books without opening their eyes.'

Vind het nogal fake overkomen, maar zal deze week is me best doen om zo'n papiertje op een naald te bewegen.

Trouwens, water is ook geladen en je kunt een straal water gemakkelijk laten 'bewegen'. Geloof dat je de meeste dingen wel kunt laden met elektriciteit.

Laatst bewerkt:
ooit een pen meermaals tegen een magneetje gewreven?

Ja of een ballon tegen je wolle trui.. :rolleyes:
Zo kunnen we nog wel ff door blijven gaan.
Ik zie niet hoe jij dat voor je ziet maar goed.
Ik zie een tafel en een plastic pen..het enige wat in mij opkomt is nylon draad en dat later weggummen.
Maar de manier waarop de pen beweegt lijkt me dat onwaarschijnlijk..hetzelfde met het filmpje van dat boek.
Maar nogmaals iemand gaat niet zulke verhalen schrijven en zulke filmpjes maken voor de kat zijn viool.

Die site die je aan het begin gaf, is wel een beetje gaar. Voor het grootste deel geschreven door kinderen van de basisschool, die hun eigen telekinese-groepje hebben :roflol:

'There might even come a point where you can feel your whole surroundings, your environment, at the same time. Some time ago I saw a TV report about a group in Germany where a professor of anthropology teaches the people to ?see? without using their eyes. His students can actually see in a 360-degree perspective and even read books without opening their eyes.'

Vind het nogal fake overkomen, maar zal deze week is me best doen om zo'n papiertje op een naald te bewegen.

Trouwens, water is ook geladen en je kunt een straal water gemakkelijk laten 'bewegen'. Geloof dat je de meeste dingen wel kunt laden met elektriciteit.

Als je het fake vind overkomen dan weet ik niet of het je gaat lukken
En als het je lukt binnen een week dan is dat beginners geluk.
Maar ik wens je veel succses !!

Tip: Als je kontakt hebt met je object.. probeer er door heen te kijken.. dan zul je op gegeven moment het zien gaan bibberen..als je dat moment kan vasthouden dan ben je op de goede weg. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Haha, zat ik ook al aan te denken. Echt zo'n figuur uit naruto :D Die hinata en neji kunnen dat toch.

Die Not_Important is wel een master hoor, hij kan zelfs stoelen bewegen :P
One day I was angry with a teacher. The funny thing is that I don't even remember why. Anyway, I've moved her chair away when she tried to sit down. She was already an old person and I still feel her pain. That was the darkest day in my life. They even wanted later to kick me out of the college for this. Thanks God, I have had enough courage to hold a speech about TK and promised never again to use it in school time.

remote_view_graphic.gif

Jullie hebben het over remote viewing, esp, is wat anders dan TK waar deze topic over gaat. :D

In de karate kid deel 4 kunnen ze dat ook ;) Eerlijk gezegd gaat dat me net iets te ver, om ook maar een beetje te geloven. Hoe vet het ook mag zijn :P

Terug
Naar boven