XXL Nutrition

Telekinese

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahaha

leuk magneetje

Er zullen altijd mensen zijn die alles namaken, maar dat wil niet zeggen dat het niet bestaat.
Het is aan jou wat je gelooft en wat niet.

Ik snap het idee van mensen overtuigen op dit gebied niet zo. Als je het kunt, houd je dat toch lekker voor jezelf of je laat je testen door een team van wetenschappers. Die filmpjes van internet voegen niks toe aan deze discussie.

Ik snap het idee van mensen overtuigen op dit gebied niet zo. Als je het kunt, houd je dat toch lekker voor jezelf of je laat je testen door een team van wetenschappers. Die filmpjes van internet voegen niks toe aan deze discussie.

bewust maken heet dat.

bear, ik kan overal geraken
dus, wanneer kan ik jouw in actie zien??????

of kan je het helemaal niet?

Laatst bewerkt:
De filmpjes zijn een stimulans en ze inspireren mensen om het ook eens te proberen.
Het filmpje van dat wijf is nep, is bewezen ook, want je ziet wires lopen als je goed kijkt.

Ziet er ook wel een beetje nep uit dat gewibel van die pen...

Leer het zelf, dat bespaart je een hoop reiskosten.

Leer het zelf, dat bespaart je een hoop reiskosten.
was ik van plan, maar omdat bigr er zelf heel erg in geloofde en er niet in slaagde, en je er hard in moet geloven voordat het werkt lijkt het me niet meer dan logisch dat ik het in actie ziet

boerenbedrog heet dat. Als iemand echt de gave heeft om dingen te bewegen dan stapt ie gewoon het eerste beste TVstation binnen, die regelen een deurwaarder en wat experten en geven je d'r nog een smak geld bovenop.
Dat bedoelde ik inderdaad. Het enige wat je iemand bewust maakt, is dat telekinese vaak gefaked wordt. Als het al zou kunnen (ga overigens vandaag maar eens aan de slag met zo'n psy-wheel ;)), dan wordt het al goed verpest door al die k*tfilmpjes.

Oftewel niemand mag het zien maar we moeten het wel geloven? Tja dan blijf ik toch maar geloven in mijn theepot die ergens in de ruimte zweeft.

Terug
Naar boven