AndroidHealthClinic

Telekinese

Ik heb zo een hekel aan mn stageplek, ze hebben een toilet een meter van de studio af. En zo een wc waar je stront meteen het water in knalt.

Ik ga dus bijna niet omdat je alles ruikt, en alles hoort.

Goed, zometeen lunch, dan even die 30 cm Subway sandwich van gister eruit drukken in de vorm van een 65 cm banketstaaf.

De t*ring.. als ze me nu ontslaan vind ik het terecht.

Als ik ooit mn eigen bedrijf begin zet ik in ieder geval luchtverfrisser neer, idiots.

wow jij hebt echt de gave muscleboer, m'n derde been beweegt vanzelf :eek:

en op en neer en op en neer

en spuuuuuuuuuuuuiiiiiiit :hb:

• Topic Starter Topic Starter
Wil je een beurt? :hornyna:

Je komt wel zo over.
Een Nederlands spreekwoord is: WAAR HET HART VAN VOL IS, DAAR LOOPT DE MOND VAN OVER !!! :D

dat is wel lekker makkelijk: er is nog geen bewijs geleverd omdat "de huidige wetenschappers binnen een bepaald materialistsich kader denken". Maar er zijn wel statistisch significante resultaten.,...bla bla bla.

Dus wat je ons vertelt moet men dus maar voor waar aannemen zelf als er geen bewijzen voor zijn?
Dan kan men toch van alles beweren? Waarom geloof je dan bijv dat TK gebonden is aan bepaalde regels? Ik kan je evengoed vetellen dat tjk het gevolg is van geesten die het voorwerp doen bewegen als ze zien dat iemand dat met zijn gedachte probeert. Tja, ik kanhet niet bewijzen maar dat mag voor joj, musclebear, geen probleem zijn he;

Je kan toch begrijpen dat mensne niks van je verhaal geloven omdat ze nog nooit een bewijs hebben gezien.

Jij zal nooit TK leren. :D

Knap dat je voor iedereen kan spreken. :D

Je zegt niemand en daar bedoel je iedereen mee.
Er zijn heel veel mensen die TK beoefenen en er komen elke dag weer nieuwe bij.
Er zijn ook mensen die afhaken natuurlijk, of er sowiso niet eens aan beginnen.

Million Dollar Challenge

wie kan bewijzen dat hij dit kan kan 1 miljoen dollar winnen. Het is nog nooit gelukt. Dat s voor mij al een serieuse indicatie he.

De 'Babyfluisteraar' gaat een poging doen! :p

binnenkort weten we meer:

Een huilbaby vertelt dat zijn moeder op haar veertiende werd verkracht en dat zij nog steeds door die ervaring wordt gekweld. Een lastig kind van twee beschrijft hoe zijn moeder werd mishandeld. Een klein jongetje vertelt dat hij steeds huilt in de auto, omdat hij niet wil dat zijn moeder voorin zit.
De verhalen die het welbespraakte Schotse medium Derek Ogilvie (41) vertelt, zijn volgens de sceptici waanzin, maar volgens zijn 'volgelingen' vooral opzienbarend.
Ogilvie merkte op zijn negende dat hij anders was, toen hij de overleden buurman steeds in zijn kamer zag staan. Pas sinds een jaar of zes praat hij op verzoek met de bewoners van gene zijde. Een paar jaar geleden, tijdens een sessie met een vrouw die haar jonge kind bij zich had, ontdekte hij dat hij nóg iets bijzonders kan: Ogilvie praat met baby's en kleine kinderen met problemen. Als we de verhalen in zijn kersverse boek 'De babyfluisteraar' moeten geloven, weet hij de kleinste ettertjes binnen de kortste keren om te vormen tot modelbaby's, door met ze te communiceren en hun ouders door te geven waar het probbleem zit. „Ik ben de stem van baby's", zo legt hij uit tijdens een bliksembezoek aan Amsterdam. „Ik krijg beelden, plaatjes, en emoties door die ouders kunnen vertellen waarom kinderen bepaald gedrag vertonen. Dat kan soms een echte eye-opener zijn voor ouders. Kinderen voelen ontzettend veel dat beseffen véél ouders niet. Ik hoop dat ze van mij leren zich open te stellen voor hun kind."
Succesvol is hij ook, want de schare fans is aanzienlijk gegroeid sinds hij wekelijks pp zondagavond op tv is met zijn programma 'De babyfluisteraar'.
Ogilvie is trouwens niet alleen paranormaal begaafd, maar ook bijzonder ambitieus. Naast een boek, het tweede is persklaar, en een tv-serie (de volgende reeks staat al op stapel) gaat hij de komende maanden in navolging van het andere RTL-medium, de Amerikaanse Char Margolis, het land in voor grootscheepse sessies met kinderen en hun ouders.

Daarna vertrekt hij naar Amerika, ook voor promotiewerk, en een grote uitdaging. Een stichting van sceptici, The James Randi Foundation, looft een miljoen dollar uit voor degene die hen kan overtuigen van zijn paranormale krachten. Nog niemand heeft het bedrag binnengehaald, wel zijn er al tientallen kandidaten als fraudeur ontmaskerd. „Ik wil dat geld, want ik kan er veel kinderen mee helpen, maar ik wil vooral laten zien dat ik 'the real deal' ben", zegt hij zelfbewust. „Ik ben geen leugenaar! Hoe kan ik al die informatie anders doorkrijgen? Ik vertel ouders de dingen die hun kind mij vertelt: dat ze een rode Volvo hebben.

Bron: Noordhollands Dagblad

Het mag zo onderhand toch wel bekend zijn dat het enige wat musclebear hier wil is hier constant de meest vergezochte zogenaamd paranormale troep posten om reacties uit te lokken, kijk maar eens naar wat voor onzinnige topics hij de laatste tijd geopend heeft, gun en aub zijn pleziertje niet en smijt em op negeer

Lees En Reageer Hier Dan Niet !!!!!
Genoeg Andere Topics !!!

lol ik ontdek deze shizzl nu pas. Ik lig hier echt krom van het lachen om al die posts van musclebear. Ik heb nog nooit eerder gezien dat een naief figuur zich zo elitair opstelt ten opzichte van de rest :roflol:

Damm nu gaan die malloten ook al baby's misbruiken voor hun praktijken. Schandalig eigenlijk, maar goed die ouders zijn ook geflipt dat ze hun kind daar aan bloot stellen.

Terug
Naar boven