AndroidHealthClinic

Telekinese

Van teveel chinezen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan je vanzelf telekinese

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Musclebear, ik zei dat niemand het kan aanleren omdat het gewoonweg niet bestaat.

Geloof jij ook dat tuinkabouters eigenlijk van mars komen?

geloof niet echt in die shit maar toch 1 ding wat ik me afvraag..

er zijn forums zoals dutchbodybuilding die zo'n dingen doen, en dan zie je echt iedereen posten ik kan dit al, en voor dat moet je dat doen etc etc..
lijkt me vreemd als het allemaal leugens zijn, onlangs nog zo'n forum tegengekomen over aura's zien

Mijn vriendin zag ook aura's maar na haar oogoperatie gaat het een stuk beter.

geloof niet echt in die shit maar toch 1 ding wat ik me afvraag..

er zijn forums zoals dutchbodybuilding die zo'n dingen doen, en dan zie je echt iedereen posten ik kan dit al, en voor dat moet je dat doen etc etc..
lijkt me vreemd als het allemaal leugens zijn, onlangs nog zo'n forum tegengekomen over aura's zien

De Para-wereld is vrij groot, maar goed hoeveel mensen geloven er nog steeds in een god? Die wereld is nog veel groter. Het 'onverklaarbare' trekt mensen gewoon aan.

god is nu wel iets anders, die mensen geloven gewoon de bijbel en negeren dan wel de wetenschap, bij telekenise zou het moeten te bewijzen vallen als het echt kon, iemand die er in gelooft en het niet kan vind ik maar een sukkel...

god is nu wel iets anders, die mensen geloven gewoon de bijbel en negeren dan wel de wetenschap, bij telekenise zou het moeten te bewijzen vallen als het echt kon, iemand die er in gelooft en het niet kan vind ik maar een sukkel...

Heb je musclebear's bijdrage niet gelezen?

Die legt uit dat telekinese niet werkt als je het moet bewijzen of als je het voor geld doet.

Das toch een mooie verklaring he. Het bestaat dus wel hoor maar geen enkele stabiele mens heeft het ooit mogen aanschouwen; Het werkt alleen maar als je er zelf in geloofd en als je alleen bent. Fantastisch toch?

Ik kan vliegen maar het lukt nooit als iemand me vraagt het te bewijzen. Ik kan het ook niet als ik er mijn voordeel kan uithalen.

doet me denken aan die man die al 30 jaar niet heeft geslapen maar snachts alleen moet zijn om te "mediteren"

Het blijft in beide gevallen geloven in onbewijsbare zaken. Daar zit de overeenkomst in. Mensen zijn daar gewoon ontvankelijk voor, waarschijnlijk omdat de werkelijkheid hun te rauw op het dak valt.

Mensen die in TK geloven zijn niet alleen TK-gelovers, maar die geloven ook in een heel spectrum andere para-normale zaken. Daarmee implicerend dat er meer moet zijn dan het waarneembare en wat voldoet aan de natuurkundige wetten. Waarneembare dus ook hetgenen wat je niet direct ziet maar wel meetbaar is.

Meta-fysische zaken zijn niet meetbaar en dus onbewijsbaar. Het is aan de meta-fysici om aan te tonen dat er wel bewijs geleverd kan worden. Ik vrees dat Pasen, Pinksteren, Hemelvaartsdag, Kerst etc nog eerder op 1 dag gaan vallen.

Onzin Smonzin!

Het blijft in beide gevallen geloven in onbewijsbare zaken. Daar zit de overeenkomst in. Mensen zijn daar gewoon ontvankelijk voor, waarschijnlijk omdat de werkelijkheid hun te rauw op het dak valt.

Mensen die in TK geloven zijn niet alleen TK-gelovers, maar die geloven ook in een heel spectrum andere para-normale zaken. Daarmee implicerend dat er meer moet zijn dan het waarneembare en wat voldoet aan de natuurkundige wetten. Waarneembare dus ook hetgenen wat je niet direct ziet maar wel meetbaar is.

Meta-fysische zaken zijn niet meetbaar en dus onbewijsbaar. Het is aan de meta-fysici om aan te tonen dat er wel bewijs geleverd kan worden. Ik vrees dat Pasen, Pinksteren, Hemelvaartsdag, Kerst etc nog eerder op 1 dag gaan vallen.

Ja, ja, en dan ga je straks zeker ook nog zeggen dat die mensen hoog-sensitief zijn!!

Kijk maar naar mijn signature, het perfecte en voor bodybuilding het meest relevante voorbeeld van telekinese

Nee jij probeert je eruit te lullen door niet te reageren om het feit dat je eerst drie keer wat aan mij vraagt om vervolgens op het einde te zeggen dat ik beter niet kan reageren.
En ik denk dat ik duidelijk genoeg ben, ik kan niet alles voor gaan kauwen.

Wat voor jou crap is hoeft nog niet voor de miljoenen andere zo te zijn.
Er zijn genoeg bewijzen geleverd, en het grootste bewijs ben jezelf en als jij zegt dat het crap is dan is dat voor jou zo...
Dat het je niet lukt is omdat je er niet genoeg in gelooft,.. en aan je reakties te zien is dat ook zo.
misschien probeer je het ooit later nog eens.

Je ervaring is negatief anders zou je nu nog aan meditatie doen.
En niemand zegt dat je met meditatie speciale krachten ontwikkelt.
Het is alleen maar een hulpmiddel.

Heldervoelendheid houdt in dat je informatie ontvangt via je gevoel.
Deze energieën of krachtvelden word je zowel via je lichamelijke als via je geestelijke gevoel gewaar.
Het zuiverst waarneembaar en controleerbaar zijn de emotionele en lichamelijke gevoelens die je oppikt van andere mensen en dieren.
Verder, de stemming in een omgeving of de atmosfeer die je aanvoelt op een bepaalde plaats...zoek het anders ff op.

Hahaha de rest, natuurlijk jongen je hebt helemaal gelijk van iedereen die jou gelijk geeft.
Dan hebben ook nog veel geen mening of lezen dit niet eens, en een klein percentage snap wat ik bedoel. :D

Het liefst zou ik hierop willen reageren, maar dan moet ik mijn trillingsgetal afstemmen op het niveau van dit indigo-kind. Aangezien ik hier niet sensitief genoeg voor ben en door mijn te zwakke geloof nu gestraft ben met minder bewustzijn lijkt het me gemakkelijker om mijn aandacht bij de lagere energievelden te houden... :cool:

Het spijt me, oh uber-sensitieve. Misschien kom ik je over 100 volgende levens nog wel eens tegen zodra mijn bewustzijn wel genoeg gelouterd is.

• Topic Starter Topic Starter
Het mag zo onderhand toch wel bekend zijn dat het enige wat musclebear hier wil is hier constant de meest vergezochte zogenaamd paranormale troep posten om reacties uit te lokken, kijk maar eens naar wat voor onzinnige topics hij de laatste tijd geopend heeft, gun en aub zijn pleziertje niet en smijt em op negeer

Het is idd zogenaamde troep voor mij, en wat het voor jou is boeit me niet meer.
Meestal maak je een topic voor reacties, denk je ook niet?
Als jij nu daar mee begint met negeren dan doe ik met je mee. :D

Het is idd zogenaamde troep voor mij, en wat het voor jou is boeit me niet meer.
Meestal maak je een topic voor reacties, denk je ook niet?
Als jij nu daar mee begint met negeren dan doe ik met je mee. :D

Verdarre, dit is je derde reply met exact dezelfde tekst.
Zal eric ff wakker bellen.

• Topic Starter Topic Starter
Is het je al opgevallen dat het de derde reply is op de zelfde tekst die Gorilla in elke topic van mij post?, nee?, wordt zelf dan ff lekker wakker.
En kappe met je kinderachtig gedreig.

Tis erg jammer dat sommige mensen zo kortzichtig zijn, en de moeite niet willen doen om het zelf te ervaren.
Ik kan Mb's verhaal bevestigen dat zodra je Tk onder druk moet beoefenen of om de verkeerde redenen gedaan moet worden, dat het idd niet zal werken.
Wat ik wel erg jammer vind is dat een aantal mensen hier respectloze reacties geven, omdat ZIJ er niet in geloven.
Of je nou in Alïens gelooft of met bomen kan praten, dan vind ik dat je nog respectvolle reacties kunt geven niet?

Voor de geïntresseerden een paar strakke filmpjes.

Pen bewegen

Boek bewegen

Telefoon bewegen

Psi Wheel geisoleerd

Veel kijkplezier :)

Respect moet je verdienen, ik heb in ieder geval geen respect voor degenen die geen respect kunnen opbrengen voor de natuurwetten. Het is serieus een schande dat mensen hun eigen werkelijkheid creeren en anderen mede laten geloven in iets wat nooit te bewijzen valt.

Maar goed dat is mijn persoonlijke mening, die kan hard over komen.

Tis erg jammer dat sommige mensen zo kortzichtig zijn, en de moeite niet willen doen om het zelf te ervaren.
Ik kan Mb's verhaal bevestigen dat zodra je Tk onder druk moet beoefenen of om de verkeerde redenen gedaan moet worden, dat het idd niet zal werken.
Wat ik wel erg jammer vind is dat een aantal mensen hier respectloze reacties geven, omdat ZIJ er niet in geloven.
Of je nou in Alïens gelooft of met bomen kan praten, dan vind ik dat je nog respectvolle reacties kunt geven niet?

Voor de geïntresseerden een paar strakke filmpjes.

Pen bewegen

Boek bewegen

Telefoon bewegen

Psi Wheel geisoleerd

Veel kijkplezier :)

als iemand met bomen kan praten dan heeft hij geen baat bij een respectvolle reactie, maar bij een opname in een inrichting

Terug
Naar boven