hé jongens ik zit met een probleem
ik heb net een kuur anavar achter de rug
6 weken 1ste:10mg 2de 20mg 3de 30mg 4de 40mg 5de 30mg 6de 20mg
ik heb deze manier van kuren gedaan omdat ik niet van plan was om na te kuren met nolvadex aangezien deze op te sporen is bij dopingcontrole.
ik ben dus wielrenner.
tijdens mijn kuur voelde ik me enorm sterk en deed ik steeds mee om te winnen wat toch de bedoeling is.
Nu is inmiddels mijn kuur al zo 2 weken gedaan en ik geraak niet meer vooruit in de koers.
ik herstel gewoon niet ,constant in het rood .
terwijl er niet eens zo hard gekoerst werd.
heb nu al een 3 tal koersen gereden na mijn kuur en telkens moeten opgeven helemaal leeg en geen enkele kracht.
nu vroeg ik me af of het kan zijn of je zo'n terugval krijgt na een anavar kuur,en zo ja hoelang duurt het of wat kan ik nu doen om terug op niveau te komen.
of ligt het aan iets helemaal anders.
ik weet jullie zijn geen dokters maar, hebben meer ervaring dan dokters in deze onderwerpen .
alle info welkom
greats
ik heb net een kuur anavar achter de rug
6 weken 1ste:10mg 2de 20mg 3de 30mg 4de 40mg 5de 30mg 6de 20mg
ik heb deze manier van kuren gedaan omdat ik niet van plan was om na te kuren met nolvadex aangezien deze op te sporen is bij dopingcontrole.
ik ben dus wielrenner.
tijdens mijn kuur voelde ik me enorm sterk en deed ik steeds mee om te winnen wat toch de bedoeling is.
Nu is inmiddels mijn kuur al zo 2 weken gedaan en ik geraak niet meer vooruit in de koers.
ik herstel gewoon niet ,constant in het rood .
terwijl er niet eens zo hard gekoerst werd.
heb nu al een 3 tal koersen gereden na mijn kuur en telkens moeten opgeven helemaal leeg en geen enkele kracht.
nu vroeg ik me af of het kan zijn of je zo'n terugval krijgt na een anavar kuur,en zo ja hoelang duurt het of wat kan ik nu doen om terug op niveau te komen.
of ligt het aan iets helemaal anders.
ik weet jullie zijn geen dokters maar, hebben meer ervaring dan dokters in deze onderwerpen .
alle info welkom
greats

ik heb er 9 weken á 100mg per dag op zitten en ik voel me nog prima op een tijdelijk k*t-libido na wat nu weer terug komt...