GOLDEN MUSCLES
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eindelijk 3 kwart weten in te steken... begint mijn hele been ineens gek te doen... godver.
niet echt pijn maar kon niet door steken omdat mijn been te erg bewoog.
zenuw?
Heb je een nieuwe plek geprobeerd waar je een tijdje niet hebt geprikt? Verder moet je idd gewoon volledig ontspannen maar als je in die state of mind zit is t natuurlijk k*t om daar uit te komen.
Als ik gummie19 goed begrijp moet je eens proberen om 'm niet op de huid te zetten en er dan in te drukken maar om 'm gewoon er in één keer in te rammen, heb je misschien ook minder last van de vrees dat het mis gaat.
Ja een soort van dart zeg maar, voelje er niets van
---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 16:02 ----------
En zorg nu eerst maar datje een beetje kalm word/blijft. dat lijkt me het grootste euvel.
Zowiezo been is bij mij ook vaak een zenuw, echt beter gewoon inje bil injecteren lkkr kalm gaan liggen of staan en ontspannen, spuitje vast als een dart en erin, alsje dan te gestresst bent blijfje gewoon ff paar seconden liggen voorje verder gaat.
Je maakt het te groot in je hoofd kerel
Je helpt 3 mensen met zetten maar geen enkel kan die dienst verlenen aan jou?

Dan prik je ook raar bro, no offence. Ik heb in beide glutes en beide quads al ik weet niet hoevaak gezet en heb nog maar 1 keer een zenuw geraakt.
Jammer dat 't je niet wil lukken, succes met je nakuur. Arofixen idd, zou t gewoon een week of 4 doen denk ik. Beetje aanvoelen voor jezelf

klopt daar beginnen ze niet aan zeggen ze. durven ze niet.
---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 16:44 ----------
het blijft jeuken hehehehe
misschien dat ik na het eten nog een poging waag![]()
Na alles wat ik hier leesde, zou ik niet opgeven man.. Rustig zijn.. Kalm blijven.. Tzit echt in het kopje.. Op dat vlak is tren een kl***zak..
Snap die mensen niet die te p*ssy zijn om zelf te injecten.
Ik zou me doodschamen als ik aan een maat moest vragen om een naald in mijn kont te zetten

Hey! En nu? Nog gelukt iemand te vinden of toch zelf geprikt?