Fitness Seller

Test 500mg Tren 400MG

• Topic Starter Topic Starter
eindelijk 3 kwart weten in te steken... begint mijn hele been ineens gek te doen... godver.
niet echt pijn maar kon niet door steken omdat mijn been te erg bewoog.

zenuw?

klopt idd.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 15:15 ----------

volgende poging....

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 15:16 ----------

nog even een vraag.

been geknikt of recht op een tafeltje ofzo?

Laatst bewerkt:
Heb je een nieuwe plek geprobeerd waar je een tijdje niet hebt geprikt? Verder moet je idd gewoon volledig ontspannen maar als je in die state of mind zit is t natuurlijk k*t om daar uit te komen.
Als ik gummie19 goed begrijp moet je eens proberen om 'm niet op de huid te zetten en er dan in te drukken maar om 'm gewoon er in één keer in te rammen, heb je misschien ook minder last van de vrees dat het mis gaat.

opnieuw gezet in linker been deze keer.

zelfde verhaal te erg schokken waardoor ik hem niet kan injecteren...

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 15:25 ----------

het probleem van insteken lijkt wel zo goed als over nu.
kan hem er wel zo insteken nu alleen zit ik nu blijkbaar in een zenuw voor de 2e keer.

linker been had ik hem nog niet eerder gezet

nog een poging

man man man.
ik blijf steken

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 15:32 ----------

nu in de bil gezet.

tranen van de pijn maar toch door gestoken.
aspireren.... bloed!

Laatst bewerkt:
Re: Test-E 500/Tren-E 400/ Winstrol kickstart(Foto's)

Heb je een nieuwe plek geprobeerd waar je een tijdje niet hebt geprikt? Verder moet je idd gewoon volledig ontspannen maar als je in die state of mind zit is t natuurlijk k*t om daar uit te komen.
Als ik gummie19 goed begrijp moet je eens proberen om 'm niet op de huid te zetten en er dan in te drukken maar om 'm gewoon er in één keer in te rammen, heb je misschien ook minder last van de vrees dat het mis gaat.

Ja een soort van dart zeg maar, voelje er niets van

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 16:02 ----------

En zorg nu eerst maar datje een beetje kalm word/blijft. dat lijkt me het grootste euvel.

Zowiezo been is bij mij ook vaak een zenuw, echt beter gewoon inje bil injecteren lkkr kalm gaan liggen of staan en ontspannen, spuitje vast als een dart en erin, alsje dan te gestresst bent blijfje gewoon ff paar seconden liggen voorje verder gaat.

Je maakt het te groot in je hoofd kerel

weet je wat nog het ergste is.
dat ik bij nog 3 andere mensen moet zetten en dat gaat altijd goed nooit problemen.
wel altijd in de bil.

dus aan de techniek zal het niet liggen.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 16:06 ----------

[/COLOR]
Ja een soort van dart zeg maar, voelje er niets van

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 16:02 ----------

En zorg nu eerst maar datje een beetje kalm word/blijft. dat lijkt me het grootste euvel.

Zowiezo been is bij mij ook vaak een zenuw, echt beter gewoon inje bil injecteren lkkr kalm gaan liggen of staan en ontspannen, spuitje vast als een dart en erin, alsje dan te gestresst bent blijfje gewoon ff paar seconden liggen voorje verder gaat.

Je maakt het te groot in je hoofd kerel

maar het prikken opzich lukt nu wel.
ik dart hem er zo in alleen die verrekte zenuwen iedere keer.

mijn rechterbeen voelt ook verlamt nu. lopen gaat ook k*t trouwens.
en dat heb ik er niet voor over.

en in de bil heb ik net ook een zenuw geraakt.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 16:08 ----------

heb in totaal vandaag 13 keer gestoken en zonder 1x succes.

ongetwijfelt dat als een ander bij me zet in de bil dat het goed gaat maar daar waagt niemand zich aan.

Laatst bewerkt:
Re: Test-E 500/Tren-E 400/ Winstrol kickstart(Foto's)

Je helpt 3 mensen met zetten maar geen enkel kan die dienst verlenen aan jou?

Je helpt 3 mensen met zetten maar geen enkel kan die dienst verlenen aan jou?

klopt daar beginnen ze niet aan zeggen ze. durven ze niet.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 16:44 ----------

het blijft jeuken hehehehe

misschien dat ik na het eten nog een poging waag:p

Kom op man, niet zo stressen, 't is nog geen centimeter die in een poot van 70 cm omtrek gaat.

Ga lekker kalm op je bed zitten, been plat. Muziekje erbij op, chill em even, gewoon lekker rustig alsof het niks voorstelt ( wat het ook niet doet ). Er in 1 keer inrammen lijkt me niks, als je dan wat raakt weet je iig zeker dat het goed pijn doet :p

Vel strak houden, niet dezelfde naald gebruiken als waarmee je hebt opgezogen. Rustig erin, aspireren en denk aan 't fijne gevoel als de olie je spier intrekt. Stelt geen drol voor :)

K*t man dat t zo gaat! Sneu van die gasten die jij prikt, dat ze jou niet willen prikken!

net weer gezet. maar weer een zenuw...
ik heb geprobeerd om hem toch te zetten maar mijn been schokte te erg om hem te kunnen injecteren.

allemaal bedankt voor jullie advies:)
maar ik kan helaas niet anders dan stoppen... ik heb gewoon geen keus.
en dat terwijl ik eigenlijk nog 2 keer test only moet zetten voor sneller herstel.
maargoed het is niet anders.

over 2wk mijn arofixen nemen? en hoe lang?

Dan prik je ook raar bro, no offence. Ik heb in beide glutes en beide quads al ik weet niet hoevaak gezet en heb nog maar 1 keer een zenuw geraakt.

Jammer dat 't je niet wil lukken, succes met je nakuur. Arofixen idd, zou t gewoon een week of 4 doen denk ik. Beetje aanvoelen voor jezelf

Dan prik je ook raar bro, no offence. Ik heb in beide glutes en beide quads al ik weet niet hoevaak gezet en heb nog maar 1 keer een zenuw geraakt.

Jammer dat 't je niet wil lukken, succes met je nakuur. Arofixen idd, zou t gewoon een week of 4 doen denk ik. Beetje aanvoelen voor jezelf

bedankt!

in de bil heb ik maar 1x echt een zenuw geraakt dus dat wil gewoon het beste.
maar rechts heb ik al te vaak gezet en linker bil is niet te doen(ooit de schouder uit de kom gehad)

dus net toch nog maar een poging gewaagt, dit keer iets lager in het boven been.
maar nu miss geen zenuw maar wel een heel akelig gevoel, voelde anders als anders.
en bloed getrokken.

ik ben bang dat het me gewoon niet gegund is:rolleyes:

trouwens die kuur die ik hiervoor heb gedaan altijd in de rechter bil gezet en nooit problemen gehad.

Bil wordt idd lastig als je wat buffer wordt, ik ben al niet lenig dus kan rechts nog net zelf, links doet m'n vrouwtje gelukkig. Quads echt nooit last mee. Leg altijd 2 handen boven m'n knie en dan bij m'n vingertop van m'n bovenste hand ongeveer prik ik. Beetje gaar uitgelegd misschien maar nooit raar gedoe met injecten en alles gaat er easy in.

Waarom probeer je geen andere injectie plaats ? kijk eens op spotinjections.com

Na alles wat ik hier leesde, zou ik niet opgeven man.. Rustig zijn.. Kalm blijven.. Tzit echt in het kopje.. Op dat vlak is tren een kl***zak..

klopt daar beginnen ze niet aan zeggen ze. durven ze niet.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 16:44 ----------

het blijft jeuken hehehehe

misschien dat ik na het eten nog een poging waag:p

Snap die mensen niet die te p*ssy zijn om zelf te injecten.

Ik zou me doodschamen als ik aan een maat moest vragen om een naald in mijn kont te zetten

Na alles wat ik hier leesde, zou ik niet opgeven man.. Rustig zijn.. Kalm blijven.. Tzit echt in het kopje.. Op dat vlak is tren een kl***zak..

wat+_e6712bf87cce999f52675ef70d0476cc.jpg

Snap die mensen niet die te p*ssy zijn om zelf te injecten.

Ik zou me doodschamen als ik aan een maat moest vragen om een naald in mijn kont te zetten

lekker makkelijk praten is dat.
je leest toch dat ik iedere keer in een zenuw zit.

die heb jij waarschijnlijk nog nooit geraakt.

mijn rechter bil is te vaak achter elkaar geïnjecteerd en mijn linker bil kom ik niet bij(schouder uit de kom geweest)

en prikken durf ik wel want als je beter had gelezen had je geweten dat ik 13x geprikt heb:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 14:41 ----------

Hey! En nu? Nog gelukt iemand te vinden of toch zelf geprikt?

nee niet meer geprikt helaas.
niemand die me er mee wil helpen.

dus dik 400 euro weg gegooid

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven