bodyfreakz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 234
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je antwoord. Ik was inderdaad vergeten dat AAS ook direct invloed hebben op de viscositeit van het bloed en dat ook weer diverse nadelige gevolgen heeft. Dat zou namelijk ook mijn inmiddels aanwezige vermoeidheidsklachten kunnen verklaren. Kort samengevat: ja, ook 1 kuurtje test only is een 'aanslag' op je lichaam. En nee, je zal er waarschijnlijk niet direct dood aan gaan. Voor mij in ieder geval duidelijk: Dit is dus mijn eerste en laatste kuur![]()

Waarom denk je dat? Er wordt consequent een linkerventrikelhypertrofie gevonden in chronische AAS-gebruikers met een verminderde diastolische functie. Er wordt aangenomen dat dit grotendeels te wijten is aan directe effecten van androgenen, dus onafhankelijk van de bloeddruk. Bovendien hebben AAS effect op enkele factoren betrokken bij de bloedstolling en verhoogt het het hematocriet.
Wat bedoel je precies? Hypertensie is een van de belangrijkste risicofactoren voor nierschade. Nu is er heel weinig onderzoek gedaan naar het directe effect van androgenen op de nieren, maar er is een vermoeden dat AAS bij chronische gebruikers een verhoogd risico geeft op glomerulosclerose.
Nee dus.
Je leest vaak dat anabolen een aanslag zijn op je lichaam. Nu doe ik zelf een eerste test-e only kuurtje van 375mg/pw. Op zich voel ik me prima en vraag me af wat er zoal een aanslag zou moeten zijn?
Bedoelen ze je tijdelijke onvruchtbaarheid? Kans op gyno? (nolva bij de hand), de verhoogde bloeddruk? (ik eet zo min mogelijk zout en heb proviron in de aanslag tegen eventuele waterretentie) Of misschien dat je jezelf overtraint? (bij pijn/blessures stop ik en pak ik een andere oefening).
Je hebt genoeg mensen die zo'n blast cruise doen op test. Dat zou dus betekenen dat ze langzaam aan hun complete lijf naar de vernieling helpen. Wat is nu waarheid?
Dat klinkt lekker positief. En gezondheid boeit je dus totaal niet?I really don't give a f**k om eerlijk te zijn.. je weet Al zelf dat als je er aan begint dat je tekend voor meer risico op hartfalen, nier aandoening, haar uitval, gyno, bloedvaten, bloed conditie en ga zo maar verder.. kwestie van gene wanneer je iets wel of niet krijgt
wat is een aanslag?
ieder lijf reageerd anders, hoelang welke doseringen enz
10 weken 375mg test gaat je lijf echt niet kapot maken
denk eerder aan middelen als orals en tren die zwaar zijn voor de lever nieren enz
hou je gezondheid gewoon in de gaten, zorg dat het goed aanvoelt en die niet al te gek dan valt het allemaal reuze mee.
Ik meen me te herinneren dat hij ooit zei dat 500mg test-e de sweet spot was in acht nemende de risico's en wat je ervoor terug krijgt. Maargoed, misschien denkt hij er inmiddels anders over.Mr. @Galen, wat is jouw inziens dan de meest verantwoorde manier van kuren? kwa hoeveelheden en middelen? Ik ben erg benieuwd naar jouw kijk hierop.
Dat klinkt wel goed. Cruise blast op test only lijkt me namelijk ook wel wat. Enkel het nooit meer kunnen drinken staat me dan weer tegen. Beetje afhankelijk van of ik de gains kan behouden en of de kuur bevalt. Stel dat de kuur bevalt maar de gains moeilijk kan behouden dan zou ik het misschien voor een jaartje overwegen. Al lijkt me, zoals jij het zegt tijdens een cruise blast wat partydrugs en alcohol nemen niet helemaal ideaal. Ik had gister bijvoorbeeld alleen wat aan mn e-smoker gelurkt en kreeg direct knallende koppijn (heb ik normaal nooit). Moet er dus niet aan denken om er dan nog wat partydrugs bij te gooien. Ik neem momenteel enkel wat phenibut (soort GHB in poedervorm) + een caffeine pil als ik een leuke tijd wil hebben. Werkt nog bloeddruk verlagend ook![]()
Bevorderlijk zal het niet zijn, maar ik relativeer het. Ik wil mijn leven niet opgeven voor de sport, zoals een IFBB-pro, maar als je goed op je gezondheid let, niet ieder weekend een fles wodka wegdrinkt, valt het IMO reuze mee, als je all1 test gebruikt. GHB is idd een goede optie, maar dat brengt ook veel gevaren mee (doseren, outgaan). Nu vind ik wat glazen wijn in het weekend meer dan prima. Of ik op feestjes nog nooit drugs pak, denk ik niet. Om een lang verhaal kort te maken:Ik heb nog nooit hoeven te janken om een bloedtest. Chronisch gebruik van AAS in hoge doseringen is slecht voor je cardiovasculair systeem. Sommige mensen krijgen ook een verhoogde bloeddruk en laten dit onbehandeld, dat is dan ook nog eens slecht voor je nieren op termijn. Verder zijn orale steroiden slecht voor je lever. Een test-only kuurtje lijkt weinig uit te halen verder.
Dat is naieve prietpraat. Alsof rode maca ervoor gaat zorgen dat je minder vlug prostaatkanker gaat krijgen. Misschien dat rode maca je prostaat zou doen slinken tijdens anabolengebruik, ik ben daar niet zo zeker van. Ik heb alleszins nog nooit gehoord dat rode maca je kans op prostaatkanker zou verminderen. Prostaatkanker en vergrote prostaat zijn twee verschillende zaken. En welk voordeel hebben vitamines voor je lichaam wanneer je anabolen gebruikt. En cardio?
neem aan korte esters?Blasten/Cruisen is minder ongezond voor het lichaam dan het constante kuren/nakuren (de meeste mensen doen niet eens een bloedtest om te kijken of ze weer kunnen beginnen), wat veel hormoonschommelingen in het lichaam teweeg brengt. Gelukkig bestaan er middelen zoals rode macca die de prostaat helpen, slikt iedereen netjes zijn vitaminen en doet aan cardio.
Blasten-cruisen zie ik als een minder ongezonde manier om het fysiek te bouwen, en daarna onderhouden, waar jij je fijn bij voelt. Mits je je aan de richtlijnen houdt, 8 weken blasten en 8 weken cruisen. Als je dan geen gekke middelen zoals tren gebruikt. en netjes je bloed regelmatig laat checken en HCG laat meelopen zie ik geen groter gevaar dan het frequent gebruiken van recreatieve drugs, zoals alcohol.
Uiteraard zal het meer van je lichaam eisen, maar de manier waarop de gemiddelde bodybuilder leeft compenseert dat IMO. Bij mij is nog nooit een te hoog, of te laag cholesterol-gehalte vastgesteld. Ik cruise overigens op 125 en blast op 750-1000 mg. test. Met 500 IU HCG 2 x EW. Tot nu toe ben ik er tevreden mee. Maar middelen zoals tren gooi ik er niet bij, en partydrugs en alcohol laat ik ook beperkt tot 1 tot 3 buitenfeestjes per jaar.
Geen tren erbij? Dat valt me dan wel weer mee. Maar zonder dollen. Aan de ene kant heb ik er respect voor dat je zo zorgeloos kan leven maar aan de andere kant speel je met je leven. Ik weet precies wat 4 FA / 4-FMP is. Ik heb het een paar keer gedaan en vind het persoonlijk een van de fijnste maar tegelijk een van de gevaarlijkste drugs (en zal het daarom ook niet meer gebruiken). Er zijn inmiddels al meerdere mensen overleden die puur en alleen op dit spul zaten. Laat staan met nog een zooi AAS erbij. Dat is gewoon russisch roulette.Ik heb enkele foute jaren geleden weleens een gram 4fa op terwijl ik op test,bold en mast zat. Dat is iets dat ik nooit meer zouu doen.
ja ben toch benieuwd, ik wil niet veel hoger gaan dan ietsvan 700-800, maar nooit test alleen. dus ben ook benieuwd wat primo en bijvoorbeeld bold voor invloed hebben.Ik meen me te herinneren dat hij ooit zei dat 500mg test-e de sweet spot was in acht nemende de risico's en wat je ervoor terug krijgt. Maargoed, misschien denkt hij er inmiddels anders over.
Geen tren erbij? Dat valt me dan wel weer mee. Maar zonder dollen. Aan de ene kant heb ik er respect voor dat je zo zorgeloos kan leven maar aan de andere kant speel je met je leven. Ik weet precies wat 4 FA / 4-FMP is. Ik heb het een paar keer gedaan en vind het persoonlijk een van de fijnste maar tegelijk een van de gevaarlijkste drugs (en zal het daarom ook niet meer gebruiken). Er zijn inmiddels al meerdere mensen overleden die puur en alleen op dit spul zaten. Laat staan met nog een zooi AAS erbij. Dat is gewoon russisch roulette.

Laat staan wanneer je dan ook nog naar een feestje gaat en er een capsule 4f ingegooid hebt. Van een flatgebouw springen is minder dodelijk.Een mens zou al bijna denken dat het bij elke injectie wel eens de laatste zou kunnen zijn...
Laat staan wanneer je dan ook nog naar een feestje gaat en er een capsule 4f ingegooid hebt. Van een flatgebouw springen is minder dodelijk.
Ik kwam er mee weg, maar AAS + drugs = het geheel is meer dan de som der delen. 1+1+2. In de wereld is 1+1=3 als je niet een beetje uitkijkt 
Daar is het inmiddels te laat voor. Net mn bestelling met 100 injects binnengekregen. Zonde om weg te gooien@PartyPiet je moet gewoon niet gaan kuren. Dat spul is nou eenmaal niet gezond. En neem nou maar van mij aan: het blijft echt nooit bij één kuur.. je bent al gauw aan het blasten en cruisen en voor je het weet ben je year round on.

@PartyPiet je moet gewoon niet gaan kuren. Dat spul is nou eenmaal niet gezond. En neem nou maar van mij aan: het blijft echt nooit bij één kuur.. je bent al gauw aan het blasten en cruisen en voor je het weet ben je year round on.