MuscleMeat

Test/bold op onderhoud eten verstandig?

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Ik heb een dikke maand terug een eerste kuur 750mg test e gebruikt, ben er flink wat bijgekomen, maar VP is ook fors gestegen..

Na-kuur is mijn laatste week nu, en eet op dit moment 300 kcal boven onderhoud, de eerste weken wat vocht verloren maar gewicht blijft nu op 76-77kg met vp van 14-15%..

Was eig van plan om geen kuurtje meer te doen, maar aangezien alles goed gaat met mij, heb geen hoge bloeddruk meer, kracht is wat gedaald maar stijgt nu alweer..

Binnen 2-3 maand ga ik bloed laten controleren en als alle waarden oke zijn, zou ik een nieuwe kuur met boldenone starten..

Dit zou ik volgen:
1-16 750mg test e/week
1-16 750mg bold/week
4-16 500iu hcg/week

Bij gyno evt arimidex en als dat niet sterk genoeg is wat ik betwijfel, letrozole

En daarna standaard na kuur clomid en nolva..

Mijn vraag is, ik wil nu niet cutten omdat ik niet zoveel massa heb en zoiezo wat ga inleveren, stel dat ik op onderhoud eet, en verhoog inname naarmate vvm ook verhoogd..

Zou ik in principe een stijging van 5-6kilo vvm bijkomen terwijl VP daalt?

Ik voel het geflame al aankomen, maar is het mogelijk om toch serieus te antwoorden?

20 jaar, 1m77, 77kg op 15% na een eerste kuur van 750mg test?
Vind je dat flink aankomen?

Ik zit nu ook boven de 77kg, 1,73m op 12%... naturel

Was je gear wel echt? Je voeding ok? Denk dat je daar beter even naar kan kijken dan meteen al je volgende kuur

Laatst bewerkt:
In je kuur met je toch wel flink eten hoor. Zou voor je keuze van bold nog even nadenken, gezien je doelstelling. Bold heeft bij vele de eigenschap dat je flink honger hebt. Ideaal om flink hoog in je calorie inname te gaan.
Heb je over primo of mast nagedacht? Lijkt me een betere keuze voor jou namelijk.

• Topic Starter Topic Starter
20 jaar, 1m77, 77kg op 15% na een eerste kuur van 750mg?
Vind je dat flink aankomen?

Ik zit nu ook boven de 77kg, 1,73m op 12%... naturel

Was je gear wel echt? Je voeding ok? Denk dat je daar beter even naar kan kijken dan meteen al je volgende kuur

Ben van 60kilo 8% naar 80kilo 15% gegaan, gear was hetgeen ze hier altijd over opscheppen en zeggen dat het altijd echte is, het gouden goedje als dat gezegd mag worden..

Voeding was niet ok, ik at gewoon veel te veel boven onderhoud, heb een paar jaar geleden ook naar 75 kilo 12% gegaan maar vanwege depressie was in dat algauw verloren..

Dat gezegde is het verstandig om op onderhoud te eten met dit kuurtje, wil niet gaan cutten en al te veel inleveren, om dan terug te bulken, dan was dat vorig kuurtje weggegooid geld..

Ach, ik bedenk me net hoe dit forum is, kan een moderator dit topic sluiten want ik ruik de flamers al..

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 19:01 ----------

In je kuur met je toch wel flink eten hoor. Zou voor je keuze van bold nog even nadenken, gezien je doelstelling. Bold heeft bij vele de eigenschap dat je flink honger hebt. Ideaal om flink hoog in je calorie inname te gaan.
Heb je over primo of mast nagedacht? Lijkt me een betere keuze voor jou namelijk.

Fieuw iemand neemt me dan toch serieus, ja daar heb ik al over nagedacht, primo hoor ik op amerikaanse forums niet veel goed over, vanwege het laag anabole effect, zou alleen goed zijn in een cut, maar verwacht geen hoge stijging vvm, masteron daarintegen zou ik dan wel overwegen, ik wil wat dalen in vp maar toch licht wat massa aanzetten, met een 5 tot 6 tal kilo vvm zou ik tevreden zijn..

Zou mast e dan goed zijn om op onderhoud te eten?
En kan je mast e 16 weken gebruiken of beter 12 dan?

Fieuw iemand neemt me dan toch serieus, ja daar heb ik al over nagedacht, primo hoor ik op amerikaanse forums niet veel goed over, vanwege het laag anabole effect, zou alleen goed zijn in een cut, maar verwacht geen hoge stijging vvm, masteron daarintegen zou ik dan wel overwegen, ik wil wat dalen in vp maar toch licht wat massa aanzetten, met een 5 tot 6 tal kilo vvm zou ik tevreden zijn..

Zou mast e dan goed zijn om op onderhoud te eten?
En kan je mast e 16 weken gebruiken of beter 12 dan?

In ieder geval zorgen dat je hoog in de eiwitten zit. Je kan alles 16wkn gebruiken maar op een gegeven moment is de rek er wel uit. Zou gewoon 12wkn doen.

Ik denk dat winstrol inject (Desma) beter op zijn plaats binnen dit voorstel met de kanttekening dat je dan wel boven onderhoud gaat eten.

Ik denk dat winstrol inject (Desma) beter op zijn plaats binnen dit voorstel met de kanttekening dat je dan wel boven onderhoud gaat eten.

Ja lekker 2e kuurtje winny prikken. Buiten dat het pijnlijk is lijkt me ED of EOD prikken niet de opzet van de ts. Maar ik kan me vergissen.

Nee is niet de bedoeling om ED te prikken, 2 keer in de week vind ik al veel, heb winny nog niet geresearched omdat ik het nog te vroeg daarvoor vind.

Maar als je boven onderhoud eet, kan je toch je vp niet verlagen, of ligt dat bij winny anders?

Zal me eens verdiepen in winny..

als je toch al vind dat je klaar bent om te kuren. zou ik nu zeker 15iu hgh 7/7 doen met slin en ace-031. dat komt dan allemaal goed. 20 jaar met zo een stats en dan kuren, hoe weinig geduld kun je hebben....een goeie en eerlijke leverancier had je niks gegeven.

als je toch al vind dat je klaar bent om te kuren. zou ik nu zeker 15iu hgh 7/7 doen met slin en ace-031. dat komt dan allemaal goed. 20 jaar met zo een stats en dan kuren, hoe weinig geduld kun je hebben....een goeie en eerlijke leverancier had je niks gegeven.

Niet dat het iets goedpraat, maar ik ben ervan overtuigd dat er hier nog zijn die vroeg gekuurd hebben met belabberde stats, alleen ik kom er voor uit..

Trouwens op mijn 16de heb ik een jaar getraind en op het einde woog ik tussen 75-77 met 12% dus ik wist hoe voeding en trainen in elkaar zit.

Probeer mezelf niet goed te praten, weet dat het niet slim is en dergelijke maar als ik nu kuur of binnen 2 jaar, what's the difference? Dan ben ik ook maar 22-23 jaar, en heb er hier al van 19 langs zien komen die al kuurden..

Wat heeft kuren trouwens met geduld te maken, alsof ik na 2 kuurtjes al een beest ben..
Ach ga hier geen flame-wars starten want we hebben allebei onze eigen mening..

TS als je echt goeie informatie wil je weet toch hoe het hier gaat
Maak een nieuw account pas je stats aan of zet ze niet erbij
En stel je vraag opnieuw tegen die tijd dat je die kuur wil doen
Je weet zelf ook wel dat je te vroeg bent begonnen.
So what moet je lekker zelf weten
Je kan beter te vroeg kuren en fatsoendelijk met je voeding en leven omgaan dan
Die boys van 16 buiten hangen alleen maar zuipen joints smoke en coke snuiven en weet ik wat allemaal
Suc6

Als je toch wil kuren en droge massa wil.

250mg testE e5d 12 weken
400mg trenE e5d 10 weken

Maar beter train je nog wat jaartjes naturel en hou dan een goed voedingsschema aan.

op 1,5 gram AAS is het zonde om op onderhoud te gaan eten, denk je niet? Gewoon ruim boven onderhoud, je wordt heus niet vet op die doseringen als je goed eet.. Wat is je onderhoud in kcal?

op 1,5 gram AAS is het zonde om op onderhoud te gaan eten, denk je niet? Gewoon ruim boven onderhoud, je wordt heus niet vet op die doseringen als je goed eet.. Wat is je onderhoud in kcal?

Mijn onderhoud is 2900kcal, en was van plan om er 3000 te eten, maar snap je punt, tegen de tijd dat ik kan kuren is het juni-juli, dan kan ik evengoed cutten, zou ik dan niet beter masteron gebruiken zoals tremendes voorstelde, maar doseringen wat verlagen.

1-12 test e 500mg/week
1-12 mast e 400mg/week

En dan 3000 kcal eten, is 100 boven onderhoud, maar na een week of 3 verandert mijn onderhoud en verlies ik wat vet?

Mijn vp is nu al 15% dus is dom om dan boldenone te gebruiken en boven onderhoud ivm aromatisering..

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 10:36 ----------

Als je toch wil kuren en droge massa wil.

250mg testE e5d 12 weken
400mg trenE e5d 10 weken

Maar beter train je nog wat jaartjes naturel en hou dan een goed voedingsschema aan.

Tren wil ik nog wat sparen omdat ik dit nog wat te vroeg vindt, en zou dan toch een korte tren a test p kuur eerst gebruiken, om te kijken naar de sides..

Mijn onderhoud is 2900kcal, en was van plan om er 3000 te eten, maar snap je punt, tegen de tijd dat ik kan kuren is het juni-juli, dan kan ik evengoed cutten, zou ik dan niet beter masteron gebruiken zoals tremendes voorstelde, maar doseringen wat verlagen.

1-12 test e 500mg/week
1-12 mast e 400mg/week

En dan 3000 kcal eten, is 100 boven onderhoud, maar na een week of 3 verandert mijn onderhoud en verlies ik wat vet?

Mijn vp is nu al 15% dus is dom om dan boldenone te gebruiken en boven onderhoud ivm aromatisering..

Het is imo gewoon niet effectief om rond onderhoud te zitten, ga cutten OF bulken, niet er tussen in. Wil je cutten ga dan op 2400 kcal zitten, wil je bulken ga dan 3700 kcal (of meer) eten. Dus kies ervoor om naar 8% te gaan of kies ervoor om naar de 90 kg te gaan. Als ik jou was zou ik een maandje licht cutten voor je kuur en in je kuur voor massa gaan.

Terug
Naar boven